Najbrži na prvom slobodnom treningu u Belgiji bio je Kimi Raikkonen u Ferrariju. Drugi je bio Lewis Hamilton iz Mercedesa, a treći Sebastian Vettel u drugom Ferrariju.
Dvojac iz Red Bulla, Max Verstappen i Daniel Ricciardo su završili četvrti i peti, dok je Valtteri Bottas (Mercedes) bio šesti. Carlos Sainz (Toro Rosso) je bio sedmi, Esteban Ocon (Force India) osmi, a Danill Kvjat (Toro Rosso) je završio deveti. Krug desetorice zatvara Stoffel Vandoorne (Mclaren).
Odmah na početku treninga svi vozači su izašli na stazu te su odradili instalacijske krugove nakon 4 tjedna ljetne pauze. Na bolidima Hamiltona, Vandoornea i Ericssona je bila instalirana kontroverzna ”Halo” zaštita na zahtjev FIA-e kako bi je što više testirali prije uvođenja sljedeće sezone.
Već nakon par minuta treninga, u svom drugom krugu, Fernando Alonso je javio kako nema snage, ali je nekako uspio dovući svoj bolid do bokseva te su mehaničari odmah krenuli popravljati bolid. Prvo vrijeme treninga je zabilježila Force India Estebana Ocona s vremenom 1.48.962 na supersoft gumama.
Vrlo brzo toga je prvi puta ovog vikenda pokazana crvena zastava zbog izlijetanja Felipea Masse u zavoju Malmedy. Bolid se činio jako oštećen te je prvi slobodni trening za njega završio nakon samo 15 minuta. Pauza je potrajala skoro 10 minuta, a nakon toga su vozači počeli raditi malo brža vremena.
Na polovici slobodnog treninga Lewis Hamilton je bio vodeći u poretku s 3 desetinke bržim vremenom od prošlogodišnjeg pole positiona i to na supersoftu. To pokazuje kako će na ovoj stazi novi bolidi biti puno brži od prošlogodišnjih. Jedina dvojica vozača bez zabilježenog vremena do pola treninga su bili Felipe Massa zbog izlijetanja te Pascal Wehrlein koji se suočio s tehničkim problemima na svom Sauberu.
Bottas je vrlo brzo izašao na soft gumama te je bio najbrži do tada, ali je nakon samo par minuta Lewis Hamilton napravio svoj najbrži krug koji je bio čak 8 desetinki brži od Ricciarda i od Bottasa, isto na najtvrđim gumama za ovaj vikend, softu. Na povratku u bokseve Bottas je izletio u zavoju broj 13 i lagano oštetio prednje krilo, ali se uspio vratiti do bokseva.
Fernando Alonso je imao i problema s DRS-om koji nije radio pa su mu iz boksa poručili kako će do kraja treninga morati bez njega. Nakon toga je Ferrari odlučio napraviti brzo vrijeme. Vettel je izašao na ultrasoft gumama i zabilježio drugo vrijeme, samo desetinku iza Hamiltona. Pri kraju treninga je Kimi Raikkonen postavio najbrže vrijeme treninga na ultrasoftu.
Pos | Driver | Team | Time | Gap |
1 | Raikkonen | Ferrari | 1:45.502 | 148.508 mph |
2 | Hamilton | Mercedes | 1:45.555 | 0.053 |
3 | Vettel | Ferrari | 1:45.647 | 0.145 |
4 | Verstappen | Red Bull | 1:46.302 | 0.800 |
5 | Ricciardo | Red Bull | 1:46.352 | 0.850 |
6 | Bottas | Mercedes | 1:46.424 | 0.922 |
7 | Sainz | Toro Rosso | 1:47.446 | 1.944 |
8 | Ocon | Force India | 1:47.670 | 2.168 |
9 | Kvyat | Toro Rosso | 1:47.851 | 2.349 |
10 | Vandoorne | McLaren | 1:47.865 | 2.363 |
11 | Palmer | Renault | 1:47.930 | 2.428 |
12 | Hulkenberg | Renault | 1:48.037 | 2.535 |
13 | Alonso | McLaren | 1:48.252 | 2.750 |
14 | Perez | Force India | 1:48.452 | 2.950 |
15 | Stroll | Williams | 1:48.541 | 3.039 |
16 | Magnussen | Haas | 1:48.615 | 3.113 |
17 | Grosjean | Haas | 1:48.626 | 3.124 |
18 | Ericsson | Sauber | 1:50.160 | 4.658 |
19 | Wehrlein | Sauber | 1:51.263 | 5.761 |
20 | Massa | Williams | No Time |
Drugi slobodni trening se vozi u 14 sati.
Malo sam gledao neke usporedbe vremena u kvalama od RedBull-a,i ispada da je RBR sa Renaultovim motorom 1 sek. do 1,5 sek. brži od tvorničke momčadi ili od Toro Rosa koji ima Renaultove motore.
Znači da RBR ima 1-1,5 sekundi u šasiji to je stvarno frustrirajuča činjenica za njih jer bi vjerovatno s Mercedesovim motorom se borili za pobijede.Nije ni čudo što im Lauda i Toto nisu dali motore a ni Ferrari.Znači da je RBR i dalje u samom vrhu samo ih zeza što imaju deficit u motoru.