Esteban Ocon do prve pobjede u karijeri na VN Mađarske!

I ove godine su se vremenske prilike u Mađarskoj igrale s navijačima i momčadima. Sat vremena prije starta utrke, momčadi su od FIA-e dobile uputu da očekuju start pod mokrim uvjetima. Kiša je počela polako padati 20 minuta prije početka utrke te se podloga relativno namočila pa su momčadi ipak stavile intermediate gume. DRS je također bio onemogućen do pojave boljih uvjeta na stazi.

Start je prošao odlično za Lewisa Hamiltona, Max je loše startao te nije imao sreće pošto je klizeći Bottas udario u Norrisa prvom zavoju koji je kao “putnik” na kratko izbacio Verstappena sa staze. Bottas je jednostavno bio loš na kočenju, te pokupio i Norrisa i Pereza. Odustao je i Charles Leclerc u drugom zavoju nakon što je i na njega neoprezno naletio Lance Stroll. Naravno, izašao je sigurnosni automobil, a ubrzo nakon toga je nastupila i crvena zastava zbog previše sitnih dijelova bolida razbacanih po stazi. Sergio Perez parkirao je bolid pokraj staze nakon nekoliko zavoja te također odustao iz utrke. Udarce ipak nije preživio ni McLaren Landa Norrisa.

Na veliko se radilo na bolidu Verstappena kako bi se popravilo oštećenje na desnoj strani bolida od udarca Bottasa, a utrku je Max nastavio s 13. mjesta. Cijeli metež je najbolje iskoristio Alpineov Esteban Ocon koji će utrku nastaviti kao drugi, Williamsi kao šesti i osmi, a ni Sainz se ne može požaliti na 4. mjesto. Utrka se nastavila u 15:32, a pokazalo se i sunce. Nakon kruga povratka na stazu, svi su otišli po gume za suho osim Lewisa Hamiltona koji je utrku startao sam, ali je i on ušao u boks nakon prvog normalnog kruga nastavka. Vodstvo je preuzeo Ocon, a Lewis pao na začelje poretka, tj. 14. mjesto.

U nastavku utrke Nikita Mazepin je odustao iz utrke nakon kontakta s Alfa Romeom Kimija Räikkönena pri ulasku u boks. Vodeći Ocon i Vettel su se ubrzo udaljili od trećeg Latifija, a Max se pokušao probijati kroz poredak, no još je za vidjeti koliko će trpjeti oštećenje bolida. Giovinazzi je malo namučio Hamiltona, ali se svjetski prvak napokon probio na 13. mjesto u 10. krugu. Antonio je ionako dobio kaznu od 10 sekundi stajanja u boksu radi prevelike brzine u boksu. Max se pak mučio s Mickom Schumacherom, Lewis sa Gaslyem. Ipak, Max prolazi ispred Micka nakon trećeg zavoja, te zauzima 10. mjesto. Lewis se malo opekao u dvoboju s Gaslyem u šestom zavoju došavši mu preblizu te je na kratko izašao sa staze.

Kaznu je dobio i Kimi za spomenuto nesigurno puštanje iz bokseva. Vettel je napokon stigao Ocona i počela je borba za vodstvo utrke. Vozač Aston Martina je imao DRS, ali pretjecanje je ovdje naravno teško. S 50 krugova do kraja, Latifi je bio miran na trećem mjestu, ali prijetnja od Tsunode i Sainza se povećavala. Hamilton je ušao u boks po najtvrđu komponentu guma. Krug poslije ulaze i Max i Ricciardo i vraćaju se iza Hamiltona koji je sada 10. Nakon katastrofalne strateške odluke na početku utrke, ova je bila odlična iz Mercedesa. Ubrzo su i ostali krenuli u boks po najtvrđu komponentu, ali vodeći dvojac je ostajao vani.

Lewis se mučio sa Tsunodom u borbi za 5. mjesto, ali je prošao naprijed u 32. krugu. Max i Ricciardo su zapeli iza Russella i Schumachera na 10. mjestu. Russell je prvi “potegao” naprijed, a ubrzo su i Max i Daniel prestigli Micka koji je u 35. krugu ušao u boks. Od vodećih, u 37. krugu u boks ulazi Vettel s drugog mjesta, a krug poslije odmah i vodeći Esteban Ocon te se i vratio ispred Vettela. Vodstvo je preuzeo Fernando Alonso, ali je i on ušao u boks dva kruga poslije. U  41. krugu u boks je ušao i Max po srednju komponentu gume te se vratio na 12. mjesto. Hamilton je ulovio Sainza na trećem mjestu, no uvelike im se približavao Alonso sa svježim gumama. Lewis je zatim ušao u boks u 48. krugu po također srednju komponentu.

Borba za vodstvo se uzburkala u 49. krugu, Vettel je zamalo iskoristio nepažnju Ocona kod prestizanja Giovinazzija za krug zaostatka. Daleko najbrži na stazi bio je Hamilton, te je s 20 krugova do kraja bio u igri za pobjedu. S 15 krugova do kraja je ulovio Alonsa i Sainza u borbi za podij. Max se i dalje mučio s Ricciardom u borbi za jedan bod i 10. mjesto, prošao ga je tek u 61. krugu. Alonso i Hamilton su vodili odličnu borbu s 10 krugova do kraja. Bila je to prezentacija iskustva i poštivanja prostora, odlične obrane Alonsa, kao i lukavi napadi Lewisa. Sve ono što želimo gledati!

Uporni Lewis se ipak probio naprijed nakon greške Alonsa na kočenju u prvi zavoj, slijedio je lov na Carlosa Sainza i posljednju stepenicu podija. Napadom u prvi zavoj 67. kruga Lewis se penje na podij, a Sainz i Alonso su nastavili borbu za 4. mjesto. Lewis preuzima vodstvo u poretku vozača. Bodove napokon osvojili i Williamsi.

No, ovo je dan Estebana Ocona i njegove momčadi Alpine, prva pobjeda u karijeri za odličnog Francuza!

Poredak:

Odlasci u bokseve:

Total
9
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
239 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
DMX
05.08.2021. 17:02

Super, baš mi je drago za vozače Alpinea

Related Posts
239
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x