Jedan od vozača koji su jako dobro odradili utrku za VN 70. obljetnice Formule 1, a da pritom nisu bili posebno zamijećeni, je Renaultov Esteban Ocon. Francuz se oporavio od loših kvalifikacija i osvojio osmo mjesto.
Subota je bila loša za Ocona. U kvalifikacijama je ispao u Q2, a još je zaradio i kaznu zbog blokiranja Georgea Russella pa je morao startati s 14. pozicije. U utrci je, poput Charlesa Leclerca, Ocon uspio dogurati do cilja sa samo jednom promjenom guma i to mu je donijelo plasman na osmu poziciju.
“Imao sam generalno odličnu utrku. Od starta, zaustavljanja u boksu, informacija koje sam imao u bolidu, ponašanja bolida… Sve je bilo fantastično, puno drukčije nego u subotu. Tada smo, nakon kvalifikacija, bili razočarani.”
“No, okrenuli smo sve na pozitivu u utrci, zadržali McLaren iza, a voditi borbu protiv pet bolida na drukčijoj strategiji bilo je doista zabavno. Teško, ali uživao sam u tome i bio je to odličan posao cijele momčadi”, rekao je Ocon.
Zanimljivo izgleda lista rezultata kad je Renault u pitanju. Od pet ovosezonskih utrka, četiri puta je jedan vozač osvajao osmo mjesto, a drugi ostajao bez bodova. Jedina je iznimka bila Velika nagrada Velike Britanije, kad su Ricciardo i Ocon bili četvrti i šesti.
“Mislim da je bolid sposoban za više od osmog mjesta. Vidjeli smo i u kvalifikacijama kad je Daniel bio peti. To je ono što trebamo popraviti na mojoj strani garaže. Definitivno moramo približiti bolid vrhu jer u utrkama možemo biti prilično brzi.”
“Ne sramimo se upustiti u borbu s velikim dečkima, to je vrlo pozitivno. Mislim da je pred nama zanimljiva sezona”, najavljuje Ocon.
S jednim šestim i dva osma mjesta Ocon trenutno drži desetu poziciju ukupnog poretka. Ima četiri boda manje od momčadskog kolege, koji je u drugoj utrci na Silverstoneu ostao praznih ruku, usprkos izvrsnom rezultatu kvalifikacija. U poretku konstruktora Renault je šesti, pet bodova iza Racing Pointa, kojem je oduzeto 15 bodova.
Kad sam prvi put vidio ovaj bolid primjetio sam napredni dizajn koji spada u sam vrh F1..ako Renauilt nastavi ovako očekivam da u novoj eri sa novim pravilima bude jako konkurentan, sposoban za pobjede i naslove.
pomalo se meckica spijunirala men se cini
Da..dizajn nosa tzv. “uski nos” je dizajnerski nalik na Mercedesov nos..ali nije potpuno isti, tj. nije kopiran ili kloniran kako to radi R.point.
RS20 je ozbiljnija sprava za utrkivanje od prethodnika, ali nažalost puno bodova prosipaju. Što zbog banalnih problema sa coolerima, što zbog loših poteza s pitwalla. Šteta….