Binotto: Griješili smo u procjenama i tražit ćemo što nas je do toga dovelo

Nakon što su svojim strateškim odlukama totalno uprskali izvrsnu situaciju koju su imali na VN Monaka, u Ferrariju najavljuju detaljnu analizu.

Ako ste slučajno propustili, Charles Leclerc imao je komforno vodstvo u jučerašnjoj utrci na ulicama Monte Carla i još kao osiguranje, momčadskog kolegu Carlosa Sainza iza sebe. No, onda je pri prelasku s kišnih guma na one za suho trebalo donijeti ispravne i pravovremene strateške odluke, a već smo se “milijun” puta uvjerili da to društvu s Ferrarijevog pit walla nije jača strana.

Leclerca su prekasno pozvali na promjenu s kišnih guma na intermedije, tako da je pao u poretku iza Sergija Pereza. Sa Sainzom su pak ostali na stazi tako da ide s kišnih guma direktno na slickove, da bi onda u istom krugu u boks ušli i Carlos i Charles (također po slickove). Domaći je vozač izgubio još vremena pa se našao na četvrtom mjestu iza Maxa Verstappena, dok je Španjolac imao probleme s prometom u izlaznom krugu i to je omogućilo Perezu da odradi promjenu s intermedija na slickove i ostane na prvom mjestu.

Očekivano, Leclerc je bio bijesan zbog katastrofalnih odluka svojih inženjera, dok šef momčadi Mattia Binotto uobičajeno pokazuje smirenu i (pre)blagu reakciju nakon gubitka praktično dobivene utrke.

“Mislim da trebamo priznati – ako vodite u utrci i nalazite se na prvoj poziciji, onda je moguće da smo nešto napravili pogrešno. Došlo je do evidentnih pogrešaka u prosudbama i činili smo pogreške pri donošenju odluka. Sad, koji je bio proces koji nas je doveo do pogrešaka?”

“Mislim da je prva pogreška bilo podcjenjivanje brzine intermedija i razlike koju smo imali u odnosu na druge bolide, u pogledu pozicije na stazi. Također smo pogriješili jer smo ga trebali pozvati ranije, barem krug ranije, a ako nismo, onda smo trebali ostati na stazi i jednostavno čuvati poziciju na kišnim gumama pa se prebaciti direktno na gume za suho. Trebat ćemo vremena za proučiti sve i doći do jasnog objašnjenja.”

Utjecali su donekle i drugi vozači na sudbinu Ferrarijevog dvojca. Primjerice, Nicholas Latifi zasmetao je Carlosu Sainzu u prvom krugu na gumama za suho, što je onda pomoglo Perezu. Ipak, Binotto se nije usudio reći da su utrku izgubili nesretno.

“Ne mislimo da smo bili nesretni. Nije tu stvar sreće ili nesreće. Griješili smo u procjenama. Kad vodite u utrci ovdje u Monaku, trebate biti na pravom mjestu. Ako već ne zadržite vodstvo, onda da ste barem drugi. Osvajanje četvrtog mjesta pokazuje da smo nešto napravili krivo. Očigledno je situacija bila kompleksna, a odgovore ćemo dobiti nešto kasnije. Imat ćemo popriličan broj sastanaka u idućim danima kako bismo ovo shvatili kao momčad. Moramo još razgovarati o svemu i ući malo dublje u detalje”, rekao je šef Ferrarijeve momčadi.

Pretplati se
Obavijesti o
20 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
amadeus2022

Binotto, Binotto pusti se analize, ako do sada niste uspjeli analizirati sve svoje promašene strategije uključujući i one za Alonsa i Vetela onda ni sada nema smisla. Za dva tjedna je Baku i dajte poradite na strategiji za tu utrku gdje postoji onaj famozni pravac na kojem će vas RB rastavljat na proste faktore! Sve se bojim da će špslije Bakua biti opet “moramo vidjeti gdje smo pogriješili” a za pogreške više nema mjesta jer je RB nemilosrdan. Evo i Perez puše za vratom Leclercu!

theKing

I lagano russell mu puse za vratom

Emil

Znate što? Binotto se barem nije u petak i subotu iživljavao svojom očitom premoću, a mogao je, imao je argumente za to. Međutim mudrica zna ako bilo što pođe po krivu dobit će po famfulji. Sjedi, 2! I nešto nauči iz toga. Ne treba previše negativno kritizirat a pogotovo ne mrziti, jer se to uvijek vrati žešće nego je odaslano u eter. Bit će sve OK, kako god bude.

Ferrari kralj f1

Najjače kad se jave navijači one rage od Mercedesa koji je kako ono završio?!!

theKing

Da ste imali svih ovih godina bolid ko mercedes mozda bi uzeli dva naslova koliko ste nesposobni!!

TORPEDO

Kamioni,Autobusi…al mercedes proizvodi još i kombije.
Koje im proizvodi Renault al onda samo lijepe mercedesov znak na njega
Koje dno!!

theKing

Ne kuzim tvoj post? Sta je pjesnik htio rec?

Gigi

Samo se rugaj, krenuo je Ferrari sa SUV lagano, novci ne pitaju

TORPEDO

A što je SUV…kamion,autobus,kombi?
Koliko znam ne ugrađuje motore od Renaulta ili bilo kog drugog?

Gigi

Velika vecina proizvodaca razmjenjuje tehnologiju tj gotovo svi al ok neda mi se raspravljat. Inace merc vise ne koristi renaultov dizel cca 2 godine vec.

Ferrari kralj f1

Uglavnom glavni strateg i inžinjer u Ferrariju je Inaki Rueda tako da je on odgovoran za tu pogrešku.

theKing

Al ga ovaj nasere gluposti!!
Necete vi jos dugo biti prvaci!
Dok njemacka ruka ne dode u vasu momcad nista od naslova!!

Ferrari kralj f1

Hahaaaa kakva njemačka ruka daj me ne nasmijavaj ni u mercedesu nema ni jednog Nijemca….sve Englezi. I sa Talijanima je Ferrari inače najtrofejnija momčad f1 i nema ni jedne ekipe na kugli zemaljskoj koja može to ugroziti.

theKing

Da vam nije bilo švabe iliti MS nikada toliko naslova nebi imali. Premalo i imate naslova s obzirom da ste od prvog dana u f1 i onda vam englezi iliti r.bull ocitaju lekciju iz strategije i to u monaku gdje je umjetnost zajebat strategijom prvo mjesto.

TORPEDO

Ti si za engleze ili nijemce,odluči se Lewis8,West44,British empire…itd,itd

west

Macaroni,pasta, parmigiana,cannelloni to je za vas !!!

Ferrari kralj f1

Za tebe su piva i kobasice jer ni u mercedesu nema ni jednog švabe😆😆😆🤮 a glavni strateg u Ferrarija je Inaki Rueda….i kako je ona raga završila od mećke?

TORPEDO

gdje ti je onaj 44,otpao od srama kad vidi kako vozi Hamić?

Nosko

U Ferrariu ništa novo.

Ferrari kralj f1

I Mercedes je griješio u strategiji najbolju ima RB ali i glavni strateg u Ferrariju je Inaki Rueda koji je krivac za to.

Related Posts
20
0
Would love your thoughts, please comment.x