Lewis Hamilton je u svojoj 200. utrci stigao do pobjede na VN Belgije i približio se Sebastianu Vettelu u poretku vozača.
Evo izjava prve trojice:
Lewis Hamilton
“Osjećao sam se kao da smo u NASCAR-u kad je safety car izašao bez razloga. Dijelovi su bili maknuti kad smo usporili. Virtual safety car bi bio dovoljan. Valjda se htjeli vidjeti utrkivanje. A i safety car je bio jako spor. Sebastian je odradio dobro utrku, ali sam uspio ostati ispred.”
Sebastian Vettel
“Znao sam da smo imali prednost na ultrasoftu. Moj ponovljeni start je bio predobar, bio sam preblizu. Bilo ih je teško pratiti u srednjem sektoru, ali smo ostali blizu. Nismo napravili puno promjena nakon Silverstonea gdje smo više zaostajali. Ovo je korak naprijed, na dobrome smo putu. Jako sam sretan.”
Daniel Ricciardo
“Danas smo našli dodatnu brzinu. Iskoristili smo lijepu priliku, postolje je uvijek dobro. Na ultrasoftu smo imali problema. Nakon odlaska safety cara mi se otvorila šansa i prošao sam Valtterija. Znao sam da moram nešto napraviti još kad gume nisu bile toliko zagrijane, kasnije bi bilo puno teže.”
Činjenica je da safety car nekad izlazi bez veze na stazu a još gore je da ostaje predugo na stazi i s tim skračuje broj krugova za trku i trebalo bi to biti sve puno brže.Možda ovi iz FIA nakon nekih nemilih dogadjaja sad pušu i na hladno!
mislim da i sam znas zasto. zbog tona pravila o aerodinamici, utrke su postale predosadne. zato oni za svaku pm salju SC vani, da stisne grid, i malo zakuha stvari. da malo da napetosti i adrenalina kojeg fali. pod izlikom neke sigurnosti kao. iako imamo ove godine neizvjesnu borbu vettel-hamilton, to je borba samo bodova i statistike. ne borba na stazi. dosad smo, u 12 utrka vidjeli jedno jedino preticanje izmedju ova 2. ono u spanjolskoj. jedno jedino. sjeti se samo 2007 i 2008. isto ovako, zestoka borba dvaju timova, samo sto je tada bilo pretjecanja i uzbudjena na bacanje.… Read more »
Ma triba smanjit debelo udio aerodinamičnog downforca da bi se dobila veća mogućnost približavanja bolida bolidu a time i preticanja ukinut DRS jer je to umjetno stvorena opcija za preticanja, danas ako su podjednako dobri bolidi teško da se možeš “zalipit” za njega i dobit mogućnost preticanja danas jedino to možeš ako je razlika u strategijama i razlika u starosti guma!
Istina je za DRS. Toliko smo se vec naviknuli da je pod normalno ali kad malo pogledas stvarno je najveca glupost koja je dosla u f1. Mogli su jos i nitro dodati samo za prestizanje. Hehe
Da je bilo DRS-a kad se Alonso mucio protiv Petrova, Alonso bi bio prvak, ali nije imao srece jbga. Jedino mu je ostala opcija da vozi kao zivotinja kroz zavoje ali ni to nije napravio. 😉
Treba napraviti bolide koje je teze voziti i onda ce netko talentom prestici…ova godina sa ovim bolidima se vec vidi razlika i bez DRS-a da se prestize…