Tsunoda: Nije se dogodio kraj svijeta

Jedini japanski vozač na gridu Formule 1 ove sezone, neće pamtiti po dobrom početak trkačkog vikenda na VN Monaka koji tradicionalno počinje u četvrtak. Nakon solidnog prvog treninga, Tsunoda je na drugom završio u zidu na ulazu u zavoj broj 16. Vozač AlphaTaurija je do sudara ukupno odvezao 11 krugova i na kraju ostvario najslabije vrijeme druge trening sesije na VN Monaka. Također, valja naglasiti kako je ovo premijerni nastup Tsunode u Kneževini. Mladi Japanac je u izjavi nakon incidenta objasnio razloge zbog kojih je završio u zidu tijekom drugog treninga.

“Mislim da nisam snažno pritiskao na ulazu u zavoj, no čini mi se da sam izgubio prianjanje na kraju. Mislim da je tamo je bilo mnogo degradacije i nekoliko naleta vjetra pri čemu sam potpuno izgubio zadnji kraj bolida između zavoja 15 i 16 te sam morao prekinuti sesiju.”

Japanac je nakon ovog incidenta otišao u boks i iako nije imao značajnih oštećenja, nije se vraćao na stazu do kraja treninga. Bez obzira na vatreno krštenje koje svaki novak u F1 mora proći premijerno vozeći u Kneževini, Tsunoda se nije previše obazirao na incident smatrajući kako se nije dogodio kraj svijeta.

“Imao sam dva seta mekih guma za subotu tako da mislim da ovo nije najgori mogući problem ili kraj svijeta. Samo se moram bolje pripremiti za subotu i pokušati sve staviti na pravo mjesto.”

Yuki Tsunoda of Japan driving the (22) Scuderia AlphaTauri AT02 Honda (Photo by Lars Baron/Getty Images)

Nadu u dobar rezultat u subotu Tsunoda svakako može crpiti iz činjenice da je prvu trening sesiju završio s devetim vremenom s ukupno odvoženih 39 krugova. Nadodat ćemo kako će za Tsunodu biti veliki uspjeh ako subotnji program završi bez incidenta s obzirom na viđeno u proteklih nekoliko kvalifikacija i utrka. Najmlađi vozač na gridu F1 je automoto sport iznenadio sjajnim devetim mjestom u Bahreinu, međutim u posljednje tri utrke napravio je mnogo početničkih grešaka koje smo ranije na neki način pretpostavljali da će se dogoditi kada oktanski cirkus dođe na nešto klasičnije utrke.

Dok donekle shvaćamo muke Haasovih novaka koji voze gotovo neupravljive bolide, za Yukijev AlphaTauri to jednostavno ne možemo reći. Nakon Bahreina su mnogi očekivali da će Japanac biti jedan od najuspješnijih vozača iz zemlje izlazećeg sunca, no učestale greške u relativno konkurentnom bolidu, konstantni ispadi preko timskog radija, kao i dobar iznos troškova koji je do sada napravio jednostavno nisu zalog zbog kojih će mu njegove dionice rasti kod menadžmenta Red Bulla, pogotovo kod svemoćnog dr. Helmuta Marka.

Zaključak je da Yuki Tsunoda mora bolje od ovoga. Neće se dogoditi kraj svijeta, no Yuki će u subotu i nedjelju jednostavno morati pokušati voziti sa što manje incidenata, jednako kao i ostale utrke u ovoj sezoni. Valja još spomenuti kako je Japančev momčadski kolega Pierre Gasly bio mnogo uspješniji, ostvarivši četvrto odnosno sedmo najbolje vrijeme na treninzima u četvrtak.

2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Rekao sam vam da mu se u Monacu “smiješe” ograde..nadam se da je nešto i naučio..ako ne udari u ogradu, mogao bi izvući dobar krug u kvalama.

Lewis8

i Micku se se osmjehnule.

Related Posts