Honda je jedini proizvođač pogonskih jedinica koji nije potrošio niti jedan razvojni token ove sezone, odnosno na raspolaganju ih imaju još 14. Japanci će u zadnji tren odučiti hoće li svoju prvu nadogradnju pripremiti za VN Kanade, a šef Yusuke Hasegawa kaže da je ohrabren rezultatima s dinamometra u tvornici u Sakuri.
“Nema sumnje da je snaga važna u Kanadi”, rekao je Hasegawa. “To je stani-kreni staza pa je potrošnja goriva važan aspekt. Naravno da želim uvesti neka poboljšanja, ali ovog trenutka to ne možemo potvrditi. Planirana nadogradnja se nalazi na dinamometru u Sakuri, vidio sam neke dobre rezultate. Stvar je u tome da moramo potvrditi da je tehnologija u redu.”
Prva Hondina nadogradnja bi se trebala odnositi na sam motor s unutarnjim izgaranjem. Renault je prije nekoliko dana iskoristio tri tokena koji bi trebali donijeti pola sekunde. Hasegawa je priznao da je iznenađen ovim poboljšanjem svojim suparnika, naročito jer je za to bilo potrebno samo tri tokena.
“Da, bio sam iznenađen. Samo tri tokena. Ako su točne glasine da su tom nadogradnjom napravili promjene kod izgaranja, onda ne vjerujem da su to učinili sa samo tri tokena. To kažem ako su glasine točne, stvarne brojke nisam vidio.”
Iako puno vilim i cijenim Hondu, mislim da je Honda napravili VELIKU grešku izlaskom iz F1. Honda ne može da shvati da su se neke stvari u “Velikom cirkusu” izmenile. Honda ako ste primetili, NE ŽELI da angažira stručnjake vana Japana! To je za Hondu neprihvatljivo???!!!! Oni žive u srednjem veku? E zato je Honda se 4% tržišta i Europi od pre 15 godina sada spala na ispod 1% Mislim, (a nadam se da griješim) da će se Honda brukati, i brukati još nekoliko godina, i da će onda izaći iz F1 (možda se vrati Toyota, jer Toyota ume i… Read more »
Nedavno je izjavio da znaju nedostatke motora i imaju rješenja ali žele max iskoristiti tokene za što bolje rezultate. Samo ne znam šta toliko čekaju, sezona lagano odmiče
Ja mislim da honda zna tocno disu problemi ali nemaju dovoljno token da rijese sve ako rijesi problemi oko goriva treba oko 4-5 tok.. A jos imaju nekih problemi oko ice i pouzdanost nije im dovoljno 14 token
McLaren je imao “dobar” rezultat radi staze u Monaku na kojoj je pretjecanje skoro nemoguće a u Kanadi piči sokole pravaca ki u priči to će bit previše stresno za Hondu
Ja kao njihov navijač mislim da oni pojma nemaju gdije se krije ta snaga sto imaju konkurenti.
Vjerovatno zbog toga stede te tokene , jer do sad bi koristili..
Imaju oni i te kako pojma u cemu je problem i svjesni su da im je potreban kompletan redizajn motora da bi bili konkurentni kojeg nije moguće izvest ove sezone,tek sljedeće. Zato ce pokusat smanjit zaostatak sa ovih 14 tokena al to nažalost nece bit dovoljno.
Ako ukidaju tokene za 2017, onda treba da ih trosis. E sad sto ih ne trosis?
Mislim da je citava izmjena na motoru potrebna, jer sasiju mislim da je ne treba dirat..
Al hajd ga znaj jer mi stvarno nismo u boxu Mclarena… 🙂
Ovo se zove taktika zbunjivanja konkurencije 🙂
Samo da ne bi sami sebe zbunili.
idem opet kod zubara popraviti zub,ali ne znam točno kad.ne znam ni hoću li moći gristi jer svaki put kad zagrizem,ispadne mi plomba.
Nadajmo se da će sljedeće godine da budu bolji i ubjedljiviji, i ova sezona je propala k’o žeton, nažalost.
dobro sročeno od Yusuke-a. Ali 2-3 tokena potrošit za sistem za dovod goriva,sredit potrošnju,kao Merc u Rusiji. 5-6 tokena odmah za ICE, i oslobodit pri tom 40-50KS,eto ih u borbi za top 5,a ako kojim slučajem neko izostane sa trke,i postolje 😛
I još ako im mali zeleni marsovci pošalju nevidljivi NLO da cijelo vrijeme leti iznad bolida i puni baterije od ers-a ma ne može im nitko ništa.
Čekajte jer ovo točno da Honda ima još 18 tokena.? Meni ko da nešto govori da ih još imaju 12 ili 14..
U pravu si. 18 potrošeno, 14 ostaje. 🙂
ma di je to stani/kreni staza…ima dva spora zavoja…
ONi i dalje ne znaju gde i sta da popravljaju.Dzaba im i ukidanje tokena postaju smesni