S jedne strane garaže dvostruki prvak svijeta Fernando Alonso, koji se vraća u Formulu 1 nakon dvogodišnje stanke. S druge strane garaže francuski adut, još uvijek relativno mladi Esteban Ocon, koji ulazi u svoju drugu sezonu s ekipom. Iz momčadi poručuju, taj će dvojac na početku sezone imati identičan status.

Laurent Rossi, CEO Alpinea, govorio je u najavi nove sezone Svjetskog prvenstva Formule 1 o statusu dvojice vozača unutar momčadi. Iako jedan od njih ima pedigre dvostrukog prvaka svijeta i daleko više iskustva, a to je naravno Fernando Alonso, Rossi naglašava da Esteban Ocon nikako neće biti u podređenoj ulozi.
“Vozači trebaju biti što je moguće brži i jasno je da će predstavljati izazov jedan drugome. To je zdrava konkurencija i toga treba biti. Ne postoje nikakve odredbe, niti vozač broj 1. Tako nešto u našim ugovorima ne postoji. Mislim da ne postoji kod većine timova, ali u našem svakako ne”, rekao je Rossi.
Alonso se vraća u Formulu 1 nakon stanke, a u momčad Alpine, bivši Renault, dolazi umjesto Daniela Ricciarda. Nije mu to nepoznato okruženje, budući da je već u dva navrata bio vozač Renaulta. Ocon je prošle godine odradio svoju prvu sezonu u redovima francuske momčadi, a generalno je bio u zaostatku za Ricciardom. Pred kraj sezone je imao nekih boljih nastupa, a bit će zanimljivo pratiti kakav će biti odnos snaga između njega i legendarnog Španjolca.
“Fernando je dvostruki prvak svijeta. Bit će to prvi put da uz sebe imam svjetskog prvaka i bit će vrlo zanimljivo. Očekujem da će Fernando biti spreman. Imao je mnogo testiranja prošle godine, a sa svojim iskustvom i svime što je napravio kroz godine, mislim da će odmah od prve utrke biti na razini. Očekujem da će biti težak protivnik.”
“Uvijek sam imao odličan odnos s Fernandom, čak i kad smo se utrkivali ’17 i ’18. Uvijek sam respektirao što je postigao, a utrkivanje protiv njega bilo je vrlo tijesno, ali zabavno i uživao sam. Definitivno se veselim što smo u istom timu. Do sada je suradnja bila odlična i očekujem isto i u nastavku godine”, poručio je Ocon.
U 2021. godini Alonso i Ocon bit će za volanom bolida A521 koji je predstavljen prošlog tjedna, a rezultatski će pokušati barem ponoviti lanjski uspjeh Renaulta, plasman u gornji dom konstruktorskog poretka.
Pa mislim ako ponove prošlogodišnji “uspjeh” to i nije neki uspjeh. Očekujem da će se boriti kao i prošle sezone sa McLarenom i Aston Martinom i da će uspjeti nekako dohvatiti tu treću poziciju. Još mi nije jasno da su tako olako ispustili Riccarda, to bi bio pakleni duo Fernando i Daniel.
Je li netko uopce vjeruje u njegove rijeci ?
Pardon, da li netko uopce vjeruje u njegove rijeci ?