Nakon sastanka FIA WMSC-a (World Motor Sport Council) u Parizu, objavljen je kalendar Svjetskog rally prvenstva za 2022. godinu, a nama najvažnija vijest – u kalendaru se nalazi i Croatia Rally, uz dodatnu “zvjezdicu” koja naglašava da je još potrebno finalizirati ugovor.
Izuzetno uspješna bilo je premijerno gostovanje WRC-a u Hrvatskoj u travnju ove godine, tako da su prevladavala optimistična razmišljanja u vidu zadržavanja Hrvatske u kalendaru Svjetskog prvenstva i sljedeće sezone.
To je sada dobilo potvrdu objavom kalendara za 2022. godinu, koji se sastoji od 13 utrka, a Croatia Rally zadržava treću poziciju u kalendaru, nakon otvaranja sezone u Monte Carlu i utrke u Švedskoj krajem veljače. Termin za Croatia Rally je od 21. do 24. travnja, a “zvjezdica” pored znači da je potrebno još finalizirati sve detalje ugovora, odnosno riješiti suglasnost i regulirane uvjete s Hrvatskim auto i karting savezom te Svjetskom automobilističkom federacijom.

Kalendar je odobrilo Svjetsko motor sport vijeće FIA-e, a generalni direktor promotora natjecanja, Jona Siebel, naglasio je kako kalendar predstavlja miks klasičnih relija s nekima novima, u red kojih svakako spada i Croatia Rally na asfaltu.
“Sljedeća će godina biti važna i uzbudljiva za Svjetsko rally prvenstvo jer uvodimo nove Rally1 automobile hibridne ere, što je dio portfolija novih pravila, koja će pokrenuti seriju prema ekološki čišćoj i održivoj budućnosti.”
“Sljedeće godine se obilježava 50. WRC sezona i imamo kalendar koji tome dolikuje. Oduševljeni smo zbog povratka Novog Zelanda, gdje je prvi rally vožen još 1977. Makadamske ceste tamo oduševljavaju vozače, a iako su naši planovi uključivali povratak 2020., isti su nažalost promijenjeni zbog Covida. Fantastično je što sada možemo nastaviti s guranjem istih.”
“Pandemija je nažalost bacila cijeli svijet na koljena, ali kako se svijet oporavlja, isto se događa i s WRC-om. Ranije smo istaknuli našu strategiju za ravnomjeran omjer europskih relija i natjecanja na udaljenim destinacijama, a kalendar za 2022. je značajan korak prema tome cilju.”
Dakle, sezona će biti otvorena u Kneževini Monako, a prvi put od 2006. cijelo će natjecanje biti smješteno isključivo u Monaku. Slijedi jedini pravi zimski, Rally Sweden, a onda nakon gotovo dvomjesečne stanke prvo natjecanje na isključivo asfaltnim brzincima u Hrvatskoj. Baza će opet biti u Zagrebu.
Makadam će biti podloga u Portugalu u svibnju, kao i na utrkama u Italiji i Keniji. Srpanj donosi gostovanje u Estoniji, a dva bi natjecanja trebala biti održana u kolovozu. Prvo u Finskoj, a za drugo još nije potvrđena lokacija. Grčki Acropolis Rally će se voziti u rujnu, Novi Zeland na prijelazu iz rujna u listopad, a sezona će biti zaključena relijima u Španjolskoj i Japanu. Završno natjecanje planirano je od 10. do 13. studenoga.
Naslovna fotografija: Red Bull Content Pool
Jel ce bit posade s mercedesom
Neće tu Mercedes kad nemože biti prvi.
Zato je moj Hyundai.
Lijepo
Odlična vijest. Bravo.