Charles Leclerc preuzeo je odgovornost za nesreću u kojoj je ispao s VN Francuske dok je bio vodeći u utrci.
LAP 19/53
Absolute heartbreak for Leclerc and Ferrari 💔#FrenchGP #F1 pic.twitter.com/qUmPlzWEVn
— Formula 1 (@F1) July 24, 2022
Desilo se to u 18. krugu utrke na izlazu iz Beausset dvostrukog desnog zavoja.
“Osjećam se kao da nastupam na vjerojatno najvišoj razini u svojoj karijeri od početka sezone. Ali, nema smisla nastupati na vrlo visokoj razini ako tada radim ovakve pogreške”, izjavio je Leclerc.
Charles je rekao da će cijenu svojih grešaka u vožnji izračunati na kraju sezone:
“Mislim da su to za sada ukupno 32 boda – 25 danas, mislim da bismo pobijedili u ovoj utrci jer smo bili brzi i sedam bodova u Imoli uz moju grešku.”
“Ako će nam na kraju sezone nedostajati ta 32 boda, onda znam da je to od mene i da nisam zaslužio osvojiti prvenstvo. Ali, u drugom dijelu sezone moram se nositi s tim stvarima ako želim biti svjetski prvak.”
Odmah nakon sudara, Leclerc je svojem trkaćem inženjeru, Xavieru Marcosu Padrosu javio da ima problema s otpuštanjem gasa. Ipak, kasnije je vozač Ferrarija potvrdio da se problem s papučicom gasa na koji je naišao u Austriji više nije ponovio.
“Ne, ravnoteža bolida je bila vrlo komplicirana cijeli vikend. Volim pretjerati, ali u svakoj vožnji jako je teško biti dosljedan. Ovog puta to nisam bio i platio sam cijenu jer sam napravio jednu veliku pogrešku tijekom utrke”, izjavio je Leclerc.
Nakon sudara je Charles neuspješno pokušavao izvući svoje vozilo natrag na stazu, ali pedala gasa je zbog udarca ostala zaglavljena:
“Nisam mogao u rikverc, što je bila šteta jer sam poslije vidio bolid koji nije bio previše oštećen. Još uvijek smo mogli voziti.”
“Ali to je detalj. Prvo moram prestati spremati bolide u zid, a onda bi trebalo sve bolje funkcionirati”, zaključio je Charles.
Oba vozača Ferrarija ne smiju ni u bunilu govorit protiv tima. Jasno, nisu oni niti Alonso niti Vettel koji su dosta prigovarali, i to opravdano i pritom se dosta dugo zadržali u štalici. Previše se tih odličnih motora ugasilo i potrošilo do pola sezone. Svi timovi sa Ferrari motorom po 7 odustajanja (OK, nije svima uvijek krepo motor…ali?). Nije li to barem malo sumnjivo? Ide ko gluha svinja ali ne ide do kraja. Sorry, po meni to nije dobro kako se priča.
https://youtu.be/1eXssj3ddoo
Šteta što vettel nije imao ovakav bolid
Daj Alonsa u taj Ferrari jer ova dva diletanta nisu za ništa
Jedno pitanje ne znam po koj puta…
dali je Leco kalibar za šampiona ????naravno to važi za ovu sezonu…
Jedno pitanje imam
Max se nije nikada razbio u svojoj karijeri?
E moj leclerc imao si sve i sve si zasrao! Kad si tako držao dugo Maxa i još si poslije napravio razmak danas bi bio pobijedio. Moram priznati da je trenutno Max najbolji vozač i dijeluje ozbiljno i ne vjerujem da bi on to ispustio da je imao situaciju kao leclerc.! A o Perezu i taj se osramotio! Sainz je imao najbrži krug u svim sektorima i išao je ako se ne varam 10 km brže od RB znači brzine ima u Ferrarijuq! Ali ovo je za plakat što je Leclerc napravio😩😩
Moj je osječaj da je podlegao Maxovom pritisku i da je to i bila taktika RB, konstantan pritisak i pokušaj napada i plan da odu prvi u box jer su znali da će onda Leclerc stiskati još i više kako Max ne bi smanjio zaostatak kod Leclercovog odlaska u box. Ali nije samo do Leclerca, odmah je ferari trebao Leclerca zvati u box kada je to uradio i RB. Samo radiš ono što i oni rade.
Samo si prirodno glup… Ništa više…
Kolika ti je plata…ništa više…
Previše, zato imam vremena napisati komentar koji fanovima crvenih ne paše.
On još ne zna kalkulirati i vozi cijelo vrijeme sa gasom do daske. Nakon početnih krugova Verstapen je popustio jer je vidio da ne može u takvom tempu dalje dok je Lec nastavio bez da bi imalo smanjio brzinu, slično je bilo i u Austriji.
Trebali su ga pozvati u boks u tom krugu kad je izletio!
Ne razumijem ove izjave Leclera, posebno ovo oko zbrajanja bodova, da je Max prošle sezone razmišljao na ovakav način sigurno ne bi osvojio titulu, umjesto da se fokusira na utrke, bavi se kalkulacijama, u utrci je imao prednost od 1 s. i već zaključak da bi pobjedio jer su brži, a izvjesno je da bi nakon prvog odlaska u box bio iza Maxa, što je možda i doprinijelo nervozi i uzlijetanju sa staze.
Decko nije kalibar za sampiona. Dzabe mu bolid kad grijesi. I prica nezrelo o naslovu di je jos od toga. Max je pametniji od toga.
Nastupas ti subotom na modnoj reviji. I bezveze pricas o nekom naslovu. A Max suti i rutinski odraduje svoj posao. Da Ferrari pusti Carlosa, isao bi ti stepenicu ispod. Jer je bolji vozac od tebe.