Hamilton: Nisam kriv za loš start

Lewis Hamilton kaže kako nije odgovoran za loš start u utrku za VN Italije, iako je preko timskog radija preuzeo krivnju.

Britanac je s prve startne pozicije pao na šesto mjesto već nakon prve šikane. Uspio je popraviti nastalu štetu, ali ne sasvim. Prvo mjesto bilo je izgubljeno i Hamilton se mogao zadovoljiti drugom najvišom stepenicom postolja.

U sastanku nakon utrke, Hamiltonu je rečeno da loš start nije njegova krivica već da je problem bio u spojci.

“Rekli su mi da nije vozačka pogreška i da to nije ičija pogreška,” rekao je Mercedesov vozač.

“Nastavljamo s nekonzistentnošću naše spojke. Vidjeli ste istu stvar s Nicom u Hockenheimu. Mene je ‘ugrizlo’ već nekoliko puta ove godine. Rečeno mi je da je procedura odrađena baš kako je trebala biti, ali na žalost previše okretnog momenta je preneseno i kotači su samo proklizavali,” dodao je aktualni svjetski prvak koji sada ima prednost od dva boda ispred momčadskog kolege, Nice Rosberga.

Nije ovo prvi put da Mercedes ima problem sa startom u utrku. Šef momčadi, Toto Wolff, je još u travnju rekao kako u Daimleru rade na optimizaciji spojke zbog problema sa startom na utrkama u Australiji i Bahreinu. Međutim, i nakon toga problem nije riješen pa su loši startovi nastavili pogađati Hamiltona u Španjolskoj, Kanadi i Italiji dok je Rosberg imao problema u Mađarskoj i Njemačkoj.

Hamilton kaže kako je to nije nešto što će se brzo riješiti.

“Naravno, nikad ne prestajemo s poboljšanjima i učenje. Sada smo opet naučili nešto, ali ova godina je bila teža za nas zbog spojke. Oni će raditi naporno da to riješe. To nije brz popravak, nešto što ćete riješiti do iduće utrke. Napravili smo poboljšanja i vidjeli smo smirenije, bolje startove, ali još nas ponekad uhvati varijacija problema od vikenda do vikenda. Vježbamo startove i oni malo variraju, a onda se desi drastična varijacija s prianjanjem,” zaključio je Hamilton.

Šef momčadi objasnio je da neće u nikoga upirati prstom.

“U ovoj momčadi nikada neću okriviti nekoga. Niti vozača, niti inženjera. Ako počnete okrivljavati, to je početak vašeg pada jer će ljudi pokušati zaštiti sebe i počet će raditi u konzervativnijem sustavu, a neće doprinositi najboljem razvoju bolida. Nitko nije kriv, ovaj slučaj je kombinacija nekoliko stvari. Promijenili smo pravila prošle godine (prešli sa starta dvostrukom spojkom na samo jednu) i zbog toga ne želim ulaziti u ovo,” rekao je Wolff i potvrdio kako će momčad istražiti situaciju.

“Jednom kada pogledamo sve podatke, pozabavit ćemo se time interno i vidjeti što moramo napraviti kako bi izbjegli problem. Ovo nije igra okrivljavanja. Pobjeđujemo i gubimo kao momčad. U ovom slučaju, momčad je izgubila,” dodao je Wolff iako je Mercedes ostvario još jedan 1-2 rezultat.

 

 

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Boomerang

Samo da malo pojasnim pripremu za start. Vrlo je bitno uskladiti optimalne temperature spojke i stražnjih guma. Ukoliko je spojka pregrijana a gume optimalno zagrijane unatoč ispravnoj proceduri start će biti loš. Isto vrijedi za bilo koju kombinaciju van optimalnih parametara. Spojka i stražnje gume moraju biti na optimalnoj temperaturi u trenutku starta da bi start bio dobar. Naime, prijašnjih sezona su inženjeri u formacijskom krugu pomagali vozačima putem radio veze kako bi ostali u optimalnim parametrima. Sada to više ne smiju i sve je na vozaču. Prošlu godinu u razgovoru s jednim tehničkim direktorom predlagao sam ugradnju LEDica na… Read more »

Boomerang

Barem smo saznali da momčad gubi onda kada Nico pobjeđuje. Zanimljivo, zar ne!?

F12013

Upravo tako. Čini se da krivi vozač pobjeđuje. Ne sjećam se da se toliko jadikovalo kad je Rosberg zeznuo start u Njemačkoj. Ovdje su ipak ostvarili 1-2, tamo 1-4.

ORSERA

A čudno je i to kako je Vettel četri godine zaredom bio prvak a Webber ne,vozili su iste bolide,znači prvak je morao biti samo Vettel,zar ne😉

Redbulovac

Nisam ni ja.

sennad

ne ja sam kriv.. 🙂

Related Posts