Šefovi momčadi se slažu: Pravila su komplicirana za navijače

Potreba za preradom i pojednostavljenjem pravila Formule 1 sve više dolazi na dnevni red momčadi.

Incidenti i odluke vezane uz ograničenja radijske komunikacije, žute zastave i granice staze podigle su dosta prašine u posljednje dvije utrke pa se time sve više razgovara među šefovima momčadi i vozačima. U svemu tome najviše zbunjeni ostaju – navijači.

Izgleda kako su momčadi svjesne toga i zatražit će promjene, a preliminarna diskusija bi se trebala održati na sastanku Strateške grupe ovoga četvrtak u Hockenheimu.

“Mislim da trebamo zdravorazumno pravilo. Ali, u Formuli 1 to vjerojatno ne postoji. To je poput situacije s radijom Jensona Buttona. Nisam vidio što je rečeno, ali mislim da previše ograničavamo i kompliciramo za navijače. Morate stvari održati jednostavnima kako bi običan gledatelj shvatio što se događa,” rekao je šef Red Bulla, Christian Horner.

Hornera je podržao i šef Ferrarija, Maurizio Arrivabene.

“Ako imate sivo područje, nećete znati kuda idete. Počet ćete ići lijevo-desno. Moj predsjednik (Sergio Marchionne) je pokrenuo ovu temu prije godinu dana. Rekao je da očito previše kompliciramo. Jasna i jednostavna pravila mogu pomoći sportu,” rekao je Talijan.

S oba šefa se slaže i glavni čovjek Mercedesa, Toto Wolff, koji je pozvao na “razgovor s vlasnicima prava Formule 1 kako bi se izbjegla zapažena ‘uber’ regulacija u sportu.”

7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
brasko

Svojevremeno je raspodjela bodova bila 9,6,4,3,2,1. Računalo se 11 najboljih rezultata od 16 utrka koliko ih je u to vrijeme bilo. Pravila su bila jednostavnija. Kvalifikacije su vožene u Petak i Subotu. Trajale su po 1 sat. Uzimalo se bolje vrijeme od te dvije kvalifikacijske runde. Danas imamo to što imamo, a to je sve rezultat da se postigne veća izjednačenost ili neizvjesnost kako u kvalifikacijama tako i utrkama. Međutim koloko ja pratim F1 uvijek neka momčad dominira ili je to borba između dvije, eventualno tri momčadi. Izuzev 2012 godine. Ne sjećam se da je bilo toliko različitih pobjednika u… Read more »

brasko

Možda nema toliko veze s temom, ali ima jedna stvar koju već duže primjećujem i to skoro na svakoj utrci. Kazna zbog prevelike brzine u boksu. Ne sjećam se kada je zadnji puta kažnjen netko iz top momčadi. Ali zato ovi iz donjeg dijela grida uredno dobiju pokoju kaznu zbog navedenog prekršaja. A upravo bi trebalo biti suprotno. Mislim vozači koji se bore za pobjedu, postolja i to bi trebali taj odlazak kroz boks odraditi onako na nož jer svaka desetinka je važna. I onda se pojavi netko tamo s neke 15, 20 pozicije i napravi početničku grešku. Doduše kazna… Read more »

modesto

moto gp je interesantan f1 mora bit sport s više različitih pobjednika,3 godin mercedes vozi svoje prvenstvo čak i pretječu mnoge za 2 kruga dominantniji su od šumahrovog ferarija i red bulla vettela, postaje dosadno lewis pobjeđuje lagano nema konkurenciju, ferrari se muči godinama da bude bži od red bulla, willams ajme, mclaren više nitko ne zna da postoje,ostali su iz formule 3

Forza

Čak i nekome tko kao ja prati F1 od cca ’94. ova pusta pravila nisu jasna i da nema Sky reportera ne bi imao blage veze što se događa… Čak ni oni nekad nisu sigurni.

hrcfaca

Pa istina tamo 2000 godine kada sam tek počeo pratiti formulu imao sam tek samo 6 godina i ne mogu reči da sam baš znao sva pravila, ali večinu toga sam kužio, a ovo danas ne znam ni ja na koji bi način jednom djetetu koji ima želju počet pratiti formulu 1 objasnio pravila, kad su tako komplicirana da niti sama FIA ih najbolje ne kuži. I to definitivno treba ćim prije promjeniti.

stoka

Tocno tako. Ja sam poceo pratit 1998g a roden sam s 1988. Znaci s 10g a kuzio sam vecinu stvari. Tad su bili slobodni treninzi, kvalifikacije od 1h, kao sad trening u subotu, i u nedjelju warm up prije trke ujutro oko 9h mislim. Nije bilo nikad nikakvih kazni nikakvih grid penalty kaznenih bodova itd itd. Nikad nijo nije spominja ovog preteklo jer su mu gume otkazale i sl. Bilo ke zadano da motor bude 3.0 v10, i da masa ne bude manja od 600kg s vozacem, te mislim prednje i zadnje krilo tj njihova sirina. Dr sve si moga… Read more »

hrcfaca

Da sve je bilo nekako prirodno, koliko se ja sječam mislim da se u subotu vozio trening kao i dva neslužbena samo što je ovaj bio službeni, a onda nije bilo još nikakvih blesavih kazni, za promjenu mjenjača, pa promjenu motora, pa ovi sad bezvezni tokeni, pa čuvaj gume, čuvaj gorivo pa bla bla.

Related Posts