Binotto o Vettelovoj budućnosti u Ferrariju: Sve je u njegovim rukama

Ferrari je u prošloj sezoni imao dosta problema s rivalstvom svojih vozača, Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerca, a bilo je lutanja i u pogledu timskih odredbi. Što očekuje u novoj sezoni, jednom kad ona doista krene, najavio je šef momčadi Mattia Binotto, a prokomentirao je i situaciju s novim ugovorom Sebastiana Vettela.

Prilikom predstavljanja bolida SF1000, Mattia Binotto najavio je da će Sebastian Vettel i Charles Leclerc imati slobodu međusobnog utrkivanja, iako su prošle sezone imali nekoliko nesuglasica, a vrhunac njihovog problematičnog ponašanja bila je VN Brazila koju su završili međusobnim sudarom.

Bude li u interesu Ferrarija, Binotto kaže da je ipak moguća i primjena momčadskih odredbi.

“Ono što se dogodilo prošle godine važno je za njih dvojicu. Razgovarali smo i objasnio sam im što očekujem. Interes momčadi je prioritet, a konstruktorsko prvenstvo nam je ključan element. Mogu se slobodno utrkivati, ali to ne znači da nećemo primijenjivati timske odredbe ako će to biti u interesu momčadi.”

“Oni su dvojica pametnih i lukavih momaka, sve se bolje upoznaju. Situacije iz prošle godine, ne samo Brazil, već i Rusija kad smo pokušali s timskim odredbama, dale su nam priliku da razgovaramo na transparentan način, a time se i bolje upoznajemo. Mislim da moramo graditi povjerenje među nama i među vozačima, to će nam pomoći u 2020”, kaže Binotto.

O tim spomenutim odnosima u velikoj će mjeri ovisiti Vettelova budućnost u Ferrariju. Četverostruki prvak svijeta već je odradio pet sezona u talijanskoj momčadi, a svoj glavni cilj još nije ostvario. Prošle sezone ne samo da nije uspio pobijediti Lewisa Hamiltona, već je u poretku vozača završio na petom mjestu, iza Maxa Verstappena i momčadskog kolege Leclerca.

Monegaški vozač već je potpisao novi dugoročni ugovor s Ferrarijem, a tko će mu biti momčadski kolega od 2021. nije poznato. Mnogi se vozači spominju kao mogući Vettelovi nasljednici. Prvo je aktualna bila priča s Hamiltonom, u zadnje vrijeme nešto više se spominju Ricciardo i Sainz, ali Binotto još uvijek prednost daje Vettelu.

“Počeli smo razgovore o novom ugovoru. Važno je da to riješimo prilično brzo i nećemo ostavljati tu temu za kraj sezone. Važno je njemu, a važno je i nama da situaciju što prije razjasnimo. Razgovori traju, a nadajmo se da će uskoro biti zaključeni.”

“On je u vrlo dobroj formi. Mislim da je fokusiran. Zna da mora biti dobar. Ovo je ključan trenutak njegove karijere jer ono što napravi na startu sezone bit će važno za obnavljanje ugovora. Sve je u njegovim rukama.”

“Prošle godine su ga Charlesovi nastupi iznenadili. To više nije slučaj, sada zna što mu je činiti. Mislim da se vrlo dobro pripremio tijekom zime. Prošlu je godinu proveo pokušavajući shvatiti što je pošlo krivo i pobrinuti se da bude bolji ove godine”, kaže Binotto.

Leclerc je pred svojom drugom sezonom u Ferrariju, a sada su očekivanja od njega daleko veća. Lani je imao sedam pole pozicija i dvije pobjede.

“Charles se, poput Sebastiana, dobro pripremio tijekom zime i to je počeo pokazivati već na testiranjima. On zna da druga sezona u vrhunskoj momčadi nosi više zamki, ali Charles je momak koji brzo uči i siguran sam da će se znati nositi s pritiskom”, izjavio je šef Ferrarijeve momčadi.

Još samo da dočekamo kraj aktualne krize i početak sezone, kako bismo vidjeli što su doista u stanju napraviti Ferrarijevi piloti.

14 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Evo još malo o protoku goriva kod Ferrarija. Debata u jednom talijanskom mediju. Ništa ne izmišljam , samo prenosim dio teksta: Jeste li sigurni da drugi mjerač protoka šteti Ferrariju? Taj drugi mjerač sada više šteti konkurenciji. Zanimljiva teorija. Postoji činjenica, ako povećate količinu protoka, trošite više, bez obzira na to da li povećanje detektira mjerač protoka ili ne. Za provjeru bi bilo dovoljno izmjeriti preostalo gorivo na kraju utrke i dodati ga u vrijednosti potrošnje izmjerene s brojilom protoka tijekom utrke (potrošnja se može utvrditi iz vrijednosti protoka). Ukupna količina goriva treba biti količina spremnika u spremnik. Ako stignem… Read more »

west 44

Kakva crna debata na razini rekla-kazala portalskih debata,u Abu Dhabiju su imali 6,4 litre goriva više u Leclerovom bolidu i zato je počela provjera cjelokupnog sistema i motora!!!

Desmosedici

Ako je protok veći, tada ne može biti viška goriva, nego manjka jer se potrošilo..preostaje voziti sa smanjenom snagom motora do kraja utrke da se ne ostane bez goriva..toliko zna svaki seoski mehaničar.

west 44

Slušaj, 6,4 litre goriva više od onoga što je Ferrari prijavio i kazna od 50 000 dolara zbog toga a te seoske mehaničare imaš u Maranellu zato im i ide kako im ide!!!

Desmosedici

Znaš u čemu je vic..Ferrari ima strašni softwer mnogo napredniji od onoga koji ima FIA, koji kontrolira onaj prvi senzor..vjerojatno je imala i konkurencija nešto bolje od FIA-e ali slabije od Ferrarija..mislili su da su pametni pa nagazili Ferrarija, pa su time ebi naštetili..umjesto zeca istjerali medvjeda iz šume..sada su se vi uplašili jer se Ferrari nagodio sa FIA-om, pokazao im sve trikove koje se mogu izvoditi, ne samo sa protokom nego i sa drugim stvarima na bolidu..Ferrari je tako postao partner..savjetnik FIA-i za suzbijanje zlouporaba pravila..tj. sivih zona..zato su ostali skočili na zadnje noge.

west 44

Znam u čemu je vic a to je da je Ferrari hrpa prevaranata koji su spremni prodati se i crnom vragu da ne dođu na stup srama pa tako i mravojedu Todtu koji im gleda kroz prste za vid starih vremena jer treba nastaviti tradiciju onog perverznjaka Mosleya.Činjenice pokazuju pravo stanje stvari kroz sezonu što se tiče njihove brzine sa senzorom i bez senzora i tu je sve jasno. Trebalo ih je kaznit sa maximalnom novčanom kaznom i oduzimanjem svih bodova u prvenstvu pa onda nek se imaju zašto crvenit. I nemoj mi te budalaštine o softverima to ti ne… Read more »

Desmosedici

Ne budalači..evo ti još malo:Zadatak senzora je provjeriti da trenutni protok goriva ne prelazi regulatornu granicu od 100 kg / h pri 10.500 o / min. FlowSonic ne može očitati kontinuirani protok, ali ima uzorkovanje od 2.200 mjerenja u sekundi (2.200 Hz).Oduvijek se mislilo da je ta vrijednost dovoljna da jamči ispravno očitanje prolaza benzina, ali radeći na nalogu regulacije, Ferrarijevi vozači mogli bi povećati protok goriva u intervalima mjerenja zahvaljujući vlastitom softveru.U ovom je slučaju potrebno prepoznati genijalnost Cavallinovih motora koji bi bili u stanju stvoriti kompleksno rješenje iz kojeg bi se izvukla prednost performansi bez FIA-eve telemetrije koja… Read more »

Desmosedici

P.S.Prva utakmica osmine finala Lige prvaka održana 19. veljače na milanskome stadionu San Siro, u kojoj su snage odmjerili Atalanta i Valencia, nažalost će ostati upamćena u povijesti kao biološka bomba koja je uvelike ubrzala širenje koronavirusa Europom, prvenstveno Italijom i Španjolskom..izgleda da je zaraza..nulti pacijent.. tada stigla iz Španjolske.

Desmosedici

Binotto vas je razveselio..ali na kraju nije ništa suvislo rekao..zapravo sve kontradiktorno..pitanje Vettela moraju što prije riješit, kako sam razumio na temelju njegovih rezultata..i vi ste se tome zlurado poveselili..kako to izvesti?..sezona još nije počela, ne zna se ni kad će. Jes vas opet namagarčio. Hahahaha!

LHx6

Prilikom predstavljanja bolida SF1000, Mattia Binotto najavio je..

Kužiš? To je rekao prije masu dana. Jedino koga je nasamario si ti iako i nisi neki težak za nasamariti.

Desmosedici

Vidi..ne znam tko je tu koga namagarčio..ako je ovo, kako piše u naslovu, Binotto rekao 12.veljače prilikom predstavljanja SF1000 to više nije vijest niti to više išta znači zbog razvoja situacije. Znači, da se sve odvija kako sam ja rekao..Vettel će potpisati novi ugovor prije nego počne sezona ili će donijet odluku da ide negdje drugo..mene nije nitko nasamario nego je zapravo tebe namagarčio autor ovog teksta..Hahahaha!

LHx6

“Ovo je ključan trenutak njegove karijere jer ono što napravi na startu sezone bit će važno za obnavljanje ugovora. Sve je u njegovim rukama.”

Binitto je Britanski špijun. Kako može reći ovako nešto što govore i misle svi osim iracionalnih Vettelovih navijača.

Pratiteljcro

Samo sprovodi tudji plan jelte. A danas sutra ga mijenja neki drugi marioneta boss roka trajanja 3-4 god i tako u krug. Tipicna sema u ferariju! .. Koliko se ono godina Horner nije smijenio?

F1 fan

Budi siguran da ce u ferariju prije binotto dobiti nogu nego vettel. Jer vettel svoj posao obavlja bolje nego binotto svoj. Vettel dok vozi se mora brinuti i za taktiku odnosno odrađivati tuđi posao

Related Posts