Lewis Hamilton na pole positionu za VN Australije

Aktualni svjetski prvak Lewis Hamilton je nastavio s dominacijom na Melbourne Grand Prix Circuitu – nakon najbržih vremena na sva tri slobodna treninga, Britanac je odvozio i najbrže vrijeme današnjih kvalifikacija.

Novi eliminacijski kvalifikacijski format je podigao dosta prašine otkako ga je Međunarodna automobilistička federacija u zadnji tren odlučila implementirati u ovogodišnje svjetsko prvenstvo Formule 1. Iako je njegov primarni cilj faktor iznenađenja kako bi se stalo na kraj predvidljivom startnom poretku, većih iznenađenja zasad nije bilo, barem ako nam je suditi po trenutno viđenoj formi i odnosima snaga. Dapače, startni grid uvelike karakterizira slijed vozača jedne momčadi.

Prva kvalifikacijska runda je očekivano izbacila Manorove i Haasove vozače. Posljednja dva mjesta pripadaju Riju Haryantu i Pascalu Wehrleinu, dok su se iznad njih smjestili vozači nove momčadi prvenstva – Romain Grosjean i Esteban Gutierrez. Iznenađenje je svakako ispadanje Daniila Kvjata koji je nakon Q1 rekao da je novi sustav iznenadio sve u momčadi tako da mladi Rus uopće nije stigao odraditi svoj zadnji brzi krug. 16. i 17. mjesto pripadaju Sauberovim vozačima Felipeu Nasru i Marcusu Ericssonu. Nakon kvalifikacija je potvrđeno da je Haryanto zbog neopreznog izlaska iz garaže tijekom trećeg slobodnog treninga kažnjen s tri mjesta na gridu i dva kaznena boda.

U drugoj kvalifikacijskoj rundi smo vidjeli sličnu sliku. Najprije su ispala dva Renaulta, a potom i dva McLarena koji su ‘odustali’ od izlazaka na stazu. Jenson Button je nakon Q1 rekao da momčad jednostavno nema dovoljno guma za nekoliko pokušaja popravaka vremena. U Q2 smo ostali i bez jednog Williamsa i obje Force Indije, a poredak od 9. do 15. mjesta izgleda ovako: Perez, Hulkenberg, Bottas, Alonso, Button, Palmer, Magnussen.

Treća kvalifikacijska runda je ponudila najmanje iznenađenja. Stvari su praktički bile riješene nekoliko minuta prije kraja jer su Ferrarijevi vozači rano izašli iz svojih bolida i tako borbu za pole position prepustili Mercedesovim vozačima. Pole position (50. u karijeri) je pripao Lewisu Hamiltonu koji je bio tri pol desetinke brži od timskog kolege Nice Rosberga. Sebastian Vettel na trećem mjestu je bio više od osam desetinki sporiji, a Kimi Raikkonen još dodatne četiri desetinke. Obećava zato forma Toro RossaMax Verstappen je bio peti, a iza njega su se poredali Williamsov Felipe Massa, drugi STR11 Carlosa Sainza i Daniel Ricciardo u Red Bullu.

 

Startni poredak:

1 Hamilton Mercedes 1:23.837
2 Rosberg Mercedes 1:24.197 0.360
3 Vettel Ferrari 1:24.675 0.838
4 Raikkonen Ferrari 1:25.033 1.196
5 Verstappen Toro Rosso 1:25.434 1.597
6 Massa Williams 1:25.458 1.621
7 Sainz Toro Rosso 1:25.582 1.745
8 Ricciardo Red Bull 1:25.589 1.752
9 Perez Force India 1:25.753
10 Hulkenberg Force India 1:25.865
11 Bottas Williams 1:25.961
12 Alonso McLaren 1:26.125
13 Button McLaren 1:26.304
14 Palmer Renault 1:27.601
15 Magnussen Renault 1:27.742
16 Ericsson Sauber 1:27.435
17 Nasr Sauber 1:27.958
18 Kvjat Red Bull 1:28.006
19 Grosjean Haas 1:28.322
20 Gutierrez Haas 1:29.606
21 Wehrlein Manor 1:29.642
22 Haryanto Manor 1:29.627

 

Utrka se vozi sutra u 6 sati po hrvatskom vremenu.

129 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
RINDT JOCHEN 1970

McLaren se doslovno raspao….. Uf Boze sad ce se opet “gurat” hallo zastita…….

RINDT JOCHEN 1970

dobro jutro ljudi!! jesmo li budni? jesmo li spremni za jes jednu sezonu najdrazeg nam oktanskog sporta?? Pustimo jutros Bernia, pustimo Hallo zastitu na bolidima, pustimo egzoticne staze koje nitko od nas ne voli, pustimo i zvuk motora….. Ajmo uzivati dugo smo cekali ovo jutro i pocetak sezone…… bas mi cura sad govori kad je zvonio alarm da nisam normalan…. vjerovatno i nisam haha ali volim ovaj sport kao i mnogi drugi na ovom portalu….. Idemo uzivat u nadmetanju najboljih vozaca na planetu…. i jos samo jedno naravno navijacki…. GO, GO, GO VETTEL…… p.s. KEEP FIGHTING MICHAEL!!

Junior

Ajmooooooooooooooo

novajlija

Evo od mene + 🙂

gosuasus

Znači nisam pratio uopće predsezonska testiranja i vijesti o F1, došao ovdje sa velikom željom da vidim rezultat kvalifikacija i vrijeme održavanja utrke za sutra, i ostao razočaran, opet! Čini mi se da polako gubim i ovaj mali interes za F1.

kimi car

Polako dečki 🙂 Sutra ćemo vidjeti u utrci kako stvari stoje. Moglo bi biti razočarenja i ushićenja s pojedinim race pace-om 🙂

disi052

Pozz svima. Zna li neko da li ce biti snimka na rtl-u?

DoDo13

Nakon duge, duge zime sa nestrpljenjem očekujem “zvuk” bolida, osmjeh mi se lagano vraća na lice, čak me ni dominacija H nije oraspoložila koliko idiotski, kretenski i neznam kako bi još nazvao ovaj sustav kvalifikacija. Ovo jutos je bila čista katastrofa i uništeavanje Formule 1. Samo se nadam da će sutrašnja utrka biti puno bolja i zanimljivija.

FO108F

Sve mi se čini da će sutra biti još jedan običan dan u uredu!

mclaren tooned

Zna netko gdje se mogu kvalifikacije pogledati.

jackaboy
mclaren tooned

Hvala.

sf16-h

ako uzmemo na stranu ovaj novi zbunjujući koncept kvalifikacija, jel možda netko čekivalo više od manora od zadnjeg mjesta? uz mercedesovu pogonsku jedinicu, novim ljudima, williamsovim djelovima.. očekivao sam da će se bar koju poziciju pomanknut

FerrariHR

Prijatelju,to ti je nebitno,i u Williamsu je Mečka,pa ih nema na vidiku. I niko ništa ne kaže na to. Bitno je srat po Ferrariju,iz minute u minutu,svaki dan.

Iceman 7

ma ništa su dijelovi kad nemaju sredstava s kojima bi razvijali bolid,samo imaju djelove i sklapaju ga,….

sf16-h

a znam, u pravu ste, al nadam se zbilja da to nije sve što mogu ponuditi.. vidjeli smo da je guiterez odvozio 1.26:645, al mu vrijeme više nije bilo priznato, to jest, ispao je već. kvyat je isto greškom završio na ovom mjestu, dakle zaostatak im je 2 sekunde za prvim ispred njih (sauberom) poslije svih ovih promjena i prvim novim bolidom nakon dvije godine?

i nakon proučavanja rezultata, vidim da su zamjenjena mjesta wehrleina i haryanta 😀

sf16-h

i kod magnussena i ericssona nešto ne valja, nisu vremena od manjeg prema većem

sf16-h

ahaaam, sorry, ništa zlonamjerno, samo sam htio ukazat da se ispravi ako je bila zabuna u pitanju 🙂
tekst nisam čitao jer sam gledao, al očito sam uspio propustit par stvati, heh 😀

LaFerrari

Rezultat i nije toliko loš kad se uzme u obzir da Ferrari nije odvozio još jedan krug i da je ovo zaprvo jedna od najgoris staza za njih(zbog vremena i konfiguracije).
Moje je mišljenje da zaostaju nekakvih 0.2-0.3 sec u kvalama,a za utrku moramo pričekati još nekoliko h i vjerujem da ipak imaju veči prostor za napredak od Merca.Sredina mi izgleda super-zanimljiva.

F12013

I moje je predviđanje takvo. Sjetite se 2013. Kimi je za Vettlom u kvalama zaostajao 1,3 sekunde, a znamo ko je pobjedio, i to na čisti race pace.

P.S(znamo da je u toj utrci čuvanje guma bio glavni faktor, a mislim da je Ferrari tu jači od Merca, pogotovo na supersoftu)

Forza FERRARI !!!!!!!!

alonso5

Ma nitko nece ni voziti na supersoftu osim ove prve 8 i to prvih par krugova koliko gume mogu drzat i ako tu vodeci ne naprave razliku ovi iz Q2 koji sutra sigurno nece ni vozit na SS bi im mogli grdno zapaprit.

dFixxx3r

u kolko h je utkra?

nesviđaju mi se ovi momčadski parovi po pozicijama. to najviše govori o tome koliko je bitan vozač a koliko motor/bolid.

Iceman 7

utrka je u 06:00

dFixxx3r

hvala!!

modesto

ma alonso je loše odvozio da je bar 6 ,nadajmo se da će ferrati sutra začiniti utrku.mlcaren me razočarao ,,massa će pokušat bar nešto napraviti,nadam se dobroj utrci

FerrariHR

Ferrari više nije izlazio a Hamilton je dodatno popravio vrime kruga i time zaključio kvalifikacije. Šta bi bilo da je Ferrari opet izaša,možda nebi ništa,možda bi. Nije mi jasno zašto neki već pokapaju Ferrari a Hamilton već prvak. I to nakon prvih kvalifikacija,prve utrke sezone i prvi put korištenog formata kvalifikacija. I sad smo mi navijači Ferrarija licemjerni. Upravo obrnuto.

novajlija

Pa vjerovatno zato sto je S.V.vec na osnovu testova u Barci uzeo ovu istu titulu Hamiltonu.

FerrariHR

Neznan kad mu je uzeo titulu?Tako novajlije razmišljaju. Iskusniji nisu. Moraš još učit.

SilverArrow

“Moraš još učit.”. Hahahaha, kako obožavam ovakve savjete starih mudraca i akademika prepunih znanja.

novajlija

Pa ti i takvi kao ti(cast izuzetcima) ste na testovima vec slavili kako ce Seb da osvoji prvenstvo,kako konacno imaju brzinu,kako se mecki trese tron,a sad se pravis Englez,da su Seb ili Kimi kojim slucajem osvojili pole (sto bih iskreno volio i nemam problem s tim,ipak je ovo sport,i bar za mene sporedna stvar),od tebe se ne bi moglo doci na ovaj portal 🙂

FerrariHR

Srebrena strijelo..Kao strijela u srce me pogodio komentar o mom obrazovanju,ajme…U mom odgovoru nisi pripozna i malo sarkazma na komentar Novajlije,kojem si ti očito odvjetnik. Onda imaš veću školu od mene. 😀😀 Tvoj talent će sigurno vidit u Mercedesu. Novajlija moj…Aj izlistaj članke od početka mog pisanja na portalu,kao i ove novije od Barcelone,pa vidi di sam ja to proglasio da je Ferrari bolji od Mercedesa i Vettel da je prvak,aj pogledaj…Upravo ja stojim na zemlji sa obe noge,ne klapam u prazno ko je bolji,samo odgovaram na vaše provokatorske komentare. Vidi tebe slijepca,upravo sam ja u onih nekoliko šta pišeš… Read more »

novajlija

Opusti se drug,ti se na sve primas kao na siljak,i samo skupljas minuse ,za tebe su svi slijepci,neznalice, advokati i lcemjeri koji ne navijaju za Ferrari,a sto se tice toga da sam Hamiltonov slijepi navijac,grijesis drug,ne navijam uopste za Merc.ali momci rade super posao i za svako su postovanje.. lijep pozdrav i akobogda da ti sutra cestitam na pobjedi 🙂

FerrariHR

Novajlija..Sve ok. Nije mi namjera vrijeđat ako si se naša u tome,ispričavam se. Niko za mene nije licemjer,slijepac bože sačuvaj i sl.,al često i mene počaste takvim komentarima,al nema veze. Minusi nisu bitni,sutra nešto drugo napišeš,pluseva ko u priči,nije to ništa. Mercedes poštivam,i sam imam jednoga. Sutra neka pobijedi tvoj,ma ko bio..👍

override667

Pa da je izaso imo bi jedan set friskih guma manje 😀 A vrijeme Lewisa ne bi vjerojatno stigo a ni Nicino.. Tko zna, mozda bas zatreba taj set guma, vidjet cemo.. Nadam se da im je race pase ka i prosle godine bolji od kvala..

dejan_st

Prve ovogodišnje kvalifikacije potvrdile su vijest da je stari kralj, Mercedes, živ i da se još ne nazire vrijeme njegove abdikcije od krune svjetskih prvaka. Iako je razumno pretpostaviti da prednost koju imaju u odnosu na Ferrari nije tako markantna kako je to pokazao kvalifikacijski trening, ne treba se zavaravati, Mercedes će i ove godine biti ubjedljivo prvi u oba prvenstva. Ne treba gajiti nerelane nade da ih tim iz Maranella može ugroziti. Ako se sjetimo Red Bulla iz vremena njihove dominacije jasno je koliko su važne kvalifikacije, te je za Mercedes dovoljno samo da budu ispred na startu pa… Read more »

mcc

Brate pročitao sam cijeli komentar i pišeš ono što svi znamo, a mislim i ostatak ljudi na planeti koji makar djelomično prate ovaj sport. Možda te oprao entuzijazam spoznaje pa si odlučio to podijeliti sa svima, al ako želiš pisati kolumne prijavi se za posao kolumniste na ovom ili nekom drugom portalu al za boga milog onda piši o nečem što drugi nisu skontali davno prije tebe jer će ti komentari redom biti tipa “Dobro jutro, Kolumbo”, “Bravo mudri” ili “Šta bi mi bez tebe”.

jackaboy

Velik sam fan ferrarija, po mom misljenju vettel bi moga vecih muka sutra drugo misto jer rosbeg stvarno za kurac…cak me vise zanima sto moze mclaren sutra 😀

Jim Clark

kvale 0 bodova, trebali bi stavit kvalifikacije i utrku isti dan bilo bi puno zanimljivije i poboljsat gume jer je ovo smijeh da moras svakih 5 minuta u box mjenjat gume, tu se vec iz aviona vidi da vozac nema veze s bolidom.

bill

Par minuta do kraja a vetel već u rabatinkama koje njesra

hrcfaca

Meni sve to izgleda slično ko i prošle godine, Mercedes uvjerljivo prvi, Ferrari uvjerljivo drugi, Williams mislim da je treči jedino možda sad Torro Rosso može na početku malo iznenaditi dok još nema tolike razlike u motorima i naravno Mch koja je punokonkurentnija za bodove u odnosu na prošlu godinu, ali to je što se tiče kvala, a vidjet ćemo što će nam donjeti utrka.
Nadam se da neću požaliti što ću se rano probuditi!

F1 Driver

Nažalost izgleda da se sezona opet završila pre nego je i počela. Kuda vodi ovo više?! Pa zar je normalno da gledamo programiranu procesiju takmičenja koje se zove Formula 1. Žalosno je da je najuzbudljiviji deo sezone onaj u kome sezona nije ni počela jer smo se svi nekako potajno nadali da možda neće biti sve baš tako, ali evo sada je došao hladan tuš, odnosno ledeni. Pa sada pola njih čak ni ne izlazi ni da pokuša brzi krug u kvalifikacijama jer unapred zna šta će se desiti,to više nije trkanje kada neko ne mora ni da pokuša jer… Read more »

Forza

Pratim F1 od 94. i ovo su najgore kvale od tada…
I nije Bernie kriv. Zapravo Bernijeva ideja je bila da prvi u kvalama kreće 10. drugi 9. itd. Pa je ovaj format uveden da bi se izbjegao taj njegov obrnuti grid…
Uglavnom i jedno i drugo su katastrofa ideje…
Nadam se zanimljivoj utrci sutra u zoru.

override667

A to je kao pametna ideja..

Forza

Pročitaj cijeli komentar pa onda piši odgovor…..

override667

Ja sam ti samo odgovorio na ovo da prvi kreće deseti.. To je jos veća debilana..

Mrav074

Bernijeva ideja je bila minjat kvalifikacijski format, dakle bernie je kriv…

popidipupi

Šokantan rezultat!!!!

ZX10R

Kao ferrari ima šanse ali kroz boxove.
Pa jebem ti takve šanse ,to nije utrkivanje !

RapptorTeam-BiH-F1

Kako nije utkivanje, to se sad zove “F1 KrozBox Race 2016”. Nisi citao u kupusnom listu cajtung :-)??

PavleF1

nisam gledao kvalifikacije, a i vidim da nisam ništa propustio.. Opet nam slijedi sezona u stilu : 1.Hamilton , 2.Barbie, 3. Vettel.. Ferrari promjenio pola momčadi, ali stare navike ostaju iste.. Tu negdje pri vrhu, ali nikad na njemu.. McLaren malo bolji, ali opet je to preko 2 sekunde po krugu tako da ih još narednih par godina ne vidim u nekoj ozbiljnoj borbi za pobjede.. 🙁 I Alonso i Vettel gube vrijeme u svojim momčadima, jer u njima neće osvojit prvenstvo, istina da je pred Sebastianom više vremena u F1, ali mislim da bi obojica trebala ciljati na Rosbergovo… Read more »

Rampante

svašta ti drobiš!

PavleF1

a šta sam to točno krivo rekao ili kako ti kažeš “nadrobio” ? Ne slažeš se da nas čeka repriza 2015-e, ili te boli što Ferrari već dugo godina ne zna napraviti pobjednički bolid? Ili se možda ne slažeš sa tvrdnjom da je Mclarenov zaostatak od preko 2sec velik??

RapptorTeam-BiH-F1

Ma Ferrari ima pobjednicki bolid. Ima i Manor, svi su lijepi, obojeni ,sa naljepnicama, ali sve sto treba je pobijedit i gotovooo 🙂

Rampante

pavel..

Prvo i prvo vrijeđaš tvojim komentarom najveću i NAJTROFEJNIJU ekipu formule 1 a to je Ferrari!Napisao si za Ferrari “ali nikad na vrhu”??!!!! To niti želim komentirati,a drugo,da Ferrari NEZNA napraviti bolid??!!! Pa nije ga znao recimo ni mercedes napravit do lani ili preklani,eto ima još,ali sad si možda skužio zašto si nadrobio!Svi od Ferrarija očekuju da je non stop na vrhu,ali nije tako,i drugi se natječu,i drugi imaju inžinjere,nije to samo tako lako,napravi ga ti kad si tako pametan!

PavleF1

kao prvo potrudi se shvatiti i razumjeti šta sam napisao pa onda komentiraj.. jer postoji razlika između onog što sam ja napisao, i onog što si ti pokušao insinuirati.. Ne zna napraviti bolid i ne zna napraviti POBJEDNIČKI bolid – postoji razlika.. A to da ja kao nešto vrijeđam Ferrari, a šta reći onda na one sezone kada je Fernando bio u Ferrariu.. Oni umjesto da pojedu govno i priznaju da ne rade dobar posao (u odnosu na Red Bull), oni dovedu Raikonena kao da podignu Alonsu motivaciju, jer eto vozač je kriv a ne nesposobna momčad.. E vidiš od… Read more »

Rampante

kako si pametan,nemogu vjerovat,..niti jedna momčad nezna u nekoj sezoni napraviti pobjednički bolid,to je tako i tako će biti uvijek,dominacije se mjenjaju iz sezone u sezonu,Ferrari,Mercedes,Red Bull,Mclaren itd,i štoi si ti ustvario htio reći,NIŠTA! Ti jednostavno ne navijaš za Ferrari i zato slijedi takav komentar,ok,to je tvoje pravo,no zbog toga nedaješ objektivne komentare…A kad Reno pohvata konce…hm,možda nikad, a?Voliš ti malo filozofirati? No Mercedes mora još jako puno pobjeđivati da bi se malčice približio Ferrariju!Nemoj uspoređivati te dvije ekipe,Ferrari je u formuli 1 od prvog dana postojanja te utrke,i nije falio niti jednu jedinu sezonu…Respekt za tu momčad!

PavleF1

Ne navijam za Ferrari pa sam odmah filozof i nisam objektivan.. Objektivno ili ne Ferrari već dugi niz godina ne pobjeđuje, a po svemu sudeći niti neće.. A ti govoriš o nekim povijesnim uspjesima, a ja ti kažem da se od stare slave ne živi.. Kakve to sad ima veze što su oni u prošlosti bili uspješni? Bili su i Mclaren Honda, pa su sad srednja žalost.. Kažem prije će Red Bull prešišati Ferrari nego što će ovi uloviti Mercedesa.. pazi šta sam ti rekao.. a tebi ako smeta šta ja pišem, slobodno preskoči moj komentar 😉

Rampante

Pavel..Tebi treba crtati…no tko si ti da znaš i da si toliko vidovit tko će i kako će se razvijati slijedeća sezona,jesi neki moderni Nostradamus? Bravo,neka te Ferrari uzme u svoj tim kad neznaju sami!! Ta povijest uspiješnosti je jako bitna negdje netko to piše i negdje na policama stoji jaakoooo puuuuunoooo pehara! Ja navijam za Ferrari ali ne dajem tako balave i neozbiljne komentare u stilu tvojih! Ferrari je tu a RB je usrao i teško da će on uloviti Ferrarija kako ti kažeš!Vidjet ćemo kroz sezonu…

PavleF1

ne moraš biti Nostradamus da bi znao da će ih i ove godine Mercedes namazati na kruh i pojesti 😉

override667

Cuj uvijek pri vrhu ali nikad na njemu… Hahahahaha

Bilal

Vjerujem da će Ferrari imati bolji tempo u samoj utrci zato je bilo samo bitno da budu iza Merca u kvalama ,kada gume postignu radnu temperaturu razlika će biti minimalna .Sumljam da nisu mogli brze a to će dokazati sutra ,ako ne bude pehova

chaos

Kolega u potpunosti se slažem s komentarom i nadam istom scenariju. Unatoč tome, dopusti da ti ukažem na jednu pravopisnu pogrešku (ništa strašno, ali bode u oči). Naime, piše se sumNjam, a ne sumLjam. Bez ljutnje, molim 😉

MJ512

Vettel je na press konferenciji nakon utrke rekao da nisu postavljali brže vrijeme na kraju Q3 jer su morali 2 puta izlaziti u Q2, te su na taj način očuvali set guma. Tako da se definitivno može zaključiti da je razlika manja od 0.8 sec. 🙂

MJ512

Ispravak nakon kvalifikacija. 🙂

ZX10R

Čestitke Mercedesu i Hamu !
Kvalifikacije SRAMOTA !
Zvuk SRAMOTA !
Krivac Mali Hobit !
Nažalost prvak se već zna !
Možemo mi računat i kalkulirat koliko hočemo ali sve se vidi.
Slijedi nam još jedna ne zanimljiva sezona .
Ljut Tužan i Razočaran !

Mrav074

Ali to je napredak tehnologije, razvijanje hibrida buducnosti koje 95% fanova Formule 1 nece vozit od crnjaka kada dođu u prodaju za 20 godina, to tako mora ic naprid bla bla bla …

tsunami

nikad bolje i zanimljivije kvalifikacije,do zadnje sekunde,do zadnjeg milimetra ciljne ravnine. meni nije jasno zašto pojedinci ovdje ne vide u kojem pozitivnom smjeru ide f1,nego žele je vratit u mraćnu prošlost 70 i 80 godina,kad nisi mogao sjedit blizu staze od buke i grmljavine,i mirisa visoko oktanskog goriva,pojedinci zazivaju one dosadne trenutke u boksu kad se točilo gorivo,pretjecanja na nož,sezone kad u kvalifikacijam bi imao preko 30 bolida,a na startu 26 ili 28-srečom danas imamo iskusne i kvalitetne suce koji odmah sankcioniraju takvu opasnu vožnju primjerenu mladim golobradim tinejđerima i avanturistima. a fia je današnju f1 dovela do perfekcionizma i… Read more »

Leo

Meni su kvale počele dobro ali su završile katastrofalno,trebalo bi to malo popraviti,pogotovo mislim na Q3. Rosberg je totalni luzer šteta da na njegovom mjestu nije Alonso ili Vetel. Žao mi je da Ferrari nije bliži al pričekajmo utku pa da vidimo sve skupa. I Mclaren napokon napredak i ono što sam priželjkivao realno,sredina poretka i borba za Q3 a nadam se pošto Mclaren ima veliki buđet i Hondu iza sebe da bi mogli napredovat kroz sezonu i uči u ravnopravnu borbu sa Wiliamsom i RedBulom i Toro Rosom a 1 postolje ove godine u nekakvim sretnim okolnostima bi bilo… Read more »

tsunami

jedva čekam sutra kad ujutro zagrme bolidi šestorocilindraši i prekinu jutarnju australsku idilu i svojom grmljavinom natjeraju u bijeg klokane na istočnu stranu australije.

mika.KA

Mislis popodnevnu idilu?

tsunami

što se tiče samih rezultata kvalifikacija,nebih otpisao ferrari unaprijed,pogotovo ne vettel,takod a sutra na startu ili kroz boksove možemo očekivat njegov napad,a i kimi če vjerovatno htjeti pokazati da još nije za staro željezo. MCL definitvno se pokazuje kao dark horse,i uskoro če bit na postolju,možda ne sutra ali sigurno u dogledno vrijeme. jedina ekipa koja je cijeli predsezonski ciklus odvozila na samo 70-78&snage motora,sa minimalnim g/kWH goriva, sa najmanjim downforcem,sa najmanjim brake potrošnjom u mm-apro pro največa toplinska iskoristivost kočnica. večina motora je negdje oko odnosno iznad 900HP,jedina honda ima oko 1100 do 1150HP,što je u odnosu na konkurenciju… Read more »

harii87

Volio bih vidjet samo dio tvog izračuna/logike po kojoj si došao do ovih 1100-1150 HP

tsunami

osim priloga na nekim vodečim sportskim tv kučama,i novinama,lako je doči i do izračuna.
ako je 1100ks 100% snage,onda je 870 ks 80%snage.
a ako je 1150ks 100% snage ,onda je je 920ks 80% snage motora.naravno to je samo grubi primjer,još tu treba uračunati neke koeficijente korisnosti i toplinske i druge gubitke,otpor guma pri odrđenim temperaturnim uvjetima,i gustoči asfalta u datom kvadratu staze,itd,itd…
samo se treba malo skulirati,jeli,to je čista logika.

harii87

Stoji. Ukoliko za referencu uzimaš da je 1100 HP 100% snage onda je točno da je 880 HP 80%. Međutim mene zanima dio proračuna kojim si došao do reference.

Lijepo te molim da taj dio pojasniš (naravno ne cijeli dio jer znanje je nešto što košta i što treba dobro naplatit) nama običnim smrtnicima

PavleF1

LOL!!! Prošle su godine imali 200 ks manjka za recimo Mercedesom, a po tvojoj teoriji ove godine imaju 200ks viška 🙂

antevalenta

hehe, u pravu si, alonsov i buttonov bolid zajedno imaju 1150..

kobayashiF1

Dobar komentar.. dobar! Da vjerovatno su se iz McH štedili da ne šokiraju fanove pa će postepeno ići prema vrhu kroz nekih 4-5 godina 😀

Leo

ne pizdi kad ti tako moram reć

mika.KA

Pa nirmalno da su vozili na 80% jer kada bi vozili na 100% motori bi im se opet raspali.
Drugim rijecima i da imaju 1000kn+ snage zali boze jer ih nemogu iskoristiti (nepouzdanost).

Mrav074

Uhhh volia bi i ja imat taj motor sta proizvodi 1000 kuna kad ga upalis

mika.KA

Pisem preko moba pa se zaletio..jbg kada nema ispravaka

harii87

Prije svega čestitke Mercedesu i Hamiltonu na odličnom krugu! Stvarno genijalan lap!!!! Nadalje moram još jednom naglasit i pridružit se lavini kritika na novi format kvalifikacija. Totalni fijasko! Odustajanje vozača za borbu – kritika ovdje ide i Ferrariju jer iako su “moji” odustajanje nije u sportskom duhu! Istina, i prošlih godina nisu svi vozili svoj drugi pokušaj te je to značilo (kao i sada) opciju više kod planiranja strategija. Ne mogu ih previše krivit jer nisu ludi trošit gume uzalud no u ovom sistemu ovo odustajanje je stvarno došlo do negativnog izražaja i samo se nadam da neće izmislit neko… Read more »

F12013

Ono što se htjelo postići ovim formatom je da vozači ne sjede u prvom dijelu svake runde, a sada imamo situaciju da 4min prije kraja svake runde svi spakiraju kofere.Nema onog uzbuđenja do posljednje sekunde, umrtvljeno je.Sramotno je i to da vozači više nemaju dovoljno setova najmekših guma jer se one jedine i koriste, zbog čega Ferrari i drugi timovi nisu izlazili, jer neće imati dovoljno supersoftova koje su, čini se, najbolje za utrku.Toro Rosso ugodno iznenađenje, još veće McH.Također, ova staza nije tipična,prilično je zelena i hladna tako da je Ferrariju možda bilo nešto teže dovesti gume na pravu… Read more »

tsunami

meni su kvalifikacije baš dobre.
to što nikoga nema 5 minuta prije kraja,to nije problem bernia,nego f1 ekipa i pilota koji neznaju čuvati gume,nego ih odma potroše pa nemogu odovozit više od jednog brzog kruga.
danas sa ovakvim modelom kvalifikacija se pokazalo da uz još neke sitne vremenske modifikacije i limite bolida ,ovakve kvalifikacije ne samo da će povečati gledanost i uzbudljivost samih kvalifikacija,nego i same utrke.

Kmicalo

Nije tebi dobro momče, možda si pospan pa buncaš, a nama ostalima koliko vidim nije dobro od onoga što smo jutros gledali. (bez ljutnje) 😉

F12013

Možda bi bilo bolje kada bi se ovaj sustav koristio samo u Q1. Tako bi u prvom dijelu imali dozu nepredvidljivosti, a u Q2 i Q3 ostalo bi ono pravo natjecanje za hot lap. To bi bilo najdalje što bih prihvatio.

Mrav074

Ti si stvarno neki lik s posebnim potrebama

F1 fan

Prvo što se tiče portala. Muha prdne i sruši se, kažete jutros 25 tisuća posjetitelja? Mislim da su 2000 ljudi cca 100 puta kliknuli na stranicu jer se nije dalo otvoriti! O kojoj borbi ferarija i mercedesa pričamo??? 2 desetinke razlika?? Razlika je barem pola sekunde, a i u ferariju su vidili da nemaju šanse pa su odlučili sačuvati gume za utrku. Al đabe im to kad imaš velik zaostatak i amen. Kad sam napisao jednom kako očekujem TR ISPRED meklarena, renaulta, i red bulla, nadobudni “stručnjaci” su mi napisali tipa “kad si tako vidovit reci nam tko će biti… Read more »

tsunami

to je kao borba davida protiv golijata,a znamo kako je to završilo i ko je na kraju pobjedio.
dvije uspješne sezone ne znače odmah superiornost mercedesa u odnosu na konkurenciju.
treba još puno čokolina i lewis i nico i mercedes da popiju da postanu legende i ikone kao neki piloti i ekipe u povijesti f1.
jer lako je doč do vrha,ali treba puno i mukotrpno raditi za ostati na njemu,a ne živjeto od slave i spavati na lovorikama.

Rampante

tsunami..bravo za komentar,a mercedes neće nikada pa ni onda uloviti Ferrarija koji je debelo na vrhu po osvojenih prvenstava a prvo bi trebao uloviti i MClarena koji drugi po osvojenim prvenstvima! Ferrari je kralj formule 1 a Mclaren prvi “pratitelj”…to su velike ekipe,a mercedes je još uvijek dugo,dugo…

modesto

glupo ali to je bernie show pljušte kritike i neć ovo dugo,,opet sve isto ,očekivao sam mclaren bar na 6 mjestu a vidi ih sada opet kao lani.sutra se nadam da ćemo gledat dobru utrku

FerrariHR

Nisan moga gledat kvalifikacije,al po komentarima vidim da su sr…😀Mercedes očekivano jak,mislim da Ferrari nije otvorio karte dokraja,vidit ćemo sutra. Toro Rosso je pobjednik kvalifikacija☺☺

hrvatski jal

Slazem se kolega. Ferrari, dakle jamacno pila naopako u kvalifikacijama 😂😂😂

FerrariHR

Mudrovanje ostavi za nekoga drugoga,kod mene ti to ne znači puno. Svoj jal iskoristi pametnije,pardon,hrvatski jal.

F1ALONSO

Jedna stvar mi nije jasna kako verstapen moze sa proslogodisnjin motoron ferarija bit samo 0.4sec iza raikonnena. A potroseni pusti tokeni i lova za pripremu novog motora ferarija

dux

Što se tiče tvog komentara imaš pravo, samo se nadam da Ferrari ima još rezerve koju ćemo vidjeti u utrci.

harii87

Upravo u toj činjenici vidim veliki potencijal Ferrarija. Doista mislim da ovo nije maksimum. U protivnom ništa od napada na Mercedes ove godine.

fap

A ja odgovor zasto je Ferrari dao samo TRu proslogodisnju verziju,Sta mislite sta bi bili da su dobili isti motor kao i Ferrari ko bi bio onda treci

harii87

Odgovor je isti kao i na pitanje zašto Mercedes nije htio prodat svoj PU Red Bullu ili zašto Mercedes svojim partnerima uvijek isporučuje PU koja je barem na softwerskoj razini uvijek korak ispred – zato što nitko nije lud direktnom konkurentu prodavat nešto čime bi ga mogao pobijedit. Kome paše super, kome ne neka pronađe svog ekskluzivnog dobavljača PU.

MJ512

Mislim da je razmak definitivno manji od 0.8 sec, ali nisu dovoljno brzi za osvojiti P1 i P2 tako da nisu dodatno skidali vrijeme jer su P3 i P4 bile sigurne. Koliko vidim da iz Ferrarija u skoro svakoj objavi naglašavaju da je ovo vrijeme samo jednog brzog kruga, a i TR je na samo 0.4 sec od njih sa starom specifikacijom motora tako da mislim da imaju još brzine. Ali opet moramo uzeti u obzir i drugu mogućnost, a to je da je ta razlika stvarno 0.8 sec. Sve u svemu vidjet ćemo sutra u utrci kakvo će biti… Read more »

MJ512

A da su išli skidati vrijeme morali bi potrošiti dodatni set guma, kao što je to morao napraviti Rosberg tako da je možda i to jedan od razloga. 🙂

Mrav074

Jednostavno. Mali je odvozia bolji krug, Kimi vise nije izlazia na stazu da popravi vrime i gotova prica

west

Kvalifikacije takve kakve su u principu iste za sve dok se nešto ne promjeni i ako se promjeni a ja samo mogu reči dvije riječi;”Ubili ih”!

harii87

Čestitke!

kobayashiF1

Smiješni ste vi koji se dižete u 6 da bi gledali ovo, a još smješniji koji misle da Hamilton već nije prvak!

override667

Lako nama dok imamo tebe onda..

F1ALONSO

Ka sta je i alonso reka prije 10ak dana ocekujem napredak u poretku tijekom sezone. Ipak jedna sezona manje za razvoj motora puno znaci. Uvik u zaostatku pa i sad na testiranjima samo provjere pouzdanosti itd itd nikako se koncentrirat na brzinu i setup. I sada su koristili treninge za provjere. Nadan se da ce kroz 2-3 utrke dodatno napredovat. Fali im cca 0.5sec za poprilican napredak jer je sve zgusnuto. Kvalifikacije nez sta bi reka. Mozda bi i funkcionirale kad bi se svakom vozacu dalo jos 2 seta guma a ne da stede. Button je sve reka.

Kmicalo

U Q3 gledatelji na stazi pomislili kako su se svi bolidi pokvarili u garaži nakon jednog odvoženog kruga.
Napetosti nema, sprdnja da ne može biti veća, slavi se pp, a 2,5 min do kraja, svašta, ne gledam kvale više gubitak vremena, i sna trenutno nedostatak, hh.

kobayashiF1

ljudi govore protiv HNL-a.. a vidi F1, močvara.!

override667

Kako rece komentator od svih stvari koje bi mijenjo u F1 kvale nisu u top 10.. A i izjave momcadi govore sve. Q3 nekad zanimljiv a dns na kraju nema nikog na stazi 🙂 Sutra race.. Nadam se da je Ferrari jaci u race paceu i da ce bit neke borbe na vise utrka nego prosle sezone. I nekak brijem da ce se brzo vratit kvale na staro.. I moram pohvalit TR.

formulaone

Cestike Berniu i svim ostalim idiotskim glavam F1!
Uspjeli su i kvale uciniti dosadnima! Svaka cast!

blejky

Kakve glupe kvalifikacije. Dokle će više slušati onu staru senilnu budalu i njegove genijalne ideje.
Jel mu više nije dosta para i pažnje. A kako mu kčerke troše pare trpit će moga još dogledno vrijeme.
Trebalo bi neku peticiju pokrenit da ga se više makne prije nego u potpunosti uništi ovaj sport.

kreso

Da se bernia pita jos jucer bi vratio V10..on je davno bio protivnik ove danasnje..

given2drive

http://www.autosport.com/news/report.php/id/123341/ecclestone-declares-new-qualifying-crap
Evo sto bernie kaze za svoje kvale…
Prva 4 ocekivano…verstapen iznenadio steta sto sainz nije uspio doci do vise pozicije…mclh dobra….jedva cekam sutra…

blejky

Može on sada pričati koliko hoče a on je taj koji je gurao promjene kvalifikacijskog formata.Dobio je što je tražio. A njegov prijedlog je još veće sranje od ovoga- kažnjavati vozače ako dobro završe utrku mislim BRILIJANTAN prijedlog.
Kakva stara budala.

MJ512

Ovakav format kvalifikacija je katastrofa. Čak se je i Horner ispričao navijačima zbog toga. Wolff je rekao da ovakav sistem kvalifikacija nije dobar, a ako uzmemo u obzir da su oba Mercedesa u prvome redu onda i to ima težinu. Mercedes sam očekivao na prva dva mjesta. Inače što se tiče Ferrarijevog zaostatka mislim da su bliže nego što to vrijeme govori. Pošto su prva dva mjesta nedostižna, a oni su sigurni na 3. i 4. mislim da zbog toga nisu išli još dodatno skidati vrijeme. Williams me malo razočarao, nekako sam mislio da će biti bliže. Toro Rosso je… Read more »

Ayrton Mclaren

Čestitke Lewisu i Mercedesu. Dakle, kao što se i moglo očekivati, ništa novo u samom poretku momčadi. Mercedes i Lewis klasa za sebe, onda Mercedes br. 2 u rukama indisponiranog Rosberga, pa Ferrari koji se trudi ali…..čini se da Carstvo Mercedesa nastavlja i ove godine, a s obzirom na formu tj., manjak iste kod Rosberga, Lewis izgleda poprilično dominantno. Iza njih imamo veselu četvorku: RB, TR, FI i Williams, oni su tu negdje i ovisno o vrsti staze izmjenjivat će mjesta (Williams i FI imaju bolji motor, a RB i TR šasiju). Ono što meni daje mali tračak nade je… Read more »

kreso

Vidi čuda,mercedes najbrži…i to Hamilton!!!!
(Cekam komentar od Neocro,ferrariHr i harii87)
….usput,nove kvale su s*anje..

FerrariHR

Sinko,smanji doživljaj,izdat će te srce. Na osnovu predominantnog bolida i ja san jučer moga reć da će Hamilton najvjerojatnije bit prvi,tako da ne stavljaš sebe za nekakvog prognozera na temelju nečeg šta svi vidimo. Šta misliš,bi li Hami bio prvi u Williamsu jutros?

kreso

Nisam ti ja sinko i ne pravi se pametan..jos sam u barceloni reko da je merc pola sek brzi od onog sto je napravio ferrari…i kad sam reko hamilton naravno da pricam o cijelom paketu a ne vozacu…ni senna nije bio prvak u slabom bolidu…

FerrariHR

A ti si već u Barceloni to zna?Nisan zna za to,oprosti mi. Pridaj molbu u Stuttgartu u odjelu za prognoze.

SHAGRATH

kreso dobro kaže svi ste prije dva tjedna već pokopali merc ma ferrari je zvjer brži je od merca ovo ono kad na kraju go*no ko i prošle sezone vidjet češ sutra u utrci.
vidi se da je zaostatak manji ali je on i dalje pre pre velik kad će te vi ferarijevci to več jednom skužit ferrari će pratit merc dok god ne promjene neke stvari u f1. jbg merc je maher sa v6 motorima šta je je.

harii87

Prije svega čestitke Hamiltonu i Mercedesu na dominantnim kvalifikacijama!!!!!

Zaostatak u kvalifikacijama / FP3 smanjen za oko 0,5 sec u odnosu na prošlu godinu. Ergo, nadam se da će utka ponudit jednako smanjenje tako da možemo očekivat Ferrari puno bliže nego 2015. u Melburne-u.

Matematika kojom se vodim:

FP3 2015 +0,7-0,8 sec
FP3 2015 +0,2-0,3 sec

Q2015 +1,4-1,5 sec
Q2016 +0,8-0,9sec

R2015 +34-35 sec
R2016 ??? –> +5-6 sec

(58 krugova – u svakom zaostatak 0,5 sec manji nego prošle godine) 😀

Ne zvuči tako loše kako na prvu izgleda 😉

Forza Ferrari!!!!!!!!!!!!

wilson

Posebnih iznenađenja u kvalifikacijama nema, osim samog formata istih, koja su u najmanju ruku glupa kak noć. Umjesto akcije gledamo vozače koji radi guma odustaju od daljnjih pokusaja ostvarivanja brzog kruga. Na Sky sportsu novi sustav kvala je kritiziran od strane svih komentatora, Laude, Wolffa, Hornera, Hamiltona… Jedina stvar koja je u šumi gluposti od pravila FIA-e funkcionirala, promijenjena je. U korist jos jedne gluposti na kojoj možemo zahvaliti sijedom i starom šišmišu. I onako usput, Verstapen i Sainz odlični, Williams razočarao i razmak u odnosu na vodeće se povećao. Ferrari je nešto bliže Mercu, sutra će se vidjeti koliko,… Read more »

DaveGilmour

Nazalost obistinila su se moja predvidanja, ovo danas je bio totalni fijasko. Nadam se da ce se FIA sto prije okrenuti starom formatu, ali me isto tako strah da im ne padne na pamet da uvedu Bernievu inicijalnu ideju kojom je predlagao uvodenje time ballasta. Poucen dosadasnjim iskustvom ne bi me nista cudilo. Sto se tice rezulatat kavlifikacija nadao sam se da je Ferrari ipak malo blize, ali ostajem optimistican jer je zaostatak prosle godine bio 1,4 sekunde tako da se napredak vidi. Ni sam Vettel nije izgledao pretjerano razocarano tako da se nadam da je samo rijec o tome… Read more »

F1 Karthikeyan

Skinuo rekord staze iz 2004.Svaka cast.I ove godine ce se mercedes prosetat.I jos nesto zasto opet imate isti problem ko i prosle godine da vam stranica neradi nakon zavrsetka klavifikacija ili utrke?

mironet

Glupe kvalifikacije da gluplje nemogu biti, najbolje da ih nema, već da izvlače slamčice tko izvuče najmanju taj starta sa polea, bilo bi zanimljivije

Related Posts