Glasine da bi McLaren i Honda mogli iduće sezone krenuti svaki svojim putem sve su veće, a to je potpalio i današnji sastanak momčadi iz Wokinga i francuskog proizvođača Renaulta.
Sastali su se danas u Italiji nakon slobodnih treninga, ali britanska momčad inzistira da još uvijek nije donesena odluka oko dobavljača motora za 2018. godinu.
Vjeruje se kako McLaren inicira ‘razvod’ s Hondom, ali to će sve ovisiti o tome hoće li Toro Rosso pristati koristiti japanske motore kako bi barem s nekom momčadi Honda ostala u sportu.
Renaultovi šefovi Jerome Stoll, Cyril Abiteboul i Alain Prost, skupa sa šefom F1 Rossom Brawnom, održali su sastanak unutar McLarenovog doma u Monzi.
“Komplicirano je. Nekoliko je dijelova puzle od kojih su neki u našoj kontroli, a neki ne. Da je sve gotovo, imali bi odluku i objavu. Postoje neki izazovi ispred nas koje moramo usmjeriti. Sve može otići u nekoliko pravaca. Ovo je vjerojatno najveća odluka koju je McLaren ikad morao napraviti,” rekao je Zak Brown.
Toro Rosso je nekoliko puta istaknuo da rok za njihov dogovor oko motora ovaj tjedan, ali Brown kaže kako je McLarenov rok sredina rujna.
Honda bi trebala dobavljati motore McLarenu u poslu od 50 milijuna funti godišnje. No, nakon tri godine na začelju poretka nisu uspjeli uhvatiti niti jedno postolje. Brown je istaknuo kako je jedini prioritet momčadi u 2018. biti što kompetitiviniji.
“Najbolja stvar za McLaren je donijeti najbolju sportsku odluku. Ovdje smo da pobjeđujemo i napravit ćemo sportsku odluku u to ime. Ne možemo si priuštiti da ne budemo na postolju,” dodao je Brown.
Ako se dogodi razvod McLarena i Honde te ako dođe do dogovora s Renaultom, očekuje se da bi Fernando Alonso pritom mogao ostati u momčadi. Međutim, Brown je odbacio sve tvrdnje da je Španjolac postavljao ultimatume.
“Fernando nije davao nikakve ultimatume. Njegova odluka se bazira na tome hoćemo li biti kompetitivni ili ne. Nije posebno odredio koji to mora motor biti. Pregovori su u tijeku i idu jako dobro. Uvijek morate imati plan B i plan C ako ne dođe do dogovora, a mi te planove imamo,” zaključuje Brown.
ako i pređu na Renaultove motore, mislim da neće puno skočiti u poretku kako se oni nadaju.. Da dobit će malo bolji motor, ali će ostati bez silnih novaca od Honde, morat će plaćati Alonsa iz svoje kase, te će još morati plaćati za motore.. kad se to sve zbroji i oduzme, puno manje će im novaca ostati za razvoj bolida ne? Po mnogima imaju jako dobru i konkurentnu šasiju, em stalno donose nova poboljšanja, ali to bi se moglo promjeniti.. Suma sumarum : malo bolji motor + slabija šasija= isti drek 😉
… Renault izgleda da je puno bolji motor, a kakva je šasija sada, isto je veliko pitanje 😉
Apsolutno se slažem sa tvojim komentarom. Očito se radi o pritisku na Hondu radi bolje pregovaračke pozicije ili što već. Za McL jedino ima smisla daljnja suradnja sa Hondom ili ako im se pruži prilika sa Mečkom. Koliko se sjećam u Azejrbađanu je Alonso ima neki pozitivan razgovor sa Mečkom.