Carlos Sainz je utrku za VN Kanade na kraju završio na 2. mjestu, odmah iza pobjednika Maxa Verstappena u utrci u kojoj su Red Bull i Ferrari bili vrlo blizu po pitanju performansi.
Unatoč kasnijoj promjeni guma i boljem stanju istih nakon restarta utrke, vozač Ferrarija u zadnjem stadiju utrke nije uspio ni napasti ni proći aktualnog prvaka na stazi i uzeti prvu pobjedu u karijeri.
”Dao sam apsolutno sve od sebe na kraju utrke te mi je malo žao što nismo uspjeli doći do toliko željene pobjede. Maksimalno sam riskirao te sam u potpunosti iskoristio mogućnosti bolida, ali nažalost nije bilo dovoljno.”
”U dijelu staze prije posljednjeg DRS pravca nismo uspijevali biti dovoljno blizu da uz pomoć DRS-a prođemo kraj Maxa, ali pozitivna stvar je što smo bili brži cijelu utrku. To nažalost nije bilo dovoljno da obavimo pretjecanje na stazi,” rekao je.
Unatoč tome, Sainz je zadovoljan što je Ferrari pokazao da ima dovoljno brzine u bolidu da parira Red Bullu i u utrci, a donekle može biti i razočaran što u kvalifikacijama nije bio bliže Verstappenu da od prvog kruga stavi pod pritisak vozača Red Bulla.
”Da, vrlo sam zadovoljan tempom u utrci i brzinom koju smo pokazali danas. Praktički smo cijelu utrku parirali Verstappenu što je pozitivno. Imali smo malo drugačiju strategiju o odnosu na Maxa, ali sve u svemu mislim da smo kao momčad odradili dobar posao.”
”Iskreno, pokušali smo sve te smo bili vrlo blizu da dođemo do toliko željene pobjede. Moramo pogledati sve pozitivne stvari i na temelju njih ići s optimizmom na sljedeću utrku koja dolazi vrlo brzo,” zaključio je Sainz.
Zbog brojnih upita i kritika u komentarima, dodajmo samo da je Sainz na posljednjoj promjeni guma morao ići na novi set tvrdih guma jer na raspolaganju nije više imao niti jedan set srednje tvrdih guma.
Sainz, nije sve na tvojim plećima. Orijentacija u prostoru tima vrlo je važna. Nisam siguran koliko i da li se Ferrari sasvim dobro orijentira u prostoru na tablici konstruktora, trenutno. Previše su orijentirani prema Red Bullu i prvom mjestu a rezultati s njima nisu u korist crvenih. Puno je manje bodovne razlike od trećeg do drugog mjesta (40) nego od drugog do prvog (76). Dakle vozi naprijed, gledaj nazad i najvažnije završi utrku.
Dobro je drugo mjesto za tebe. Nisi još dorastao Maxu pa ni Lecleru a tko god misli od ovih stručnjaka da je lako proć Maxa onda taj nema pojma o f1.
Jr je samo Jr. Dobar je on, ali nije taj kalibar. Ista putanja 15 krugova, Jr probaj nesto “neocekivano”, Jr pogriješi, ali probaj nesto Jr, probaj bilo sta…
Drito!
Izlaskom safety cara Carlos Sainz Mlađi dobio je životnu prigodu koju nije iskoristio, pokazavši kako je samo jedan od onih dobrih vozača kojima nedostaje ono malo da budu među najboljima. Petnaest krugova biti u DRS zoni, na boljim gumama, s bolidom koji ako nije brži nije ni sporiji od onoga kojeg je pratio, i niti jednom ni pokušati pretjecati. Da je bilo obrnuto, uopće nije upitno bi li ga Max Verstapen napao. Imao je, spletom okolnosti, nevjerojatnu prigodu pokazati da nije samo obični vodonoša i prosječno dobar vozač, izboriti se za bolju poziciju u Ferrariju, smanjiti Maxovu prednost, pokazati da… Read more »
Upravo tako…zbog toga Max je trenutno najbrzi vozac na gridu.
Sve si rekao, nema dalje
Nisi materijal za pobjede.. ako ju sad nisi uzeo… i ono u monzi.. rođo, moj
Ti i Carlos ste rodaci. Sta sutis. Pricaj.
Pa pričam, da li.me čuješ?
Pa nije to mala stvar. Ti i on rode. Jel mu pjevas na uho rodo moj rodo moj.
A trebala bi biti velika stvar? Velika stvar bi bila da sam u rodu npr. Sa vettelom, jer ova zamjena mu ne može biti niti sluga.. usporedbe radi, bolid možda najbolji na gridu ako se gleda cjelokupni paket.. gdje ne on??? Rekao sam pri odlasku Vettela, da nijedan od ovih klinaca neće sa ferarijem postići više od njega.. postižu trenutno manje
I nemoj se sramotit
Malo si dao!!!
Carlos you are on the P2.
Sainz bilo je dobro… uvjeren sam da će te biti u igri i dalje… isto tako i Alpina koja će vrlo brzo napredovati.. samo da nemamo dosadnu f1…