Vozač Red Bulla Max Verstappen još je jednom prokomentirao kalendar za 2020. u kojoj ćemo gledati rekordne 22. utrke rekavši kako će zbog tolikog broja utrka najviše patiti mehaničari.
Podsjetimo, u 2020. gledat ćemo najveći broj utrka u povijesti natjecanja Formule 1 zbog čega su pojedini vozači negodovali i izrazili svoju zabrinutost za zaposlenike momčadi, a Nizozemac je čak otišao toliko daleko da je izrazio bojazan za moguće obiteljske probleme i razvode koji bi mogli biti rezultat čestih izbivanja.
“Apsolutno ne podržavam kalendar koji se sastoji od 22 utrke. Mislim da je pametnije odabrati najbolje staze i od njih složiti kalendar koji bi također bio zanimljivi i atraktivan. Svjestan sam kako u ovoj priči glavnu ulogu igra novac, no netko bi trebao razmišljati i o članovima momčadi, prije svega mehaničarima.” započeo je Max.
“Ti momci dolaze na stazu u ponedjeljak ili utorak kako bi sve postavili i pripremili dok s druge strane veliki šefovi na utrke dolaze u subotu ili čak nedjelju ujutro i nerijetko odlaze već i prije kraja utkre. Za njih kalendar od 30 utrka ne bi bio problem jer od kuće i obitelji izbivaju svega na dva-tri dana.”
“Za nas vozače to čak i nije nekakav veliki problem, no za većinu naših mehaničara trkaći vikend traje pet-šest dana, a kada uzmete u obzir toliki broj utrka i trkaćih vikenda, ne bi bilo čudno kada bi većina njih po povratku kući dobila papire za razvod,” kritičan je bio Verstappen.
Sličan stav javno su iznijeli i neki drugi vozači pa je tako i Racing Pointov Sergio Perez izrazio zabrinutnost zbog prevelikog broja utrka.
“Ovakav kalendar naporan je i za nas vozače jer osim utrka tu su i simulatori, sponzorske obaveze, fizički treninzi itd., pa mogu reći kako ćemo i mi biti na rubu, ali u ovoj će priči svakako najgore proći mehaničari i ljudi koji rade u momčadima. Iskreno, sumnjam kako će zbog stalnih obaveza u vrijeme trajanja sezone imati bilo kakav privatni život pa smatram kako bi se trebalo razmisliti primjerice o formiranju dvije postave mehaničara ili nešto slično,” zaključio je Perez.
Neznam ,ali stvarno neznam…pricati nesto na pamet,mislim na sebe i nema nekog smisla..ali razmisljam onako ,pa ne radi tvoj najlosiji na listi mehanicara za cca 5000kn plus prikovrimeni i božićnica…nema teorije…tu su lipi novci..pa samim tim je i takva neka žrtva..ma da se ubijes uvik imas 2-3 miseca slobodna i pri tome lipo zarađuješ..stoga ne mudruj..i da ti spuste na 19 …sto si dobia…misec dana više…ili ti ga 5 000 000€ manje…stoga max,uz to sto te ne cijenim ,pristani njatike…
nije istina, nemam točne brojke i podatke, al postoje, bilo je dosta sluačajeva u prošlosti gdje je stvarno bilo razvoda kod mehaničara jer ih nije ni bilo doma. drugo.. zbog ovakvog rasporeda kakav je zadnjih godina, svaka ekipa ima po dvije pa i tri mehaničarske ekipe, jedna je na stazi, dok druga več putuje na neku sljedeču stazu, upravo zbog pregustog rasporeda i umora pa se mijenjaju, a treće, plaće mehaničara su jako male, putuju redovnim linijama, spavaju u lošijim hotela, često po par njih u sobi itd….
Evo vam malo štiva za razbibrigu: Max Verstappen dovodi u pitanje snagu momčadskih kolega Lewisa Hamiltona u njegovoj F1 karijeri i kaže da je u određenim godinama morao pobijediti samo jednoga vozača kako bi osvojio naslov prvaka. Hamilton je u Formuli 1 debitirao 2007. za McLaren Mercedes čiji je MP4-22 bio najbolji bolid koji su proizveli posljednjih desetak godina, a u toj sezoni momčadski kolega mu je bio vjerojatno najjači od svih koje je dosad imao u F1 – dvostruki svjetski prvak Fernando Alonso. Iduće dvije godine vozio je s Kovalainenom, od 2010. do kraja 2012. momčadski kolega bio mu… Read more »
“Tijekom godina, Lewis nije imao najjače momčadske kolege,” rekao je Verstappen.
“Ako imate pravi bolid možete pobijediti svakoga.”
“Lewis je nevjerojatan vozač, jedan od najboljih s kojima sam se utrkivao u Formuli 1, ali je imao i najbolji bolid. A kad imate dominantan bolid, jedini vozač s kojim se borite je vaš momčadski kolega.”
Hamilton je 2014., 2015. i 2016. imao dominantan Mercedesov bolid s kojim se za naslov borio s Rosbergom – 2014. ga je osvojio u posljednjoj utrci sezone, 2015. je osigurao prvo mjesto tri utrke prije kraja, a 2016. je izgubio u posljednjoj utrci sezone.
Da , a kojeg je to jakog momčadskog kolegu imao , pobijedio Max Verstappen ? Jedini vrijedan spomena je Ricciardo (a nema ni on naslov) , a od njega je izgubio .
Max baš nikada nije imao nikakvu referencu , tako da uopće nije mjerodavan da priča o tim stvarima.
U pravu je max 100%. Trebaju ljudi i zivot imati nije sve u parama… Bolje izabrati 20 najboljih staza nego voziti nekakve lijeve staze koje nisu nikome interesantne…
Tako je u svim vrhunskim masno plaćenim sportovima..to je danak..tjera da se što više radi..što više događaja da se što više okreće lova..tko želi biti konkurentan mora prihvatiti pravila igre takva kakva su..mora se organizirat prema trenutnoj situaciji..trendu..i to dobro naplatit.
ja sam da se izbaci soči singapur kina bahrein abudabi baku i vrati imola estoril argentina watkins glen jer nove staze su dosadne zato je kalendare prenAtrpan, previše tilkedroma
22 vikenda u sezoni, mislim da ste svi jako dobro plaćeni za posao koji radite, od vozača pa do ovog šta pričvrsti kotač.
Ajde molim vas. Vozi i šuti ako nečeš ti ima drugih. To te Marko naučio cmizdriti. Najbolje jedna utrka pa ko pobjedi prvak