Neće biti uvođenja tzv. halo zaštite kokpita 2017. godine. Odluka je to Strateške grupe donesena na današnjem sastanku u Ženevi.
Mjesecima se razgovaralo o razvoju zaštite kokpita u Formuli 1 pa je prošloga tjedna u Mađarskoj održana i prezentacija vozačima koja je prikazivala nesreće u kojima bi ‘halo’ spriječio veće ozljede i oštećenja.
Neke momčadi su otvoreno stale protiv takve zaštite, a prvi u redu su bili Red Bull i Force India pa tako izgleda kako FIA nije htjela na silu uvesti zaštitu kokpita.
Međutim, pretpostavlja se da ‘halo’ nije u potpunosti odbačen već je njegovo uvođenje odgođeno za 2018. godinu. iako FIA tvrdi kako je napravljeno dovoljno testiranja za uvođenje već iduće godine.
Red Bull je na VN Rusije izašao sa svojom idejom zaštite kokpita, tzv. aeroscreenom i on se pojavio kao moguća alternativa ‘halo’ zaštiti.
FIA-ino sportsko vijeće još mora službeno potvrditi ovu odluku.
Da je bila halo zaštita 2014 možda bi danas bio s nama Jules Bianchi, možda bi čak bilo boje aeroscreen zbog boje preglednisti. Znamo da je f1 opasan sport ali mora se osiguravat što je moguće više vozač, ako je vama zanimljivije da se ubiju po stazama onda odite gledajte street race.
Nema se šta odgađati. Ako se to uvede, ovaj sport više nije FORMULA 1. tko se boji, ne treba voziti. Neka ustupi mjesto nekom drugom.
Ja jednostavno ne mogu zamisliti da se to uvede.. Nogu podnjeti ove šugave motore, pa i nekako zvuk jadni, koji uopće ne zvuči kao da se vozi f1.. Ali halo sranje ne bih progutao nikako..
Slazem se u potpunosti s tobom jer se i meni ova turbo era pomalo gadi i ne vidim nikakvog smisla u tome jer je F1 pocela stediti na gorivu i cijeli koncept mi je nekako izgubio smisao. Sta bi trebalo biti onda sljedece nakon te Halo zastite,mozda sofer sajba otporna na metke sa brisacima i blindirani oklop bolida ?!
.govoreći o “specifičnim situacijama” treba uzeti u obzir i one koje mogu dovesti u opasnost sigurnost vozača zbog same zaštite. Što će se dogoditi ako taj jedan (od tri) nosać zaštite pukne kod udesa i pretvori se u giljotinu koja krene prema glavi vozača? Što ako kod prevrtanja vozač nebude zbog te zaštite mogao izaći iz bolida koji se zapalio? Što je s vidljivošću? Što ako vozač propusti koji bitan detalj zbog toga što mu je zaštita zasmetala? Naravno da postoje i pozitivne manifestacije, međutim kada se tijelo cestom kreče brzinom većom od 300km/h jednostavno ne postoji stopostotna zaštita. Da… Read more »
Halo nije potreban, vozači kad ulaze u bolid znaju opasnosti i to daje dodatnu draž ovom natjecanju, danas ima 10 puta opasnijih poslova koji su daleko slabije plaćeniji od vozača F1….
Ferrari navodno vraća Rosa Brown -a
sad me zanima jedino testiranje dali jedan od vozaća pokušao izać iz bolida kad je prevrnut bolid ? to me zanima
S jedne strane kad se sjetim Bianchieve nesreće,De Violetine nesreće itd…kada se radi o sigurnosti za nečiji život svi se trebali oko toga slagati.
Ali pak s druge strane kao obični smrtnik i zaljubljenik u F1 kakvu pamtim.otvoreni jednosjed i svo to uzbuđenje i strast oko njega me vuču da ostane takav kakav je.
Hvala FIA zasad.
Bio sam protiv uvodenja no danas sam gledao presicu i slusajuci te komentare ubiti mi se cini da bi to bio i puno bolji potez
da se uveda takva neka zastita mozda bi vozaci postali i slobodniji pa bi i vise riskirali te bi tako utrke i bile zanimljivije
kako su vettel i riciardo rekli poanta zastite ionako je da se sprijeci doslovna smrt vozaca u slucaju specificnih situacija, mislim da nikom u f1 nije pojam uzbudljivosti da netko umre jer ga je pogodila guma u glavu
minus je naravno izgled, da to nekako rijese mislim da bi bilo super
f1 ide u krivom smjeru
Da li zna netko kakva je situacija sa dolijevanjem goriva tijekom utrke? Da li postoji mogućnost da se to ponovno uvede kroz koju godinu?
Sumnjam da ce to vratit. To je jedno od najgorih pravila zabranit nadolijevanje i napravit bolide tankerima koji su sporiji 6 7 sekundi po krugu radi goriva. A kud je krenula ova formula oni hoce da se na utrku momcad ferratija dode s kanticom od 10 litara goriva za svaki bolid i da im to bide za cijeli vikend
To je jedna od najgorih odluka koju su donijeli kad su ukinuli dolijevanje goriva. Bilo je različitih strategija i samim time mnogo više zanimljivije za gledati, a kao što si i rekao bolidi su bili brži.
Iceman…da, ali znamo da je i zabrana doljevanja uvedena najprije zbog sigurnosti. Doljevanje goriva je unosilo dosta uzbuđenja na pit-laneu ali isto tako bilo je i prilično situacija kada je došlo do zapaljivanja i mislim da nikome nije do toga da tamo netko živ izgori.
U načelu jesam za doljevanje goriva ali i razumijem zabranu.
Razumijem da je to ukinuto radi sigurnosti, ali opet koliko znam, nitko nije nastradao od toga, a niti bio ozbiljno ozlijeđen. Uostalom, mehaničari imaju zaštitnu opremu tako da nije baš lako moguće da se netko zapali. Isto tako znalo se desiti da jedan mehaničar ne pričvrsti gumu dovoljno dobro i onda guma pogodi nekog u pit wallu. To se, naravno događalo puno rijeđe od incidenata sa dolijvanjem goriva, ali opet, da li bi se onda trebala ukinuti i promijena guma radi sigurnosti?
da… evo i meni jede mnogo dobrih komentara…
posebno komentara za koje sam se potrudio svojski nesto napisati…
halo zastita?
treba je prihvatiti , nije nimalo ruzna, ne ometa vozača- svakako imaju vec par sezona brdo linijskih antena ispred sebe…
a zastita je uvijek dobrodosla…
Ne znam meni, ova halo zaštita tako odskače od F1, radije bih zatvoreni kokpit…
U vezi Ferrarija bih još dao, ako me opet ne pojede, da Wolf Zimmerman popunjava mjesto novog šefa odjela za PU, a na Spa bi trebala biti potrošena tri tokena preostala…
I priča se da je Ross Brawn na putu za Hockenheim…
Ideš Đurđa!! Pa ne mogu vjerovati ovo je več danas druga dobra vijest u vezi formule, pa kaj se njima dogodilo!
Znači već sam napisao desetak podužih komentara o najnovijim vijestima o Ferrariju iz talijanskih medija, o redovito komentar nestane… gubim živce na ovom portalu. Ako se nešto ne popravi, mislim da ću napustiti ovo mjesto…. dolje sam morao fragmentirati vijest, ali ni to vise ne ide…
p.s isprike za ono dolje, samo sam htio podijeliti najnovije napise o Ferrariju iz tal medija… Za neko vrijeme ću napustiti portal, dok se nešto ne promijeni, pod hitno riješite to jedenje komentara… Doviđenja… Vjerujem da nisam jedini forumaš s ovim problemom…
dakle… imam neki feeling da su moji neki najbolji komentari propali… najslabije od svega, bilo je tu nekih prognoza za TOP 5 pred svaku utrku jos od monaca koje su bile u pogledu strategije i samih pozicija točne… ali nema ih? sada to ne igra… glede ferraria, točno znam da Binotto s prve restruktuira, od ljudstva do prostorija i donosi tvrde , hard promjene… e sada, budemo vidjeli koliko brzo ce to dati rezultata u samom race… par puta sam ti i odgovorio, poslije se vratim u arhivu i vidim nema ništa… dobri moj F12013… u Dubrovniku sam za vikend,… Read more »
Kolega, procjene su tu uvijek jako precizne, uvijek sa zanimljivim insight info… Također očekujem bolju utrku za SF, posebno jer je preticanje moguće tako da RB ne predstavlja prepreku kao u HUN… Iako neka improvizacija nije moguća, Kimijev start na softovima i onda po dva stinta ss su bila strašno brza, tako da bi jedna takva strategija pogotovo u rukama Kimija mogla biti potencijalno brza, nadam se kakvim sc, svašta je moguće… Staze u drugom dijelu sezone bi trebale zbilja ležati Ferrariju, optimističan sam… Jako me zanima kako će sada stvari teći u Maranellu… Al takav je Ferrari valjda, u… Read more »
p.s kolega delmusa, uživaj u Dubrovniku, prije par dana je tamo bio i Bernie, kako sam čuo na vijestima…
Ja se pržim u Slavonskoj ravnici…😉
Nevjerojatno je kako ste sjebali portal s onim “redizajnom”. Ovdje više nitko živ ne komentira članke, a o forumu da ne pričam. Pratio sam stranicu još od pokretanja 2011. i dugo vremena je bila najbolja i po vijestima i po članovima na forumu. I onda je netko pametan odluči poboljšati idiotskim redizajnom, svaka mu/vam čast.
Hvala dragom Bogu!!
Još malo iz talijanskih medija… Veza Marchionne-Allison je pukla nakon VN Španjolske, pišu, kada nadogradnje nisu donijele približavanje Mercedesu… Kada se uzme u obzir smrt žene, stvari su krenule silaznom putanjom. Pišu kako izvori tvrde da Marchionne u Maranellu najviše cijeni Binotta, kojeg krasi odlična organiziranost, i otkrivanje najboljih resursa unutar momčadi. Bonus je i to što je Talijan, iako iz Švicarske, Već je krenulo restrukturiranje i očekuje se odlazak osoblja koje je došlo s Allisonom 2013. Navodno se spremaju iznenađenja u dogledno vrijeme, i ne trebamo predugo čekati… Na čelu odjela za motor upražnjemo mjesto bi trebao popuniti Wolf… Read more »
Iz talijanskoh medija o Ferrariju… Odjel za motore preuzima najvjerojatnije Wolf Zimmerman, Binotto već počinje tražiti pojačanja za momčad u vidu inženjera i dizajnera, ekipa koja je 2013. došla s Allisonom najvjerojatnije također odlazi, u dogledno vrijeme očekuju se iznenađenja…
Novosti iz Ferrarija iz talijanskih medija…
Binotto kojeg Marchionne kako pišu najviše cijeni u Maranellu od svih inženjera, počinje s restrukturiranjem momčadi, najvjerojatnije su na odlasku ljudi koji su došli s Allisonom, spremaju se iznenađenja u vidu pojačanja.
Na Spa se očekuje trošenje posljednja 3 tokena, a Wolf Zimmerman zauzima upražnjeno mjesto na odjelu za motore…
Binotto je započeo s restrukturiranjem momčadi, prvi vjerojatno odlaze Allisonovi ljudi…
Već su u potrazi za novim inženjerima, a kažu da ćemo uskoro vidjeti “iznenađenja”, u vidu pojačanja…
Wolf Zimmerman dolazi na čelo odjela za PU, posljednja tri tokena bi se trebala potrošiti na Spa…
Wolf Zimmerman popunjuje mjesto na čelu odjela za PU, posljednja tri tokena će se iskoristiti na Spa…
Na mjesto šefa odjela za PU, najvjerojatnije dolazi Wolf Zimmerman, posljednja tri tokena će se potrošiti na Spa…
Wolf Zimmerman popunjuje mjesto šefa odjela za PU, 3 zadnja tokena bi se trebala potrošiti na Spa
Wolf Zimmerman zasjeda na čelo odjela za pu, zadnja tri tokene će se potrositi na Spa…