Prije nego uđemo u novi GP vikend donosimo vam pregled dosad iskorištenih elemenata pogonske jedinice.
Kao što smo i očekivali najpouzdaniji je Mercedesov motor koji se nije pokvario ni u jednom bolidu.
Renault drži korak sa Ferrarijem dok je Honda ipak i dalje malo iza što se tiče pouzdanosti.
U tablici ispod imate pregled svih komponenti pogonske jedinice za svakog vozača.
ICE – motor s unutarnjim izgaranjem
TC – turbopunjač
MGU-H – motor generator unit – heat
MGU-K – motor generator unit – kinetic
ES – baterija
CE – kontrolna elektronika
Velika mana Honde je što nema 2 momčadi, dok je bila i sa Mclarenom to bi bila puno bolja slika,i duplo brže bi riješili probleme i samim time bi duplo brže napredovali.
Honda bi mogla procvjetat uz pomoč RBR ako ovi odluče priječi na njihove PU
opet oni iskoristili x puta vise jedinica nego ostali……….nece pa ih nece. jos je lako za performanse, normalno da ce imati deficit snage kad su se zadnji ukljucili u ovu utrku. ali bar su dosad mogli pouzdanost dici na razinu. ipak im je ovo vec 4.sezona, a napredak je i dalje spor. ako nista drugo, od japanaca se bar ocekuje da se ne kvare.