Pirelli je otkrio vozački odabir guma za nadolazeću VN Singapura, a vozači su mogli birati setove soft, supersoft ili ultrasoft gume.
Ferrari se odlučio na agresivan odabir za utrku u Marina Bayu te su se odlučili za devet setova najmekše komponente – ultra mekanih guma. Jedina momčad koja se uz prošlogodišnje pobjednike odlučila na agresivan pristup je Haas.
Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen će imati dva seta ultra mekane gume više od Mercedesovih i Red Bullovih vozača koji su se odlučili za nekoliko setova softa i supersofta više. Naimljivo, Vettel će imati na raspolaganju dva kompleta ˝žutih˝ guma, a njegov momčadski kolega samo jedan.
Sveukupno gledajući, VN Singapura najviše varira po odabiru guma ove sezone. Do sada smo gledali većinom slične pristupe među momčadima i među vozačima unutar momčadi.
Tako će npr. Lewis Hamilton na raspolaganju imati tri seta mekanih guma, dok će njegov momčadski kolega, Nico Rosberg, imati četiri.
Najkonzervativniji pristup odabrala je Force India koja ima četiri seta mekanih i samo šest kompleta ultra-mekanih guma
Ferrari je prošle godine slavio na VN Singapura. Vettel je uzeo pole position i pobjedu dok je Raikkonen utrku završio kao treći. S druge strane, Mercedes je imao jednu od najtežih utrka posljednjih godina jer su imali problema sa soft i supersoft gumama, što je, recimo, u kvalifikacijama rezultiralo zaostatkom za vremenom pole positiona od čak sekundu i pol.
Singapurska staza, naravno, jedna je od staza pokrivena uglavnom običnim gradskim asfaltom relativno niske abrazivnosti.
Nažalost u zadnje vrijeme Ferrari je jedino po tome agresivan 😛
Izgleda da je Haas kupio i strategiju guma od SF… 😀