Alonso: Nisam se pridružio Toyoti samo zbog Le Mansa

Nakon premijerne utrke u timu Toyote Gazoo i pobjedi na 24 sata Le Mansa pred Fernandom Alonsom nalazi se sudbonosna odluka koja bi ga mogla odvesti prema Americi i udaljiti od Formule 1.

Dvostruki pobjednik VN Monaka i dvostruki svjetski prvak u Formuili 1, cilja na  Trostruku krunu motorsporta, a jedina prepreka koja mu preostaje do toga cilja je utrka 500 milja Indianapolisa.

Na prošlogodišnjoj utrci u SAD-u Alonso je vodio do trenutka kada se morao povući sa staze zbog otkazivanja motora. Svjestan je, u susret 37. rođendanu kojeg slavi krajem srpnja, da vrijeme nije na njegovoj strani.

Novi pokušaj u najvećem spektaklu auto utrka ne znači nužno napuštanje McLarenove momčadi, koja razmatra vlastito uključivanje u utrku.

Postoji opcija u kojoj će Fernando sljedeće godine preskočiti VN Monaka koja je u koliziji s Indianapolisom, jednako kao i  2017. godine, no takvo rješenje možda ne priželjkuje niti jedna od uključenih strana.

McLaren u pripremi drži vodećeg vozača u Formuli 2 prema bodovima – Landa Norrisa, no neće rado izgubiti vozača koji ostavlja poseban dojam gdjegod se utrkivao.

Alonso je u nedjelju izjavio kako će ostati predan utrkama izdržljivosti u timu Toyote do sljedećeg lipnja, s trenutno aktualnom Super sezonom koja uključuje dvostruku utrku Le Mansa.

“Nisam se pridružio Toyoti samo zbog 24 sata Le Mansa, uključio sam se u Super sezonu zato što se želim boriti u svjetskom prvenstvu,” izjavio je za novinare na stazi Sarthe.

Ovoga je mjeseca Španjolac proslavio svoju tristotu utrku u F1, no zadnja pobjeda koju je ostvario bila je u timu Ferrarija prije pet godina. Njegove aktualne izjave vezane uz sport kojim se bavi posljednjih sedamnaest godina prilično su promjenjivog tona, kritične za trenutno stanje i pravila, i svejednako ispunjene natjecateljskim duhom.

Njegova dva naslova s Renaultom, 2005. i 2006. godine dio su povijesti.

” Mislim da je za mene najbitnije da razmislim o smjeru u kojem se kreće Formula 1,” izjavio je nedavno na upit o svojoj budućnosti.

” Ne razmišljam previše o tome koliko ćemo kompetitivni biti sljedeće godine, jer to nije moguće predvidjeti. Bit je isključivo u sportu.”

Nakon nedjeljne utrke potaknuo je mnoge komentare.

” Alonso je stigao i osvojio Le Mans bez ijedne pogreške,” rekao je deveterostruki danski pobjednik Tom Kristensen za televiziju Eurosport.

” Ne bih rekao da će se prestati baviti Formulom 1, ali sam siguran kako će se vratiti na Indianapolis 500. Možda odvozi cijelu sezonu,” dodao je Kristensen.

3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
George

Kad je FIA već toliko zakomplicirala pravila, zašto se ne otvori paralelno prvenstvo, koje bi se recimo zvalo “New Formula”, ali bi bilo jednostavno utrkivanje, kao nekad, ili neka se ugledaju na Indycar, i pravila, koja ipak dozvoljavaju razvoj tehnologije , i suživot sa pravim racing genima !
Budžet od 100 mil. bi mogli pratiti svi, a u dogovoru sami stvarati izmjene pravila,,,,,pa ako se Ferrariju i Mercedesu ne sviđa, nek ostanu i sami budu nazivno F1, sa 10 bolida Ferrarija i 10 Mercedesa, ionako tu procesiju više slabo tko voli, a gleda iz navike, jer ovo više nije F1.

Leo

Da dođe Toyota u F1 i napravi dar mar

Leo

Šalu na stranu, to i je rak rana današnje F1 što je serija pre pre komplicirana a da ne govorimo koliko je skupa.Neki proizvođač veliki (Porsche,WW,Honda) i da se odluči uložiti neke novce i okušati sreču ne žele odnosno ne mogu kada još i vide što se Hondi događa trebaš 3 godine se pripremati po tim kompliciranim pravilima i onda je još pitanje dali češ biti uopče konkurentan a trebaš uložiti milione. Neka kompanija kada ide u nešto uložiti milione pretpostavljam da ipak i želi neke rezultate a gledajte Hondu još nije primirisala postolju 4 godine , rušenje imiđa skroz… Read more »

Related Posts