Svjetska automobilistička federacija (FIA) i momčadi Formule 1, potvrdile su promjene pravila za iduću godinu i sada se čeka samo odobrenje Strateške grupe, tvrdi njemački Auto Motor und Sport.
Uz izmjene tehničkog pravilnika, promjene pravila će se odnositi i na izbor guma, startove iza Sigurnosnog automobila i ograničavanje uzimanja nekoliko pogonskih jedinica tijekom trkaćeg vikenda.
Još jedna promjena je donesena, a ona bi se trebala baviti nesigurnim puštanjem iz boksa (unsafe release) i sada će svjetleća signalizacija pokazivati vozaču da li je traka u boksu sigurna.
Međutim, najveća promjena je upravo uzimanje nekoliko pogonskih jedinica i dobivanje velikih grid kazni. Prvi su s tom praksom krenuli McLarenovi vozači, a ove godine je tu rupu u pravilniku iskoristio Lewis Hamilton. Naime, vozači su uzeli nekoliko pogonskih jedinica, zaradili bi kaznu od 50-60 mjesta, a ne bi ih prenosili u iduću utrku.
U 2017. će vozači morati koristiti motor koji su uzeli taj trkaći vikend i niti jedan drugi, time će eventualno ‘nagomilana’ zaliha motora biti neupotrebljiva.
Još jedna značajna promjena je to da će Pirelli odabrati mješavine gume za prvih pet utrka sezone kako se ne bi dogodilo da momčadi uzmu previše mekanih guma.
Momčadi su se također složile i da će startati s grida nakon perioda Sigurnosnog automobila koji je izašao zbog kiše.
Nije loše. Slažem se i ja. Samo…s jednom stvari ne. A to je da se postavlja limit motora kroz sezonu. Stavi,brate dragi, unlimited engines kroz trke i citavu godinu,oslobodi razvoj ljudima da max max max max i max razvijaju sve živo što znaju i hoće i da vidimo pravo utrkivanje,a ne neki limiti,ograničenja. Pazi na ovo,pazi na ono, jebo to ba.
Slazem se s tobom. I neka vrate dolijevanje goriva jer ovih nakrcanih 100+ litara za cijelu utrku stvarno nema nikakvog smisla vise – muka mi je to gledati svaku utrku. Em su tromi u pocetnom stadiju utrke jer su teski, u sredini utrke svi nesto stede gorivo pa voze na 80% snage i boje se prestizati, kako je to Hamilton slikovito opisao, i onda tek ako im ostane nesto za utrkivanje pred kraj sto smatraju da ce im biti dosta do kraja odluce se potegnuti malo vise ali do tada su im gume vec toliko kilave da oversteeraju na svakom… Read more »
Amin!!! svaka čast jarane. Sve si opisao. A ovo zadnji pasus koji si naveo, se desilo Rosbergu u Engleskoj, a Hamiltonu u Bakuu. Medjutim,vidjeli smo POTPUNO DRUKCIJE priče tih okolnosti.