Imola je odlučila poduzeti legalne mjere zbog novog dogovora kojim Monza dobiva domaćinstvo VN Italije do 2019. godine.
Monza je u petak objavila da je postignut novi dogovor, ali trogodišnji ugovor još uvijek nije potpisan iako se očekivalo da će biti potpisan isti dan.
Izgleda kako je to novi obrat u ovoj sagi, a ugovor nije potpisan jer je Imola odlučila uložiti žalbu.
Imola smatra da nije zakonita stvar što je Automobile club d’Italia pomagao Monzi, a ne Imoli u sufinanciranju VN Italije poslije ove sezone.
Ivan Capelli, direktor organizacijskog vijeća Monze, je rekao za Autosport kako će se parnica održati 26. listopada
“Žalbeni sud u Rimu će odlučiti da li su koraci Automobile Cluba, u pomaganju Monzi da dobije potreban novac iz proračuna, bili zakoniti. Imola je uložila žalbu tvrdeći da nije bilo zakonitih koraka,” rekao je Capelli.
“Prošle godine je talijanski premijer, Matteo Renzi, bio u Monzi i u to vrijeme je stigao i zakonski amandman koji kaže da Club može koristiti poreze koje mi plaćamo i iskoristiti taj novac kako bi platio Bernieju Ecclestoneu pristojbu.”
“Imola tvrdi drugačije. Tvrde da je nepravedno ako Automobile Club daje novac Monzi zato što su oni u istoj mjeri klub i žele novac koji dobiva Monza.
Ecclestone je rekao kako će ugovor biti potpisan kroz nekoliko tjedana.
“Morate pričekati. Ljudi u Imoli poduzimaju zakonske mjere protiv ljudi koji koriste javni novac. Utrka je, što se mene tiče, osigurana. Da li će se nešto zakonski odrediti, ja to ne znam,” rekao je Bernie.
Imola je posljednji puta bila domaćin jedne F1 utrke VN San Marina u proljeće 2006. Nakon toga je ispala iz kalendara jer je došlo do prevelikog kašnjenja uplata naknade za organizaciju utrke prvom čovjeku FOM-a i Formule 1.
Gledao sam kvale i utrku davne 1988……..Prekrasan ambijent; bržuljci, vinogradi lijepe kuće…..Kao u našem Zagorju…… Senna i Prost u McLaren-Hondi……….. Bolje od Monze, zanimljivija staza.
Pa nek monza ostane kao vn italije, a imola nek bude vn europe. I stvar rijesena, vrlo jednostavno
Do prije par mjeseci nije uopće bio siguran opstanak VN Italije, a sad imamo pravni spor između dvije talijanske staze za primat u toj zemlji.
Dokaz da se u F1 stvari mijenjaju gotovo preko noći.
Pa zašto ne bi onda imali i novog svjetskog prvaka u osobi Nice Rosberga👍
ma ecelstonove igrice ne bi volio da monza ispadne a volio bi da imola uđe. možda bi najbolje bilo da izbaci dosadni baku a ubaci imolu.
slazem se, zar ne mogu obje staze biti u kalendaru kao prije. Imola legendarna staza, bolja od pola danasnjih koje je dizajnirao onaj Tilke. Zna li ko zasto Magny Course nije vise u kalendaru, strasno dobra staza.
zato što joj je istekao ugovor 2008 i zato što bernie nije htio potpisat novi jer je mrzio doći u srce francuske gdjew krave muču on voli azijski glamuir,šteta što se ne vozi više tamo i vn franvuske meni je magny bio dobar ali paul rcard mi je odličan i volio bi da vrati paul ricard, ali kako vratiti europske legendarne staze kad azijske svake godine dolaze,prebukiran kalendar,ja bi osobno izbacio,kinu,bahrein, abudabi, soči,baku,
Teško. Bernie i CVS znaju što je globalna igra. To što bi ti ili ja izbacili manje je važno….dok postoji “pay per have it”
Kina i Bahrein su sasvim dobre staze. Bilo bi odlično kada bi se vratile Magny Cours, Paul Ricard, Imola ili Zandvoort umjesto Bakua i Rusije. Ali sve su to pusti snovi, para vrti gdje burgija neće – zato je sad Yas Marina finale sezone a ne Interlagos.
po čemu su kina i bazrein dobre staze flatout aerdodromi
Nisu samo ravne piste i bilo je veoma zanimljivih utrka, kao na primjer u Kini u sezonama 2006, 2007, 2010, kao i u Bahreinu 2006, 2010 a bome i 2014 u turbo eri.