Sebastian Vettel u Ferrariju SF16-H je postavio najbrže vrijeme prije pauze, a sažetak prvog dijela današnjeg testa možete pročitati ovdje.
Tijek drugog dijela testa:
Romain Grosjean je propustio tri sata poslijepodnevnog testiranja nakon otpadanja prednjeg krila s kraja jutarnjeg dijela testa.
Nekoliko sitnih problema na Renaultovom bolidu je ograničilo broj krugova Jolyona Palmera.
Iako većina proizvođača motora testira jedinice koji će se naći na prvih nekoliko utrka, kod Honde je stvar nešto drugačija. U McLarenovim bolidima će se u ova četiri dana naći Hondina ovogodišnja specifikacija broj 1, koju će za drugi predsezonski test zamijeniti specifikacija 2. Japanci će zatim evaluirati obje korištene verzije te će, na temelju onoga što nauče, najbolje od svega inkorporirati u specifikaciju 3, koja će se pojaviti u Melbourneu.
Carlos Sainz je nešto ranije završio današnji test jer je Toro Rosso pogledom na podatke uočio određene nepravilnosti s radom mjenjača.
Wehrlein, Celis i Button su svoja najbolja vremena odvozili na mekanim gumama, dok su ostali to učinili s mediumima.
Vremena u 18:00
1. Sebastian Vettel Ferrari 1:24.939 69 2. Lewis Hamilton Mercedes 1:25.409 155 3. Daniel Ricciardo Red Bull 1:26.044 86 4. Valtteri Bottas Williams 1:26.091 79 5. Alfonso Celis Force India 1:26.298 57 6. Jenson Button McLaren 1:26.735 83 7. Carlos Sainz Toro Rosso 1:27.180 55 8. Marcus Ericsson Sauber* 1:27.555 88 9. Pascal Wehrlein Manor 1:28.292 54 10. Romain Grosjean Haas 1:28.399 31 11. Jolyon Palmer Renault 1:29.356 36 *prošlogodišnji bolid
Ferrari i Honda pokazali vidan napredak, Ferrari u tempu, Honda u pouzdanosti. 84 kruga su IMPRESIVNA! Nikakvih problema,svaka čast japanci! To je 84 kruga puta 4,655 metara dužine staze = je 391,020 metara, 391 kilometar ZA PRVI DAN ! Toliko na prvom testu ni blizu nisu imali. Prošle godine u ovo doba,prvi dan, odvezli samo 6 krugova za čiiiitav dan,mnoooštvo pregrijavanja,svega 20-ak kilometara,a sad ni P od pregrijavanja 😀 Viiidan napredak,stvarno. Svaka čast!! To me i zanimalo najviše. POUZDANOST. Brzina će me tek zanimati nakon prve dvije-tri trke sezone,za sad samo nek redaju kilometre i bez kvara. Ne znam na… Read more »
Honda daleko daleko najglasnija trenutno 🙂
Ja samo gledam broj krugova i moram reči da sam jako sretan što je napokon i Honda odvozila više krugova nego cijele prošle godine na pred sezonskim testiranjima Lewis također pokazao s ovih 155 krugova nevjerojatnu pouzdanost Mercedesovog motora ., a što se tiće vremena to može biti toliko varljiov, i mislim da pravu sliku o brzinama nećemo imati dok ne započne prva utrka..
Zanima me baš potencijal Force Indije kad ju u ruke dohvati Nico i Sergio. I šteta što je Haasu otpalo krilo pa da vidimo i koliko on ide brzo.
Lijepo je vidjeti McL ovako pouzdan.
Već prvi dan su odvozili više krugova nego prošle godine na svim testiranjima.
Dečki samo hrabro naprijed, tko ne riskira, ne profitira.
Pouzdanost Mercedesa je impresivna. Još dva sata do kraja prvog dana a Hamilton već natukao 109 krugova. Pa to je distanca od skoro dvije utrke.
Jel zna tko kakva je ovo “kvrga” na prednjem krilu McLarena?
samo senzor, nije od udarca 😀
Prošlogodišnji Pole position je bio samo 3 desetinke brži od Vettelovog kruga danas tako da ovaj test ipak nije tako beznačajan. (1.24.681)
Ted Kravitz o Hondinoj PU: Ted has made his way from the pit lane with a story for all you McLaren fans about their partner Honda’s progress: “While most engine manufacturers are here with their bespoke 2016 engine, with which they intend to do the first few races, that’s not the case for Honda. “The power unit in the back of Button and Alonso’s car at this test is effectively a mark I 2016 engine incorporating most of the changes Honda knew they needed to make over the winter. “There will be another new engine, mark II, which will debut… Read more »
puno posla ih onda ceka, sastavili su 1. pa ce 2. i onda sve u 3. ajmee valjda nece bit problema sa kvarovima jer bi se moglo lako to dogodit sa tako velikim promjenama
Interesantno,al sam već negdje bio pročitao i još prije da Honda sprema dvije specifikacije za 2016 pa će vidjet koju će koristiti.
Zašto sauber niste prikazali????
Nastupaju sa starim bolidom.
Da procito sam da je modeficiran tako da su mogli barem jednu do dve slike stavit
Sve me straj da ce oni drzat zacelje ove godine 🙁