Lewis Hamilton je jučer bio najbrži vozač na oba slobodna treninga, a u istom je ritmu nastavio i na posljednjem treningu uoči današnjih kvalifikacija. Britanac je bio nešto manje od dvije desetinke brži od timskog kolege Nice Rosberga, odnosno tek 0.228 sekundi od Sebastiana Vettela u Ferrariju. Razlika je ipak bila nešto veća na mekanoj komponenti guma.
Odličan nastup je zabilježio Carlos Sainz koji je u Toro Rossu s prošlogodišnjom specifikacijom Ferrarijeve pogonske jedinice došao do četvrtog mjesta s dvije desetinke bržim vremenom od Kimija Raikkonena na petom mjestu. Krug najbrže desetorice zatvaraju Max Verstappen, Valtteri Bottas, Daniel Ricciardo, Felipe Massa i Sergio Perez.
Manji incident su na samom početku u pit laneu izazvali Romain Grosjean i Rio Haryanto koji su svoje (susjedne) garaže napustili u isto vrijeme, što je dovelo do manjeg kontakta i oštećenja na Haasovom bolidu.
Svi vozači su svoja najbrža vremena postavili na supermekanim gumama.
1 | Hamilton | Mercedes | 1:25.624 | |
2 | Rosberg | Mercedes | 1:25.800 | 0.176 |
3 | Vettel | Ferrari | 1:25.852 | 0.228 |
4 | Sainz | Toro Rosso | 1:26.257 | 0.633 |
5 | Raikkonen | Ferrari | 1:26.435 | 0.811 |
6 | Verstappen | Toro Rosso | 1:26.701 | 1.077 |
7 | Bottas | Williams | 1:26.730 | 1.106 |
8 | Ricciardo | Red Bull | 1:26.768 | 1.144 |
9 | Massa | Williams | 1:27.151 | 1.527 |
10 | Perez | Force India | 1:27.242 | 1.618 |
11 | Alonso | McLaren | 1:27.263 | 1.639 |
12 | Button | McLaren | 1:27.341 | 1.717 |
13 | Kvjat | Red Bull | 1:27.430 | 1.806 |
14 | Ericsson | Sauber | 1:27.659 | 2.035 |
15 | Magnussen | Renault | 1:27.871 | 2.247 |
16 | Hulkenberg | Force India | 1:27.988 | 2.364 |
17 | Palmer | Renault | 1:28.117 | 2.493 |
18 | Gutierrez | Haas | 1:28.284 | 2.660 |
19 | Grosjean | Haas | 1:28.292 | 2.668 |
20 | Nasr | Sauber | 1:28.293 | 2.669 |
21 | Wehrlein | Manor | 1:29.046 | 3.422 |
22 | Haryanto | Manor | 1:29.272 | 3.648 |
Kvalifikacije se voze danas u 17 sati po lokalnom, odnosno u 7 sati po hrvatskom vremenu.
Znaci najzanimljiviji dio kvala do sad je bio Q3 a sad je gori od prve 3 minute Q1 starog nacina kvala 😀 Well done .. Well done..
Točno to
Totalni debakl novog formata kvalifikacija…. Umjesto “gužve” na stazi i trke za što boljim krugovima dobili smo da zadnjih 5 minuta nitko ne vozi a “gužva” je jedino zbog onih koji su u izlaznom krugu (velika većina)
Ovo je odvratno
Ne znam koji od komentatora rece nesto tipa od svih stvari koje bi promjenio kvalifikacije ne bi bile u top 10 🙂
Ajd sto mi mozda nismo pohvatali sve konce novih kvala al izgleda da ima i momcadi koji su nesto pobrkale.
Jedino mi malo odskace ovo kad istekne vrijeme Q1 i imas pravo do kraja odvest krug dok u eliminacijskim vremenima nemas, mozda nije fer..
Ja sigurno nisam pohvatao konce, al meni je to isto onaj najbrži je odvozio 1 krug, oni spori su se vozikali da naprave što bolje vrijeme, a ovo ispadanje ne primjećuje se, jer ako nije u 10 krugova popravio vrijeme, neće ni u preostalih 5
A kak ko ispada s vremenom mice se sa staze (tj.ne stigne se ni maknut 😀 ) i ima manje onih koji mozda i smetaju nekom brzem.. Al ono, za sad mi je mlako.. Nista posebno, mozda ce bit ako koji od brzih zaspe ili pogrijesi.. A ovo mi se ne svidja sa gumama, da moras pocet utrku na gumi s kojom si uso u Q3 ak sam ja to dobro uhvatio..
U biti povlacim ovo za guzvu jer ce mozda bit jos i veća na duzim stazama kad im bude trebalo vise vremena za ugurat brzi krug u eliminacijsko vrijeme tak da nema neke promjene. Bas da vidim kak će Q3 sad izgledat.
Isti kufer kakve su i bile, nema nikakve razlike
Ja ne primječujem nikakvu razliku u kvalifikacijama
Kako nema razlike? Ovo je jako, jako glupo. Svi vozaci nemaju jednaku mogucnost, konfuzno je kad treba krenuti. Treba ti strategija da odvezes krug, u kvalifikacijama. Pogledaj kako ljudi ne zele izlaziti na stazu jer znaju da ce vjerojatno opet trebati za minutu, dvije. Lijepo je Lauda rekao da iza ima bolida koji su bili brzi, al nisu vrijeme ostvarili u tom okviru. Lijepo je Wehrlein rekao da je bio kaos. Sve sto valja useru, i uvedu jos 5 losih stvari.
Sumnjam ja da je netko od onih iz q3 mogao bolje, isto tako i sa ovima iz q2 tako će biti i u q3
Tako da je to sve isto, jer ako se zajebeš u brzom krugu teško da češ stići popraviti vrijeme, glupost
Vidiš kako odustaju jer nemogu bolje
Gledas q3? 🙂 jedan krug, to je to. Mclaren je mogao biti bolji, bar jedna FI se trebala provuc. Bottas je trebao biti među 8. Ne razumijem zasto samo 8, a ne 10. Ffs, nemoj reci da nema razlike, i da bar netko nije mogao bolje. 4 minute prije kraja se zna tko je prvi.
Ne, nego im se ne isplati trositi gume, benefit brzeg vremena je minoran. Da ne lazem, ima smisla sto ti pises, ali je tu i pitanje pravednosti i “sto ako” situacija. Ne mozes reci da je ovo bolje nego prije. Imali smo uzbuđenja na kraju svake runde. Zamisli Monako 🙂
Pa to ti kažem, nemože bolje, kimi prvi izašao vettel za njim, svi odustali jedino hamilton ostao, totalna glupost, a kažem ti da je netko iz q1 mogao u q2 uspio bi
Vedrane pridružujem se pohvalama! Stvarno svaka čast!
Slažem se da je FP3 bolji pokazatelj brzine od samih kvalifikacija zbog mogućih gužvi i ostalih neda-a koje te mogu zahvatit u brzom krugu.
Kao što sam i rekao… Ferrari na manjem zaostatku od 0,3 sec. Odlično za početak!
Ma nek se i Sainz umješa… nije bitno… nadam se da će biti sve samo ne opet 1-2 za Mečku
Forza Ferrari!!!!!!!!!!!
Vettel će osvojiti pole
E sad da vidimo i te kvalifikacije,bit će gusto 😀
Vedrane sve pohvale legenda si, a sto se tiće treninga mećke imaju tu prednost ali Ferari je blizi nego ikad ta prednos bi se trebala istopiti na samoj utrci jer kvale će biti zeznute ,dovoljno da vam neki od vozaća zasmeta i letis vanka zato forza Ferrariiiiiiiiii.
Vedrane, prije svega pohvala zbog azurnosti.
Gledao sam trening najvise zbog toga da malo upijem nove boje bolida. Nekako imam osjecaj da su vremena postavljena na ovom treningu relevantnija od kvala koje sljede i to upravo zbog novog formata. Mislim da ce kvale biti prilicno konfuzne kada krene ispadanje i dosta ce zavisiti od trenutka a ne nijanse potrebne za postizanje boljeg vremena.
Ferrari mi je jako dobar. Long run bi mogao biti cak i bolji.
Hvala 🙂 Slažem se u vezi kvalifikacija, mnogi su naglasili važnost trećeg slobodnog treninga ako u pojedinim rundama dođe do nekakvih prekida i slično.
Bravo za toro roso.
Ajde seb skini te dvije desetinke!!!!
Kao što sam predviđao, dvije desetinke zaostatka u kvalifikacijskom krugu. Ali pričekajmo završetak kvala. Forza Ferrari!!!