Kišne uvjete imali su vozači na drugom slobodnom treningu za Veliku nagradu Mađarske na stazi Hungaroring. Ta je činjenica značajno smanjila ukupni broj odvoženih krugova, a najbolje vrijeme postavio je Sebastian Vettel u bolidu Ferrarija (1:40,464). Drugo vrijeme imao je Valtteri Bottas u Mercedesu, a treće Carlos Sainz u McLarenu.
S izuzetkom Kimija Raikkonena i Ferrarijevog dvojca, vozači ovoga puta nisu došli do dvoznamenkastog broja krugova u 90 minuta, a čak sedam vozača uopće nije zabilježilo mjereni krug.
Tijek treninga:
Uoči drugog slobodnog treninga kiša je počela jače padati, pa su radnici na stazi užurbano čistili vodu sa staze kako bi trening mogao početi na vrijeme. S obzirom na vremensku prognozu koja predviđa kišu tijekom cijelog vikenda, momčadima će dobro doći trening u takvim uvjetima.
Nakon što ga je na prvom slobodnom treningu mijenjao Robert Kubica, Kimi Räikkönen bi se trebao vratiti na stazu, kao i Pierre Gasly, koji u jutarnjoj sesiji nije izlazio na stazu zbog problema s pogonskom jedinicom njegovog AlphaTaurija.
Trening kreće na vrijeme, no nikome se pretjerano ne žuri izaći na stazu dok se kiša ne smiri. Temperatura zraka iznosi 16°C, a temperatura staze 20°C. Očekivano, čini se kako je Gasly najmanje strpljiv te nakon pet minuta prvi izlazi na stazu, no s obzirom na uvjete vozi vrlo oprezno i odmah po instalacijskom krugu vraća se u boks te će još morati pričekati na svoj prvi današnji mjereni krug.
Desetak minuta nakon Gaslyja na stazu izlazi Sergio Perez. Meksikanac se također bori s bolidom, no uspijeva prvi postaviti vrijeme na drugom slobodnom treningu. Dva kruga kasnije izlijeće sa staze, no uspio je izbjeći veću štetu na bolidu. Vraća se u boks, a na stazu izlaze Stroll i Räikkönen. Stroll vozi vrijeme 1:42.380 sekundi te skida Pereza s prve pozicije.
Kiša pojačava, a Renaultovi vozači isprobavaju stazu na intermediate mješavini guma te se vraćaju u boks bez postavljenog vremena. Na stazi sami ostaju vozači Ferrarija, što bi im trebalo ostaviti dovoljno prostora za izbjegavanje međusobnog kontakta. Sebastian Vettel preuzima vodstvo s vremenom 1:40.464 sekundi. Uslijedio je još jedan Kimijev živopisni razgovor putem momčadskog radija, a požalio se na prenisku temperaturu guma.
Sliding into P1 ✨
Sebastian Vettel tops the timing charts by nearly 2 seconds with a 1:40.464#HungarianGP 🇭🇺 #F1 pic.twitter.com/WiedwG5Sjq
— Formula 1 (@F1) July 17, 2020
Sat vremena nakon početka sesije na stazu izlaze i Mercedesi. Bottas postavlja drugo najbrže vrijeme, dok se Hamilton vratio u boks. Carlos Sainz dolazi na treće mjesto. U pokušaju popravljanja svog najboljeg vremena, Vettel gubi kontrolu u zavoju 11, no bez težih posljedica po svoj bolid. Kevin Magnussen posljednji je vozač koji izlazi na stazu. Charles Leclerc javlja probleme sa stražnjim gumama. Gasly postavlja šesto najbrže vrijeme, pa javlja da osjeća miris gorenja u svom bolidu, stoga se vraća u boks.
Sve se više vozača prebacuje na intermedije te tako pokušavaju popraviti svoje vrijeme u posljednjih pet minuta sesije. Max Verstappen u svom posljednjem krugu postavlja sedmo najbrže vrijeme. Na kraju je 13 vozača uspjelo zabilježiti vrijeme na drugom slobodnom treningu. Među njima nije Lewis Hamilton, najbrži na prvom slobodnom treningu.
Nismo gledali pretjerano uzbudljiv trening, no Ferrari na vrhu nešto je što će razveseliti tifose bez obzira na uvjete. Vettelov najbrži krug bio je za nešto manje od tri desetinke brži od Bottasovog, dok je Sainz zaostao više od sekunde. Vozači Racing Pointa ponovno su pri vrhu, a zadovoljan će biti i Gasly sa šestim najbržim vremenom. Krug najboljih deset zatvaraju Verstappen, Grosjean, Räikkönen i Leclerc.
Među sljepima,jednooki je kralj
Jadno..jadan komentar..ispod svake razine.
Bilo je smijesno gledati Ferarieve vozace kako se takmice sa samima sobom na treningu gdje druge ekipe nisu ni pokusale apsolutno nista, ali ocito oni su u takvoj situaciji da i slobodni trening znaci nesto njihovim navijacima
Šta je ovo? Nitko ni slova?
Ova je dobra
Uplašili se.
Samo se bojim da nije bio sam na stazi
Ma šalim se samo malo promjene bilo kakve i biti će bolje. Nebitno koja ekipa .
Desmo. Oni drugo nit nemogu. Minusi i pljuvanje po navijacima Ferraria i po samom Ferrariu. Ferrari je institucija za te ekipe. Znaju za ovo novije vrijeme od kad se spominje Mercedes. O povijesti apsolutno bas nist. Povijest formule im je nepoznanica. Tak su i u skoli sjedili na usima dok je bio sat povijesti. A sta drugo i ocekivat od njih. Gubljenje vremena na to.
147kt
Da ista znas o automobilima, automobilizmu, povijesti i svemu sto uz to ide – nikada, ali nikada vise ne bi napomenuo povijest. Pogotovo povijest automobila i automobilizma.
Pokojni Enzo nije bio jos spoznao pjescanik a Benz je vec proizvodio automobile, “bolide”, dominirao utrkama i kroz automobil razvijao nove tehnologije koje su toliko olaksale zivot covjeku.
Zivjeti u neznanju ponekad je blagoslov, a ponekad veliki hendikep.
Spominješ Real..valjda misliš na Real Madrid? Znaš li kolike je “stvaralačke pauze” imao Real Madrid u Kupu/Ligi Prvaka? A stalno je bio tu..stalno najveći klub i klub koji je životni san svakog profesionalnog nogometaša..znači od 1965. do 1998. i od 2002. do 2014. Real Madrid je imao pauze..nije osvajao Kup/Ligu Prvaka..a ipak ih je osvojio daleko najviše, 14 puta i najveći je nogometni klub svih vremena u čitavom svijetu. sada povuci paralelu sa Ferrarijem. Ako imaš i zrno inteligencije sve će ti biti jasno.
Da je ovih 7 postavilo vrijeme seb bi bio 8. Koliko je očajan ferarri stvarno žalosna ekipa toliko para a nema su
Iduce godine ce Seb procvjetati kao krizantema u “Benzovom” okruzenju. Nemoj zaboraviti da su u ovaj projekt ukljuceni Wolff i Moers, a pitanje je koliko jos ljudi iz Benza 😉
Sebu se pisu novi, ljepsi i uspjesniji dani. Raduje me sto ce Seb doci u “nase” okrilje…
Da..Aston Martin bi u budućnosti trebao postati Mercedesova sportska marka pa tako i Mercedesova tvornička momčad u F1..Ova momčad AMG Petronas vjerojatno će se u dogledno vrijeme ugasit..prodat..ako Seb dođe to je zbog prtitiska njemačke javnosti na Mercedes da imaju njemačkog pilota u F1.
Prije nego objave cifre da te pitam. Jel se i za Racing Point vozi kao za Ferrari i besplatno ako treba?
Pitam unaprijed jer ako potpiše za male novce da znamo kako stojiš.
Pričaš bezvezne priče.
Da..sigurno je želio nastavit sa Ferrarijem..novac nije bio problem. Koliko će mu platit Aston Martin? Nemam pojma kao ni ti..vjerojatno neku osrednju cifru..ni to mu neće biti problem. Bitan mu je dobar status i dobar bolid.
👍👍👍👍👍👍
ma nadam se da ce ovakav startbiti unedjelju da imamo dobru trku racing point su odlični