Kevin Magnussen je potvrdio da će uskoro saznati odluku Renaulta da li ostaje ili ne u Formuli 1 i iduće godine. Danac kaže kako će odluka biti poznata prije VN Singapura.
Magnussen je u Formuli 1 debitirao 2014. godine u McLarenu, ali je nakon jedne sezone morao ustupiti mjesto Fernandu Alonsu. Ove godine je vozač Renaulta i uspio je osvojiti jedine bodove francuske momčadi do sada u sezoni, sedmim mjestom na VN Rusije.
Međutim, njegova budućnosti, kao i Jolyona Palmera, u Renaultu je još uvijek neizvjesna, a nagađa se kako francuska momčad razmatra nekoliko opcija za 2017. godinu.
Pretpostavlja se da je Sergio Perez jedan od favorita za vozačko mjesto u Renaultu, a Renault je rekao kako procjenjuju i svog bivšeg rezervnog, a sadašnjeg Manorovog vozača, Estebana Ocona.
“Nadam se da je ovo zadnja utrka koju ću odraditi bez da znam što da radim,” rekao je Magnussen za Autosport.
“Tako su mi rekli. Uskoro bi trebala biti odluka i nadam se da ću nakon nje znati što raditi.”
Renault se ove godine vratio u Formulu 1 kao tvornička momčad, ali nisu imali nimalo laku sezonu zbog činjenice da su dosta kasno kupili Lotus i nisu imali vremena za razvoj bolida. Zbog toga se momčad iz Enstonea odlučila puno ranije prebaciti fokus za iduću sezonu.
Magnussen priznaje da je momčad u gubitku što se tiče forme.
“Bilo je puno nepoznanica u Monzu u pogledu stvari koje stvarno ne razumijemo. To je bio slučaj i u Spa, ali smo ih nekako ispravili i to nam je dalo performanse i nismo znali zašto smo bolji. Ovdje je bio suprotan slučaj. Nedostajalo nam je performansi i ne znamo zašto.”
“Ovaj bolid je često teško razumjeti, pogotovo s gumama. Kada imate bolid koji ne donosi koliko treba, gume postanu toliki problem da ih je teško kontrolirati i u kvalifikacijama i u utrci. Moramo pognuti glave i nadati se boljem. Ova sezona je takva i nadam se da ćemo iduće godine krenuti s bolje točke,” dodao je Danac.
Osnovno pitanje koje se nameće vodstvu Rejnaulta mora biti ono koje se odnosi na pravu vrijednost Magnussena u odnosu na momčadskog kolegu iz ove sezone, Jolyona Palmera. Naime, premda se Palmera uobičajeno smatra pay-vozačem (koji je u Renault donio za bovu sezonu između 10 i 15 milijuna dolara), odnos kvalifikacijskih duela između njih dvojice bio je 7-7. To ne ide osobito u prilog Magnussenu, pogotovo zato jer je vjerojatno da njegova financijska kontribucija Renaultu ne može parirati Palmerovoj niti za 2017. Niti jedna momčad današnje Formule 1 nije posve ravnodušna prema vozačima koji mogu svojim potpisom povući i jednog ili više izdašnih financijskih pokrovitelja.
Bez obzira na novce i kvalifikacije , veća je vjerojatnost za kombinaciju Magnussen-Checo ili Magnussen-Ocon.
Pogotovo ako bude Checo u igri , jer uz njega idu i pare.
E kad bi vozaci timovima mogli da donesu i najbolji motor i najbolju sasiju i jos da povedu i automehanicare pored toga sto donose novac timovima bi bilo mnogo lakse .Stvarno je vise jadno da im samo pare donose za mesto u nazovi njihovom bolidu