McLaren se nakon osam godina vratio među tri najbolja konstruktora u Formuli 1. Prošle sezone, nakon velike i neizvjesne borbe s Racing Pointom i Renaultom, društvo iz Wokinga zauzelo je treću poziciju u konstruktorskom poretku. Međutim, nema u McLarenu opuštanja ili uživanja u tom rezultatu. Aston Martin, Ferrari i Alpine će u 2021. tražiti svoju priliku za ulazak u to elitno društvo pa u Wokingu intenzivno rade na otklanjanju nekih slabosti svog bolida.

Pomoći bi definitivno trebao prelazak na Mercedesovu pogonsku jedinicu, ali tehnički direktor James Key ističe još dva područja u kojima se McLaren želi popraviti za nadolazeću sezonu.

“Mislim da su naša prednost obično bili zavoji koje se prolazi velikom brzinom. Definitivno, od početka sezone bili smo vrlo kompetitivni u srednje brzim i brzim zavojima. Kočenje na pravcu također predstavlja jednu od naših prednosti, što nam je koristilo na nekim stazama. U Austriji, na primjer.”

“U pogledu slabosti, moramo se popraviti na sporijim dijelovima staza. Nismo u tome slabi kao što smo bili 2019. jer nam je jedno od glavnih nastojanja bilo popraviti performanse pri manjim brzinama, balans i konzistentnost koju smo imali u određenim tipovima sporih zavoja.”

“Zatim, u nekim uvjetima, bolid se ne ponaša onako dobro kako bismo željeli. To se događalo u određenim vremenskim uvjetima ili uvjetima prianjanja, što možemo iščitati iz podataka. Moramo to shvatiti zapravo, ali nije jedna od stvari koju možemo riješiti preko noći. To je ono na što ciljamo. Uspijemo li nešto od toga popraviti, mislim da ćemo imati konstantniji bolid od utrke do utrke.”

Tijekom prošle sezone vozači McLarena često su se tijekom trkaćih vikenda žalili na vjetar, odnosno ponašanje bolida prilikom vjetrovitog vremena, a to je sigurno problem koji će inženjeri pokušati riješiti u pripremama za novu sezonu.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o