Binotto: Moramo smanjiti bodovni zaostatak za Red Bullom

Ferrarijev šef momčadi, Mattia Binotto, smatra kako Sainz napreduje i zadovoljan je njegovom vožnjom na VN Kanade. Sainz je startao treći i brzo se probio ispred Alonsa kako bi se borio s Verstappenom za pobjedu. Posljednjih 15-ak krugova pokušavao je prestići Verstappena, ali Nizozemac je na ključnim dijelovima staze bio brži i odnio pobjedu. Binotto smatra kako Sainzu raste samopouzdanje u novom bolidu Ferrarija nakon vrlo dobre predstave u Montrealu i kako su greške koje je napravio na početku sezone iza njega.

„Iskreno, nije iznenađenje što je Sainz bio najbrži vozač na stazi. Ako pogledate simulaciju utrke od petka, Carlos je već tad bio vrlo brz i bili smo jako blizu Red Bullovima. Tako da smo znali da se možemo boriti s njima, ali koliko bliže bi bilo nakon petka, nisam imao ideju. Znamo da je naš bolid kompetitivan. Carlos dobiva na samopouzdanju s bolidom, vozi sve brže i brže i to je dobro vidjeti. Bio je jednako brz, ako ne i malo brži od Maxa“, rekao je Binotto o Sainzu.

Osim nekoliko Španjolčevih grešaka, krivac za veliki zaostatak za Red Bullom je i sam Ferrarijev bolid zbog kojih je Leclerc morao odustati dvaput dok je vodio. Zadnje odustajanje u Bakuu je bilo okidač da Leclerc uzme nove komponente i utrku u Montrealu krene sa začelja što je, prema Binottu, bio plan odmah nakon te utrke.

S obzirom na novu pogonsku jedinicu, u Ferrariju se nadaju da će Leclerc uspjeti pritisnuti Red Bull kako bi do ljetne stanke smanjili veliki bodovni zaostatak za njima. Nadu u takav ishod im daje sjajan Leclercov proboj iz zadnjeg startnog reda do pete pozicije u Kanadi iako je u nekoliko navrata zapeo u DRS vlakiću i dosta krugova proveo iza Ocona prije nego ga je momčad pozvala na promjenu guma.

„Vrlo brzo nakon Bakua smo odlučili uzeti kaznu za promjenu pogonske jedinice. Tako da je Leclerc danima bio toga svjestan kako bi se prilagodio i pripremio za trkaći vikend u kojem utrku kreće sa začelja. Njegov program za petak i subotu je bio fokusiran na vožnju s velikim udjelom goriva kako bi bio spreman za utrku.“

„To je sigurno frustrirajuća situacija za vozača. Utrka bi zahtijevala puno strpljenja što je svakako bio slučaj, sigurno bi htjeli pretjecati, ali ne možete zbog DRS vlakića ili jer su vam gume istrošene. Ali u konačnici ograničavanje štete, nakon starta sa začelja završiti peti je još uvijek jako dobar rezultat i znam da ima nove pogonske jedinice za iduće utrke. Imamo četiri utrke do ljetne stanke, to će biti važno za njega kako bi mogao napadati i pokušajmo nekako smanjiti zaostatak“, poručio je Binotto.

Pretplati se
Obavijesti o
11 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
schumy

Binotto – ŠIC, formirajte internacionalni tim rukovodstva i sve je riješeno !
Podsjetnik: Era “Talijana” u Ferrariju prije 1992 kada su Alesi i Berger bili uvijek “na sredini” grida i dolazak Jeana Todta 1992 zauvijek su izmijenili filozofiju Talijana ” faccamo tuti noi soli”……
To je dobitna formula uspjeha – INTERNACIONALNI TIM !!!

DriverF1

Imao je Ferrari lijepu prednost na samom pocetku prvenstva kad je Max drugi puta odustao. I sta ste poduzeli. Max vam je nanizao valjda 5 pobjeda i to na “Vasem” pole positionu. Max je bolji vozac od Charlesa, Perez od Sainza. Bolidi su mozda izjednaceni. Ali momcadi vjerojatno Red Bull za klasu bolji od Ferrarija. Navijam za Red Bull, ali ne zelim dominaciju i da sve bude gotovo na polovici prvenstva. Ali trenutno mislim da sam realno gore sve naveo. Jos nista nije gotovo. Ima jos puno do kraja, ali kad Vas Max na vasim poleima pobjeduje….

papaya

Doduše i od Lecelrca rade neprikosnovenog šampiona iz ničega za sada…

Iako je decko najkulturniji sportas na gridu mora nazalost davati vise nego sto mu momcad pruža,a za sada ni jedno ni drugo

Ferrari griši nepotribno i točka

DriverF1

Kao sto sam na pocetku prvenstva naveo u “boksackom smislu” izazivac mora biti mnogo bolji od prvaka da dodje do pobjede. Leclerc je odlican vozac, i bez dileme Ferrari brz bolid. Ali izgleda to nedovoljno. Mora biti puno brzi i agresivniji. A on to nije. Djeluje mi mlako. Dok je Max brz, agresivan. Sjetimo se prosle cijele sezone Lewis VS Max. Nebi jedan drugog pustili pa da se je*es.

klepesina

proce jos dosta trka i sezona f1 dok se ponovi proslogodisnja borba max-Lewis

papaya

Ma Ferrariju se sve okrenilo protiv njih…

Ne ide ih..ali netko mora bit prvi …

Nemogu dvojica sigurno….

O nečemu moramo pisati

Nosko

Slažem se sa tobom, Leclerc bi trebao biti puno agresivniji, isto kao što je Max bio prošle godine, jer drugačije mislim da nema šanse.

B4c4

A po čemu je to Max bolji vozač od Leclerca, vratimo se u Bahrein gdje je Max uvijek na silu pretjecao u prvom DRS-u dok bi Leclerc vratio poziciju u drugom DRS-u. Da je Max toliko bolji on bi to trebao znati i napasti u drugom DRS-u tako da mu Leclerc ne može uzvratiti. Do sada se vozilo 9 utrka od toga Max imao 2 DNF kada je Leclerc bio prvi, 2 puta Leclerc imao DNF kada je opet on bio prvi, Monaco Lec bio prvi box mu sjebao poziciju, Canada Lec startao s P19 i dolazimo do zaključka da… Read more »

Pratiteljcro

ako pogledamo karting serije Leclerc je taj koji je bio bolji od Maxa”

Od 2010 do 2013 “brojke” govore drugacije. Ah te proklete brojke ko ih izmisli…

https://www.reddit.com/r/formula1/comments/c88ads/leclerc_vs_verstappens_headtohead_record_in/

B4c4

Da u pravu si moj fail sorry, preko mobitela je malo teže nači takve informacije. Ali ja opet ostajem pri svom mišljenju Max je dobar vozač ali nije on ništa posebno bolji od Leclerca, Norrisa i Russella. Leclerc mi se nekako najviše sviđa ali mislim do je od njih Russell najbolji, čovjek je napravio najmanje grešaka i udesa otkako je stigao u F1 i nekako ima tu konstantu u rezultatima.

Desmosedici

Sve je tu, ali to treba znati posložiti da funkcionira.

Related Posts
11
0
Would love your thoughts, please comment.x