Malone ne popušta Ecclestoneu i Marchionneu

Budućnost Bernija Ecclestonea u vrhu Formule 1 možda i nije tako sigurna kao što se ranije nagađalo.

Američki medijski tajkun, John Malone, je navodno ponudio Britancu novi trogodišnji ugovor nakon što je njegova kompanija Liberty Media otkupila vlasnički udio od CVC-ja.

Međutim, Auto Bild tvrdi da su se Ecclestone i Malone već uspjeli sukobiti, pa se opet javila mogućnost da šef Formule 1 napusti svoju poziciju nakon posljednje utrke sezone u Abu Dhabiju.

Isti medij naglašava da je s Maloneom u sukob došao i Ferrarijev predsjednik Sergio Marchionne. Malone navodno želi ukinuti posebne godišnje bonuse talijanskoj momčadi.

“Tuži me! Imam vremena i novca,” citirali su Maloneove riječi s nedavnih pregovaranja.

Međutim, nisu svi nezadovoljni s novim većinskim vlasnicima sporta. Auto Bild tvrdi kako je Dieter Zetsche zainteresiran za ponudu momčadima da otkupe dio komercijalnih prava.

Zetsche će se uskoro sastati sa Renaultovim Carlosom Ghosnom i Ferrarijevim Marchionneom, a navodi se da Mercedes želi otkupiti 10 posto prava. S druge strane izgleda kako Red Bull oklijeva.

“Moramo razmisliti o razmjeru cijena i performansi. Ako je preskupo i s malo utjecaja, ne bi imalo smisla sudjelovati,” rekli su iz Red Bulla.

U međuvremenu, novinski Bild navodi da Maloneova Liberty Media želi drastično smanjenje cijena za utrke Velike nagrade, govori se o spuštanju cijena televizijskih prava (osobito za free-t0-air distributere TV signala), također i o želji za povećanjem broja europskih utrka u F1 kalendaru (što je u izravnoj vezi s prvom željom…). Sve tri ove ambicije, naravno, u direktnoj su koliziji s poslovnom politikom koji je posljednjih desetljeća provodio Ecclestone

U poslovnom svijetu Malone ima reputaciju čovjeka koji kada nešto poželi, to i dobije pa su ga zbog njegovih nedvosmislenih i izravnih strateških poteza obdarili brojnim nadimcima. Al Gore mu je, tako, dao nadimak Darth Vader, a magazin Wired prozvao ga je Mad Maxom. Na Wall Streetu je pak poznatiji pod nadimkom Aligator iz močvare. 

Nije poznato zna li John Malone da Ecclestoneovu Formulu 1 upućeni (pa čak i oni koju jesu unutra) vole nazivati Piranha Clubom… Bit će iznimno zanimljivo pratiti sraz ovih dviju kultura. Stay tuned.

11 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
histri

Hmmmmmm ne sviđa mi se ova priča sa amerima. Po mojem viđenju Amerikanci su kupili F1 da bi zaradili i samo ih to zanima, za par godina kada novca više ne bude dovoljno ( koliko su oni zamislili da treba biti) jednostavno će se povući iz projekta bez obzira na kaos koji će napraviti. Ne može se na jednak način razgovarati sa momčadima koje su stvorile F1 primjerice Ferrari , Mclaren , Williams, lil pak sa Hass, Red bull, Mercedes koje su se pojavile u zadnjih 2-3, 10 godina. Treba poštovati dugovječnost i promociju sporta , a ne samo novac.… Read more »

delmusa

dobar osvrt, odličan tekst ! tako to i treba , čisto novinarski , samo izvjestiti- a mi smo tu da komentarišemo… naime… nekada sam slučajno dospio na televiziju, kada je jedne prilike gorivo poskupilo, dostiglo u mom selu fantastičnih, 1.88 deutsch maraka… na benzinskoj pumpi, odjednom neka anketa, novinarka, mikrofon… -što mislim o poskupljenju goriva i koliko to moje auto troši ? baš mi je nekako te 1996 godine bilo kao prst u oko… no bio sam spreman odgovoriti: – koliko troši ovo moje auto? nemam pojma, možda i preko 20 litara… ( tada sam vozio LOTUS omegu) , a… Read more »

Iceman 7

Jeftinija TV prava sigurno donose veći broj novih pratitelja F1, možda i naš HRT kupi prijenos…. GOD BLESS AMERICA!!

Pit Stoper

Niže cijene ulaznica, niže cijene prijenosa (možda vidimo F1 opet na HRT-u?), više europskih utrka… Amerikanci su uvijek znali kako zadovoljiti navijače. Dobrodošli!

Luka Tunjić

Europske utrke, niže cijene? ZA!

fap

Ha pocelo je pocelo
A inace nisam pristalica da neki timovi dobijaju vise novca zbog staa .Postenije bi bilo kao i u svakom sportu da se rezultati nagradjuju

Alonso1983

Sve to stoji, no ako otera taj tip Ferrari iz F1 pitao bi ga što bi napravio tim potezom. određene ekipe imaju bonus jer su tu jako dugo. A nitko ih nesili na to, jer ulažu mnogo a za uzvrat ne dobiju nazad uložen novac. Jer od sponzora i F ekipe možda dobiju polovinu novca onog kojeg potroše tekuće sezone za razvoj i plaće zaposlnicima. Moje mišljenje je da bi se Ferrari mogao povući ako dožive još koju godinu loših rezultata jer za timove kao Ferrari ili Mclaren nije mal novac 400 mil eura . A to su svote koje… Read more »

dansla

Za primjer , sezona 2014 : Mercedes – 11 dvostrukih pobjeda , osvojen 701 bod od maksimalno mogućih 817 , Ferrari – tek četvrto mjesto u poretku , bez ijedne pobjede . A ukupna zarada te sezone , Ferrari najviše zaradio , ispred Mercedesa .
Nek dobiju oni za dugogodišnje sudjelovanje , nemam ništa protiv . Ali ne baš toliko , što je previše, previše .

fap

A sta bi F1 bila bez ostalih timova verovatno da bi bilo interesantnine da gledamo dva Ferrarija kako se trkaju.
Prema tome da izvinete jebes staz ili po rezultatima ili svima isto

junuz

Ferari i meklaren mogu napraviti svoj šou.Mogu ga nazvati i žgombuljica,opet će većina htjeti biti u tom društvu.mercedes i red bul mogu pobjeđivati nekakve hasove i sl.Kako god recite sami sebi dalibiste gledali F1 bez ferarija i meklarena ili drugu opciju?

dansla

Slažem se . Ili po rezultatu ili svima jednako .

Related Posts