Neki vozači već su odradili prve kazne zbog promjene komponenti pogonskih jedinica, dok su drugi blizu tome.
ICE / TC / MGU–H / MGU–K / ES / CE
Mercedes / Lewis Hamilton (2 2 2 2 2 2)
Mercedes / Valtteri Bottas (2 2 2 2 2 2)
Red Bull (Renault) / Daniel Ricciardo (2 2 2 2 1 2)
Red Bull (Renault) / Max Verstappen (2 2 2 2 1 2)
Ferrari / Sebastian Vettel (2 4 3 2 2 2)
Ferrari / Kimi Räikkönen (2 3 2 2 2 2)
Force India (Mercedes) / Sergio Pérez (1 1 1 1 1 1)
Force India (Mercedes) Esteban Ocon (1 1 1 1 2 1)
Williams (Mercedes) / Felipe Massa (1 1 1 1 2 1)
Williams (Mercedes) / Lance Stroll (1 1 1 1 1 1)
McLaren-Honda / Fernando Alonso (3 5 5 3 1 1)
McLaren-Honda Stoffel Vandoorne (2 5 5 3 5 5)
Toro Rosso (Renault) Daniil Kvyat (2 2 2 2 1 1)
Toro Rosso (Renault) Carlos Sainz (2 2 3 3 2 2)
Haas (Ferrari) / Romain Grosjean (2 3 2 2 2 2)
Haas (Ferrari) Kevin Magnussen (2 2 2 2 2 2)
Renault Nico Hülkenberg (2 2 2 2 2 2)
Renault Jolyon Palmer (2 2 3 2 1 2)
Sauber (Ferrari, 2016) / Marcus Ericsson (2 2 2 2 2 2)
Sauber (Ferrari, 2016) / Pascal Wehrlein (2 2 2 2 2 3)
Dijelovi motora:
ICE = Motor s unutarnjim izgaranjem / TC = Turbopunjač / MGU-H = Motor Generator Unit – Heat / MGU-K = Motor Generator Unit – Kinetic / ES = Baterija / CE = Kontrolna elektronika
Kazne:
Trenutni pravilnik dopušta vozačima da koriste samo po četiri od svakog elementa prije odrađivanja kazni. Prvi puta kad je upotrebljen peti element slijedi kazna od 10 mjesta na gridu, plus kazna od 5 mjesta za svaki zamijenjeni element. Kad je upotrebljen šesti element slijedi kazna od 10 mjesta itd.
.Ferrari je na rubu s TC..međutim, cini mi se da je ekipa dosad iskusavala razne opcije s novim turbopunjacima pa me zanima dali se stari TC, ako je vec koristen, moze ponovno koristiti.
Može se koristiti stari. Naravno, ako nije pokvaren.