VN Azerbajdžana je donijela sjajan rezultat za Mercedes, ali i puno boli za njihove vozače. Hamilton i Russell su se u petak i subotu nakon treninga i kvalifikacija žalili na bol u leđima zbog problema s poskakivanjem koje u Mercedesu nikako ne uspijevaju riješiti. Dok Russell nije imao toliko problema u utrci, Hamilton se na polovici utrke žalio momčadi kako osjeća izuzetnu bol u leđima. Koliko je jaka bila bol najbolje se moglo vidjeti kada je utrka završila i kada je Hamilton jedva uspio izaći iz bolida.
„Suzdržavao sam se i grizao za zube od boli, ali adrenalin je pomogao. Ne mogu opisati bol koju doživite ovdje, posebice na pravcu. Na kraju se samo molite da utrka završi, ali i dalje smo bili u sjajnoj poziciji, treći i četvrti, sjajan rezultat za momčad. Momčad je odradila sjajan posao sa strategijom.“
Bez obzira na bol, ostao je pozitivan za budućnost jer smatra kako će se moći boriti za pobjede jednom kada riješe problem s poskakivanjem. Smatra kako su zbog poskakivanja gubili otprilike sekundu po krugu u Bakuu što je veliki gubitak na uličnoj stazi s najduljim pravcem u F1 kalendaru.
„Jednom kada riješimo ovo poskakivanje bit ćemo u utrci u borbama za pobjedu. Gubili smo sigurno više od jedne sekunde po krugu samo zbog poskakivanja ili barem sekundu. Bit ću u tvornici sutra, moramo održati neke pozitivne rasprave i nastaviti pritiskati“, poručio je bivši svjetski prvak.
Russell se složio sa svojim sunarodnjakom i timskim kolegom i ponovio kako bi volio da se FIA uključi i reagira zbog sigurnosnih razloga. Unatoč ogromnim problemima s poskakivanjem, Russell nastavlja nizati sjajne rezultate i jedini je vozač koji je svaku utrku ove sezone završio u prvih pet.
„Bio sam prilično zadovoljan kada je utrka došla do kraja. Utrkujemo se najbrže što možemo svaki zavoj, svaki krug sat i pol i to je prilično brutalno tako da ću jako dobro spavati noćas. Pogotovo na stazi koja inače nije toliko fizički zahtjevna.“
„Zadovoljan sam što stojim na podiju, kao momčad moramo biti na pravom mjestu da pokupimo mrvice i upravo to i radimo. Moramo se nositi s poskakivanjem i kao vozači prihvatiti da neće biti kratkoročnih rješenja. Ali održavaju se razgovori o dugoročnoj budućnosti ovih pravila. Vidjet ćemo. Imamo inteligentne ljude u ovom sportu tako da sam siguran da ćemo pronaći rješenje“, zaključio je Mr. Consistent.
Niš mu nije. Sve je to show da im FIA riješi problem koji oni ne znaju. Nek se prime posla. Ako je RB uspio onda valjda mogu i oni. Nek si podignu visinu bolida, nek si uspore bolid i neće imati takvih problema pri velikim brzinama. To što onda neće biti konkurentni je njihov problem. Ja bi ih još i kaznio jer ugrožavaju sigurnost na stazi. Ako se FIA umješan to onda neće biti fer prema RBu.
Ja mislim da je najviši problem kod ovih bolida što ekstremnu količinu downforca generiraju na stražnjem kraju..stražnji kraj pri velikim brzinama počne poskakivati gore-dolje zbog brze izmjene ciklusa..prvo se stvori ekstremni podtlak koji pritiska, zapravo vuče bolid prema zemlji, prema dolje, a zatim dođe do sloma aerodinamike, trenutno se izgubi podtlak i bolid poskoči prema gore..i tako u ciklusima dok se ne smanji kritična brzina..mislim da je tu najveći problem veliki, predimenzionirani difuzor a tome doprinosi i veliko stražnje krilo..te bi elemente trebalo reducirati i težište downforcea bi se pomaknulo prema sredini bolida..tako bi se sigurno smanjilo poskakivanje.
Zanimljivo, Russel smatra da se FIA treba umiješati i riješiti problem a ne Mercedes. U redu bi bilo da baš svi na gridu imaju taj problem, ali je očito da nemaju. Još mi je gori zaključak da će se radi toga dogoditi neka nesreća a Mercedes to ne želi riješiti nego dozvoljava svojim vozačima da voze takve bolide. I sam Russel kaže da je bolid jako nizak, pa čovječe neka ga podignu ali onda se smanjuje brzina i stabilnost. Podsječa me to na eru dominacije Merca kad su se njima prilagođavala pravila, nadam se da neće opet!
Ruseell šta ako još par godina ne budeš šampion??? mlad si… Ferari je u zamahu i mislim kada polože kockice da će bome dominirati…. Alpina će sigurno u vrh… Meklaren isto tako… itd…mislim da do kraja ove ere neće biti ništa od osvajanja za Mećku… samo mislim…
Uh PR dugo ga nije bilo
Ajmo prvo opasno je za vozace pa promijenite pravila nakon 8utrka(politicar)
A onda drugo znate zato je kolega brzi od mene
Uzas
Kao da su mi Williamsovi inžinjeri dizajnirali bolid.
Možda je Russell “maznuo” Williamsove nacrte i donio ih sa sobom u Merecedes?..Hahahaha!
Hamilton je teže pogođen od Russella zato što na njegovom bolidu koriste eksperimentalne postavke radikalnije prirode koje služe timu u pokušaju rješavanju problema na bolidu!!!
Znaci vozač broj 2 😂
Pizdeku je sve “naj” u životu!!!
Ti to zezaš? Znači Merc to radi svjesno? Onda se nemaju kaj buniti i prigovarati. A sigurnost i zdravlje vozaća???
Kme kme.. krenula opravdanja zašto je sporiji od Russela, čudo da se Russelu poslije ni jedne trke ne mora nitko ispričavat za tzv. spori auto. Sad se tek vidi kolika je prevara. Lako je bilo sa 2+ sekunde brzim autom pobjeđivati..crni Senna🤣🤣
Nije Senni ni do gležnja
Suti bitno da nije kajgana🤣🤣🤣!
Oni prvi i pravi Ground effect bolidi od 1977-1982 su stvarali slične probleme..imali su jako tvrdi ovjes vrlo malog hoda..tako prilikom prelaska preko neravnina ili pasica vozači su osjećali bolne udarce što im je stvaralo bolove u donjem dijelu kičme i leđima..međutim aerodinamika je ipak bila nešto drugačije riješena nego kod ovih današnjih bolida i nije bilo ovako izraženo poskakivanje..ovo je katastrofa..moraju nešto mijenjati u propisima..prpoblem je što ovo nije onaj pravi Ground effect bolid kojiem je prednje krilo vrlo malo značilo..na nekim utrkama su vozili bolide potpuno bez prednjeg krila..ali su imali zavjesice koje su brtvile prostor ispod bolida… Read more »
..i ne treba se rugati Hamiltonu..možda je on zbog svojih godina i zbog toga što Mercedes najbrutalnije “poskakiva”, zapravo udara o podlogu, najviše to danas osjetio..ali te probleme manje više imaju svi vozači i to se najviše manifestira na brzim dugim pravcima..a i sigurnost takvih bolida je upitna..recimo ako se u brzim zavojima dogodi poskakivanje..zatim vozač od poskakivanja gubi optimalni vizualni pregled staze i često griješi, promašiva i točku kočenja..ovi bolidi će svakako morati doživjeti neku promjenu pravila i redizajn.
donekle si u pravu… al ne na uštrb red bulla i ferrarija, koji očito bolje imaju riješenu situaciju… a pogotovo ne usred sezone mijenjati… svi imaju te probleme al mečka je najgora što se toga tiče…. nek mercedes poveća visinu bolida… realno, to je njihov problem, a što se tiče sigurnosti, ajmo biti realni…ovi prigovori nemaju veze sa sigurnosti bolida nego se između redova pokušava mercedesu pomoći…sad je samo stvar kako će im fia diskretno izići ususret..
Sve OK, slažem se s tobom..pod krinkom sigurnosti može se i manipulirati..i nikako nije u redu mijenjati propise u tijeku sezone da bi se nekome pomoglo..nažalost, toga je bilo u bliskoj prošlosti..odmah se sjetim sezone 2018. i one promjene specifikacije guma usred sezone, navodno zbog sigurnosti, jer su neki moćni stare gume redovito pregrijavali i stvarali na njima “blistere”..pa zbog takvih stvari se stvara situacija da neki “pušu i na hladno” pri svakoj promjeni propisa, jer ne znaju jeli to stvarno napravljeno zbog sigurnosti, dakle za opće dobro ili da bi se nekome pomoglo..svakako nije lijepo za vidjet da na… Read more »
Neznam po ćemu to zakljućuješ u svezi Mercedesa. RB je za sada taj koji ima osjetno manje taj problem a SVI ostali imaju manje ili više velikih problema stim skakanjem bolida. Merc sam brine svoju brigu i ne traži pomoć ni odkoga a ovdje kao i na sličnim forumima cijela bulumenta vrijeđajučih komentara na račun Mercedesa koji je pošteno zaradio to što je postigao. Bar tako FIA kaže.
Izvini prijatelju ali Russel smatra da bi upravo FIA trebala riješiti taj problem, znači novi pravilnik!?? Ni Alpine nema tih problema a jedni su od najbržih na pravcu!
Ovoga puta su svi imali isto vrijeme za razvoj bolida , sad sto nekome nedostaju dvije godine , to je njihov problem .
Pa podignu bolid da ne udara u podlogu, sad ako je to na uštrb stabilnosti i brzine to je već njihov problem. Koliko vidim Alpine ima strašnu brzinu na pravcu i ne poskakuje, znači može se!
Mogu reči da mi je danas bilo žao Hamiltona, pri kraju utrke je rekao boxu “seat get cold”. Vjerojatno zato što je ozlijedio kralježnicu i nije više imao osjet na tom dijelu. Bojim se da će morat pauzirat Kanadu.
Meni ga isto zao … dok ja radim 8 sati za 1000e , on jadničak mora vozit f1 za nekoliko milja.. Al jbg nekome je život majka nekom mačeha
Napisao sam to zbog kičme, to brutalno boli a može biti i vrlo opasno kad ti se “ohladi” jedan dio . Znam, operirao sam kralježnicu.
Ako nisi zadovoljan s plaćom, u školu pa nadji bolji posao, Nije ti Ham kriv za to 😁
Što je najbolje… ne živim od plaće 😁
Da..to jako boli..ja sam bio natukao trtičnu kost i imao sam probleme preko godinu dana.
To se riješi vrlo jednostavno, bolid se podigne ali onda se gubi na brzini i stabilnosti. Znači sve kritike idu Mercedesu za loše odrađen posao jer nemaju svi tih problema, znači da se može!
Luis odlično odvezao utrku, a ako se ovo poskakivanje nastavi, od kičme neće biti ništa.
Slabome k svaka dlaka smeta
Ti mora da si komad metala pokretan propelerom jer čovjek sigurno nisi !!!!!!
IQ ko broj cipela
Tebi smeta dotični, jel to znači da si slab k….?