Sainz brani Ferrari: Nismo katastrofalni kao što ljudi govore

Carlos Sainz jedini je Ferrari koji je završio nedjeljnu utrku na Velikoj Nagradi Francuske. Španjolac je utrku započeo s 19. mjesta nakon što je dobio kazne zbog promjene pogonske jedinice.

Dobru je utrku imao Sainz. Nakon desetak krugova na tvrdim gumama probio se u krug osvajača bodova, a i za njega se, kao iz a timskog kolegu, ključnim za utrku pokazao 18. krug u utrci.

I dok Charles Leclerc, po koji već put ove sezone, odlazi s GP vikenda spuštene glave, Sainz je imao zadatak limitiranja zbog nepovoljne pozicije na startu utrke. Leclercovo odustajanje imalo je direktni utjecaj na Sainzovu utrku, s obzirom na to da je olupina njegovog bolida izazvala Safety Car.

Radilo se taman o prijelomnom dijelu utrke, u kojoj je do tad postajala i dobra vjerojatnost za strategije dvostrukog zaustavljanja u boks. Sainz, na svoju žalost, izvukao deblji kraj. Naime, on je krenuo u utrku na tvrdim gumama i nadao se dužem drugom stintu. Međutim, njegovi rivali dobili su ‘besplatno’ zaustavljanje pomoću SC-a, a on nije imao puno opcija nego ih pratiti.

Tako je Španjolac već u 19. krugu završio na medium gumama, a bilo je jasno da one ne mogu izdržati sve do 53. kruga i kraja utrke. Samim time, Sainz je morao i drugi put u boksu, a to je bilo u 43. krugu. Tada je pao s teško osvojenog trećeg mjesta na devetu poziciju, ali je ipak prestigao nekoliko bolida ispred sebe i završio na najbolje mogućem petom mjestu.

“Prestizanje Checa bilo je izuzetno teško jer je maksimalna brzina Red Bulla bila luda ovog vikenda. Morao sam probati na drugom mjestu i zapravo smo uspjeli. Zato je malo frustrirajuće što nismo probali s njima doći do kraja, ali gume su bile doista na granici.”

Carlos Sainz priznaje da Ferrari nije imao izbora

Nepošteni kriteriji prema Ferrariju?

Mnogi smatraju da je Ferrari ponovno pogriješio sa strategijom i da je Sainz mogao na medium gumama voziti do kraja utrke. Kao prilog tome ističu činjenicu da se njegov medium držao jednako dobro kao hard gume Sergija Pereza. Ipak, Sainz vjeruje svojoj ekipi.

“Vjerujem da ekipa radi veoma dobar posao što se tiče strategije. I dalje vjerujem da se Ferrari previše kritizira zbog stvari s kojima se i neke druge ekipe muče tijekom utrke. Raspravimo svaki put kada nešto zakomplicira strategiju, ali nismo katastrofalni kao što neki ljudi govore.”

“Siguran sam da kada mi pokažu brojke s podataka i gume da će dokazati da su vjerovali da neću s njima uspjeti doći do kraja. Moramo vjerovati brojkama jer na njima temeljimo našu strategiju. Siguran sam da su sve radili s najboljim namjerama.

“Logično, kada ste P3 na podiju nakon što se počeli utrku kao posljednji, zadnja stvar koju želite jest otići u boks, maknuti se s puta i izgubiti sekunde u boksu. Možda je to zašto sam bio voljan uzeti dodatan rizik, ali na kraju je ekipa išla na sigurno s gumama, što u potpunosti razumijem.”

Carlos Sainz

Pretplati se
Obavijesti o
10 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
4matic

Kad čuješ na vezi plan E, plan E,…..hahaha, dobro to još i funkcionira

Letecibalkanac

Prvo ga puste da se muci i gubi vrijeme iza sporijih, a teskih bolida za preticanje. Pa ga onda zovu u box u sred borbe. Pa mu kazu da ostane uprkos njegovoj izricitoj zelji da se gume mijenjaju. Pa ga onda uvedu u box kada nema teoretske sanse da se vrati niti blizu pozicije sa koje izlazi u box. Prestroge kritike? Preblage rekao bi.

White Lion

Ne niste katastrofalni, sad ste uz manchester united I netse sigurno najveca sprdnja u cijelom pro sportu.
Kad hoces nekog dobrog nasmijat samo spomeni jedno od ta tri imena I ljudi ce te gledat kao osobu koja voli dobru salu, a vecih sala od njih I njihovih simpaca definitivno nema u svijetu sporta.

papaya

United mi se ove sezone vraća…
😉

Emil

Nesmiš ti reč što ti srce oće. Tu smo, di smo. Pojeo vuk magare.

John Coltrane

Niste katastrofalni, ali niste ni na nivou na kojem ste mogli (i trebali) biti – i to prvenstveno mislim na ljudske pogreške, što vozačke, što onih pametnjakovića na wallu. Da je Merc na vašem mjetu, sad bi gledali izjednačenu utrku na momčadskom planu, a moguće i na pojedinačnom. Ja sam stari McLarenovac, a Ferrari mi je najdraži protivnik i legendarna momčad koju izuzetno cijenim. Ali ako je meni, kao nekome iz suprotnog tabora, već puna kapa sasvim nepotrebnih pogrešaka u Ferrariju, onda mogu samo mislit kak je tek Ferrarijevcima. Ajde da se to događa jedne ili dvije godine, pa bi… Read more »

Ferrari kralj f1

Ok sve si lijepo napisao ali da Leclerc nije pogriješio taj se članak nebi pojavio i to nebi komentirali.Drugo,pa ti si ukazao na greške Ferraria i da dugo traje taj post a pitam te što je McLaren napravio zadnjih godina? Kako oni stoje? Kad su osvojili zadnje prvenstvo? Naravno da svi vide greške u Ferrariju jer po nekima bi Ferrari trebao pobijediti svaku utrku i to se valjda očekuje od njih.

John Coltrane

Pa McLaren je još gori, to je valjda jasno – ali više u razvoju bolida nego u ljudskim pogreškama usred utrke. Članak je o Ferrariju, pa stoga i komentar o Ferrariju, da bude ontopic. Ali ne slažem se s tobom da je to samo sad jer je Charles zeznuo – ovaj moj komentar jer više općenit, nevezan konkretno za taj slučaj – jer se takve stvari ponavljaju kontinuirano 20 godina. Doduše, znatno više na wallu nego na stazi. U vrijeme dominacije Merca, nitko nije očekivao Ferrarijev naslov – ali sada kad imaju konkurentan, možda i najbolji bolid, oni strahuju za… Read more »

klepesina

potpis od a do s jos bi dodao Ham bi bio u ferariju vodeci covjek u prvenstvu sa bar 25 bodova prednosti nad Max sad i u ovom trenutku ferkan ima njbrzi bolid al ostalo 0 bodova

amadeus2022

Da li je greška Leclerca ili boxa? Po meni box je kriv jer su vidli kakve su gume na ferariju i trebali su Leclerca odmah zvati u box nakon što je Max mijenjao gume, i opet bi Ferari bio vodeći na novim gumama a Max bi i dalje pokušavao stići Leclerca. Ovako ostaviti ga vani na onakvim gumama – debilno

Related Posts
10
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x