Sainz: Još uvijek ne razumijem bolid u potpunosti

Carlos Sainz je uvjeren da može biti brz kao i svaki drugi vozač nakon, još uvijek potrebne, male prilagodbe na njegov Ferrari F1-75.

Španjolac je nakon Imole priznao da još uvijek nije 100% zadovoljan automobilom.

“Još uvijek nije to u potpunosti ugodna vožnja. Nisam tako uglađen koliko bih želio biti, a pogreške poput onih u kvalifikacijama dokazuju da možda još uvijek nisam 100% zadovoljan automobilom i da ga ne razumijem u potpunosti. Ali, žurim prema tom cilju”, izjavio je Sainz.

Sainz je sezonu započeo snažno, drugo mjesto u Bahreinu i treće u Saudijskoj Arabiji. Međutim, nakon pogreške u 2. krugu utrke u Australiji, uslijedila je još jedna pogreška u kvalifikacijama u Imoli.

Slijedila je i sama utrka u Imoli i kontakt s Danielom Ricciardom, zbog kojeg se Australac kasnije ispričao, pošto je Sainz odustao iz utrke.

“Dajem sve od sebe, mijenjam svoj stil vožnje, a greške dolaze kada tako izazivaš”, objasnio je Carlos.

Na pitanje treba li još više prilagođavati svoju vožnju ili bi momčad mogla pomoći da bolid bude što više prema njegovom ukusu, Španjolac je odgovorio:

“Iskreno, mislim da je to do kombinacije tih faktora. Ne postoji čarobno oružje. Moraš napraviti nešto sa svoje strane kao vozač, raditi tehnike i vožnju na koje nisi navikao da bih bio brz s trenutnim bolidom.”

“I u isto vrijeme, trebam malo testiranja i trebam neke ‘besplatne’ vježbe da isprobam nove stvari i podesim ih više po svom ukusu, a za to su mi potrebni FP1 i FP2. Čim pronađem balans koji mi se sviđa, znam da mogu biti brz kao i svi drugi.”

Pretplati se
Obavijesti o
7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Webmaster

Nije on loš,samo bi se trebao malo više skoncentrirati.

Desmosedici

F1 | Ferrari: u Miamiju lakše krilo i snažniji motor Franco Nugnes 28. travnja 2022., 17:10 Scuderia namjerava zaboraviti razočaranja iz Imole u Miamiju: na brzoj stazi na Floridi, osim što će debitirati F1-75 s lakšim stražnjim krilom za smanjenje otpora, bit će temeljitije iskorištavanje motora pošto je prošao najnovije testove pouzdanosti i moći će računati na napredni hibridni sustav. Sainzova jedinica 1 također se vraća na stol i postaje rotacijski motor za slobodne treninge. Red Bull je u Imoli, pobjedom u dvojcu na VN Emilia Romagne, pokazao da je RB18 napravio značajan iskorak u konkurentnosti. I Ferrari je shvatio… Read more »

papaya

Nije mi nekako,nije…jednostavno nije…ali znaju u Ferrariju sigurno bolje od mene…

Pratiteljcro

E pa tu si u pravu! Nije ni njima u ferariju, nije ni meni kada ga se usporedi sa Leclercom. Ali zato je savrsen novi barichelo. I tocno to zna ekipa u ferariju zato je i pozvan jer kao i dosada jedan vozac je top drugi je tu da omoguci fajt sa ovime i ponekad uskoci u pomoc vezano za prvenstvo. Realno Lec kad je u elementu sainz tu nema sto traziti a kada je obrnuto onda je borba medu njima na najjace, slicno kao i zadnjih godina sa botas vs hamilton

west

Napisao sam negdje prije da si kupi dvije kante za vodu, trebat će mu!!!

Pratiteljcro

Njegova psiha je takva kakva je a Lec vjeruje u “zvijezde”. Tocno to je recept medu momcadskim vozacima gdje je jedan tu da uzima sve a drugi je tu da kada zakaze izjavi nesto u smislu “nisam se jos privikao”

bare

Isto je govorio i prošle godine, i stvarno, napredovao do kraja sezone. Samo, tako se prvenstva ne osvajaju.

Related Posts
7
0
Would love your thoughts, please comment.x