Mediji u Italiji su vrlo bijesno reagirali na protestno pismo sedam F1 momčadi protiv dogovora između FIA-e i Ferrarija vezano za istragu legalnosti Ferrarijevog prošlogodišnjeg motora.
Gazzetta dello Sport, La Republica, Il Resto Del Carlino i Corriere della Sera su cijelu situaciju opisali kao “ratno stanje” u sportu, a neki sugeriraju kako je špijun unutar momčadi otkrio detalje Ferrarijevih inovacija na motoru.
“Ovo je sad rat! Ovo je rat, politika i igra moći i novca. Bude li Ferrari proglašen krivim za kršenje propisa, u pitanje dolaze drugo mjesto u poretku konstruktora i pripadna novčana nagrada. No, je li u pitanju i nešto više? Je li Ferrari s motorom bio na rubu pravila, u sivoj zoni, no savršeno unutar propisa?” piše Gazzetta dello Sport.
“Ferrari i FIA su pod opsadom,” objavio je Corriere della Sera, i dodaje:
“Formula 1 je proglasila ratno stanje. Uoči prve utrke u Melbourneu. Toto Wolff pokreće totalnu kampanju protiv FIA-e i Ferrarija zbog njihovog dogovora nakon istrage o legalnosti Ferrarijevog motora iz 2019., za koji je konkurencija sumnjala da nije po pravilima.”
Corriere della Sera smatra kako je Toto Wolff glavni inicijator protesta.
“Mercedes koordinira ovaj degutantan i neuobičajen protest tako što je povukao korisnike njihovih motora, Williams i Racing Point, te je također privukao i Red Bull, AlphaTauri, McLaren i Renault. Jedino momčadi pokretane Ferrarijevim motorom nisu tu.”
“Prijete tužbama. U pitanju su politička moć i novac. Napad nije usmjeren samo prema Maranellu, nego i protiv predsjednika FIA-e Jeana Todta. Optužuju ga da je premekan prema svojoj bivšoj momčadi.”
Il Resto del Carlino iznosi svoju teoriju o špijunu unutar Ferrarija.
“Špijun se infiltrirao, netko tko je vrlo dobro upoznao sve Ferrarijeve tajne i konkurenciju obavijestio o upravljanju protokom goriva od spremnika do motora.”
“FIA nije uspjela dokazati da na motoru ima nešto protiv pravila, te da bi u budućnosti izbjegli nesporazume dodatno je modificirano pravilo o protoku goriva. To objašnjava cijeli epilog istrage te tajnost dogovora. Međutim, tako je Ferrari postao glavna meta konkurencije,” mišljenje je Il Resto del Carlina.
Švabsko Britanska arogantnost. Nije švabo bezveze uložio pare a da se mu ne vrati. Svoje govno bi pojeli ako treba.
Sretan 8.Ožujak, da prostiš Mart Ferrari! Karanfilčeki za Fićeke!
Kog boli k…c na reakcije talijanskih medija ,isti su i ovi na stazi i njihovi talijanski mediji!!!
Talijanski šlamperaj i šarlatanstvo do punog izražaja dolazi sada u vezi Corona virusa kada ni nultog pacijenta nisu u stanju pronaći već dva mjeseca, ne zna se tko im glavu nosi,ne do bog večeg zla a da ovisiš o tim žabarima!!!
A Britanci slove za azurne i pedantne ljude?
Znači totalno je logično da je Merc povukao Merc motore, Renault Motore i Honda motore, dok je totalno nelogično da je zapravo Ferrari povukao Ferrari motore za sobom 🙂
100kg/h je dozvoljeno, ni grama više! Utvrđeno je da je trošeno, tijekom trkačih vikenda na trenutke i više nego je dozvoljeno. FIA je to saznala posredno, od ostalih momčadi jer “krtica”, poradi svoje sigurnosti nije htio razgovarati direktno sa FIA. Kako FIA nije imala na raspolaganju adekvatan software/hardware, morali su na kraju prekinuti istragu. Jedino što joj je preostalo je da pravilnik za ovu godinu/i dalje, malo korigira. I na kraju, zar zaista mislite da su Mercedes, Renault i Honda toliko blesavi i da neznaju da se sa postoječim pravilnikom nemože legalno dobiti više snage iz PU? Žao mi je… Read more »
Vidi..taj protok goriva koji je ograničen na 100 kg/h..OK, propis je propis i mora se poštivati..ali mislim da je to mit i nema veze sa stvarnosti i da to nije razlog većih perfomansi Ferrarijeva motora..protok goriva može igrati ulogu samo u borbi za pole position kad može dati veću trenutnu snagu motora..a u utrci mislim da to ništa ne pomaže..veći protok daje veću trenutnu snagu motora ali uzrokuje i veću potrošnju goriva..znači ne možete tako vozit cijelu utrku jer ćete ostat bez goriva.. količina goriva za utrku je zadana i gorivo se ne može više nadopunjat..znači da to možete samo… Read more »
U pravu si. Niti jedna ekipa se ne bi oslonila na taktiku dodatne snage na ravnici i onda voziti 1s sporije slijedećih par krugova u današnjoj F1 gdje se prestižu u svakom zavoju.
Ja sam mislio da će me podržat i Grande Ingegnere West44 a ne samo ti, PR Manager..ipak hvala..Hahahaha!
Pa to je i bila njihova taktika prošle godine,znači zauzet prvi red i onda diktirat tempo i trku, samo što im nije išlo od ruke i unatoč malverzacijama!!!
Da su imali protok goriva preko 100kg/h osvojili bi svaki pole..sa oba bolida..i to bi bilo to..ono nešto kao Mercedes 2014-15-16.
Uobičajeno je da se ne odgovara postavljajući pitanje. Zato molim za ispriku. Dakle što misliš koja je razlika u potrošnji goriva npr. LH koji kreče na startu iz boksa i npr. MV koji kreče na startu sa pole pozicije. Na kraju trke MV dolazi/prolazi prvi a LH drugi kroz cilj? Imali količinski gledano ikakve razlike i u čiju korist? Ako ti se ne sviđa kombinacija vozača, može i obratno.
Vidi..načelno je to lako odgovorit, ali ujedno i teško, jer to u praksi..u utrci..ovisi o mnogo stvari. Možemo radit analizu nekoliko scenarija kako se utrka može odvijat i svaki scenarij daje drugačiji rezultat. Ovaj tvoj scenarij da netko, misliš valjda u podjednakom bolidu, starta prvi i zadnji tj. iz boksa u utrku i da uđu na cilj kao prvi i drugi. To znači da je onaj prvi vozio lagodno, štedeći gume, gorivo, motor jer mu je tako moglo bit, budući je konkurencija bila jako slaba kad je onaj koji je startao zadnji iz boksa uspio stić kao drugi na cilj..taj… Read more »
samo tko wolff!!!
deri po prevarantima!!!
ono,ferrari je institucija! cega?
prevaranta!?
Čega si se najeo..nešto ti je naškodilo?
Nije lako sam protiv engleza..i njihovih smicalica..oduvijek je to tako bilo..i zbog toga je Ferrari uvijek nešto posebno.
Nema ovdje mi i oni. Ovdje ima je li prihvatljivo ovako u tajnosti donositi odluke. Meni nije prihvatljivo. Tebi je prihvatljivo onda kad “mi profitiramo”, ali ti nisi Ferrari. Ti si samo iazbrao favorizirati Ferrari.
Mercedes je favoriziran u ovoj hybrid eri..to je bila jednostavno takva politika..viši interes F1..naravno tu nema nikakve pisane nagodbe..nema nigdje ništa zapisano..to je izlobirano od strane moćnih čimbenika..nitko se nije službeno ni žalio jer se tu ne može ništa dokazat..ali se to zna..i zna se da to nije nimalo moralno..nisam nikad primjetio da si ti kao “savjestan..odgovoran..moralan” napisao ikakav komentar a kamoli primjedbu ili kritiku u svezi toga ..nego to prešutno odobravaš..i što je najgore to hvališ a nama dijeliš packe o moralu i poštenju.
Ferrari je favoriziran kroz cijelu F1 više nego svi ostali timovi zajedno. FIA je rekla da je DAS legalan. Meni je to ok. Oni odlučuju. U slučaju Ferrarija rekli su da neće reći. Meni to nije ok. Rijetki su slučajevi kroz povijest da je FIA na ovakav način “zataškavala” situaciju. Danas jače odjekne sve jer imamo društvene mreže, ali princip je isti. Ako sutra kažu kako DAS nije legalan i ukinu ga ja neću pisati kako je to urota protiv Merca. A znaš zašto je meni lakše ne biti zaluđen teorijama zavjere protiv Merca ili Ferrarija? Zato je ja nisam… Read more »
Naprotiv..uživam u svačijim dobrim vozačkim potezima..nemam ja “opran” mozak, ne brini se..ali se ne dam ni za..bavat.
Dobro da nisu jos i za koronu merc okrivili. Koji naslovi ono jos ce vojsku poslat na granicu, nedaj boze nesto protiv ferrarija rec.
Gigi..”promašio si čitav futbal” sa ovim komentarom..očekivao sam nešto inteligentnije od tebe..sad vidiš i sam, nadam se.
Ma zivciraju me clickbait naslovi al ok mozda sam i fulao hahah