Mattia Binotto odrađuje svoju prvu sezonu na poziciji šefa Ferrarijeve momčadi, a bez obzira na prilično slabe rezultate u prvom dijelu sezone, Sebastian Vettel mišljenja je da Ferrari ide pravim putem s aktualnim vodstvom.
Poziciju šefa momčadi u Ferrariju Binotto je preuzeo od Maurizija Arrivabenea početkom ove godine. Očekivanja su bila velika, Ferrari je slovio za prvog favorita sezone u analizama predsezonskih testiranja, ali snovi o naslovu prvaka brzo su nestali. Mercedes je nastavio svoju dominaciju, a čak je i Red Bull stigao do dvije pobjede, dok momčad iz Maranella još čeka na svoju prvu u 2019.
Upitan o tome kako se život u Ferrariju promijenio za vrijeme Binottova šefovanja u odnosu na period pod Arrivabeneom, Nijemac je aktualnog šefa pohvalio jer, kako kaže, donosi mirnoću u tim.
“Prije svega, ne mislim da je u redu uspoređivati jednoga s drugim jer svake godine imamo drukčiju situaciju. Međutim, jedna stvar koju mislim da smo kao tim ostvarili ove godine, a Mattia je naš šef i naš vođa u tome, uspjeli smo ostati smireni.”
“Situacija nije bila jednostavna niti lagana. Nismo pobjeđivali u utrkama, ostali smo daleko od toga i prvi dio sezone nije bio onakav kakvom smo se nadali. Ipak, svi u momčadi ostali su koncentrirani i smireni. Mislim da Mattia dobro održava zajedništvo u timu, podsjeća sve u kojem pravcu želimo i trebamo ići. Doista vodi momčad”, izjavio je Vettel.
Ferrari se u konstruktorskom poretku nalazi na drugom mjestu. Zaostatak za Mercedesom je velikih 150 bodova, a Red Bull prijeti s trećeg mjesta uz zaostatak od 44 boda.
“Mattia ima drukčiju ulogu nego u prošlosti, ali momčad je oko njega i organizacija je vrlo slična kao i prije 12 mjeseci. Nije se mnogo toga promijenilo i to je pozitivno.”
“Što se naše pozicije tiče, sigurno je da se trebamo popraviti i moramo biti snažniji kao momčad, ali Mattia nam pruža pravo vodstvo”, poručio je Nijemac.
Ferrari je već prošle sezone napravio aerodinamički efikasan bolid sa jako malim aerodinamičkim otporom/dragom/ i malim aerodinamičkim potiskom /downforceom/. To je sve jako štimalo sa onim prošlogodišnjim gumama i u kombinaciji sa snažnim pogonom, najboljim MGHU i isporukom struje. Takav je bio jedno vrijeme neuhvatljiv i za Mercedes. Međutim, Mercedes je naručio nove gume koje su njemu odgovarale. Te gume, da bi se dovele i održale u radnom prozoru temperature, zahtjevaju veliki aerodinamički potisak/downforce/pa je Mercedes u tom smjeru razvio i ovogodišnji bolid i postigao puni pogodak. Ferrari i Red Bull su i za ovu sezonu razvili bolide s malim… Read more »
Evo neće danas uradit ali sutra bi mogli ako stignu, pa nije to tako jednostavno kako ti misliš,njihova cijela koncepcija bolida je profulana nešto slično kao i tvoja razmišljanja!!!
Red Bull je to riješio sa nekoliko preinaka iako je imao bolid iste koncepcije kao Ferrari. Povećati downforce nije tako veliki problem. Mnogo veći problem je napravit fluidan aerodinamičan bolid sa malim otporima..i ponašaj se kao da si normalan..ne vrijeđaj.
Pojma ti nemaš!!!
Nemoguće je očekivati da netko preuzme vodstvo momčadi od 1000-1500 ljudi ili koliko ih je već u ferrariju i da odmah sve super funkcionira i da bude sve savršeno posloženo. Treba barem godina dvije za tako nešto.
Pa kako je mercedes izgledao kad su ušli u formulu 2010. ili već koje
Vrtili se oko 6 mjesta
I to sa shumacherom i rossom brawnom.
Ni na šta to nije ličilo prvih godinu – dvije dok nisu posložili momčad.
I onda su došli toto wolf i lewis hamilton na gotovo i osvojili sve.
mijesas kruske i jabuke!
u mercu je sve bilo dobro i planski poslozeno.
radili su na razvoju bolida i nisu ciljali na postolja.
i nije binotto od jucer u f1!!
Ma ti si jedan žabar žabarski.
to je najbolje sta znas debilcino!?
Uvijek je imao smisla za humor!!!
Slazem se…on mirno i smireno vodi Ferrari ka tome da postanu 4.ekipa u prvenstvu.
Tacno tako, mozda je doneo mirnocu, ma sta to znacilo, ali je odneo performanse i kao tim jedini nisu mrdnuli sa pocetne tacke, problem nisu ni poceli resavati a pola sezone je iza nas.