Grosjean se slaže s Hamiltonom: I nas bi se trebalo nešto pitati

Romain Grosjean ima slično mišljenje kao i Lewis Hamilton kada je riječ o toliko spominjanom tehničkom pravilniku za 2017., koji će promijeniti izgled bolida te ih učiniti par sekundi bržima po krugu. Iako će stražnje krilo konačno biti niže i šire, prednje krilo će također biti malo šire sukladno povećanju širine bolida. No bez obzira na to, Francuz kaže da šefovi Formule 1 nisu dobro promislili, što znači i da novi pravilnik nije dobro osmišljen. Poput Hamiltona, i Grosjean smatra da dodavanje 20 kg nije korak prema naprijed, a ne sviđa mu se ni to što se vozače malo toga pita kada je riječ o promjenama.

“Vidio sam pravila za 2017., vidio sam slike kako bi bolidi trebali izgledati. Teško mi je shvatiti kako će oni biti privlačniji, pogotovo s takvim stražnjim krilom, onda prednjim krilom… 20 kg većom masom. Volio bih da se više savjetuju s nama. Općenito, svi vozači kažu: ‘Voljeli bi kada bi se više savjetovali s nama, imamo ideje, zovite nas’.”

“Slušaju nas, ali uvijek trebamo pritiskati kako bi išli naprijed. Znam da u povjerenstvima staza domaćina imamo vozača glasnogovornika, ja sam neko vrijeme bio ta osoba i ljudi su nas stvarno slušali, bili su jako zainteresirani za naše komentare o rubnjacima, sigurnosti i svim tim stvarima. Ali istina je da bismo danas, kada se donose važne odluke, željeli imati svoju riječ i reći ono što mi mislimo.”

Grosjean smatra da novi kvalifikacijski format ove godine neće donijeti ništa posebno dobro.

“Jedina stvar je to što će sve momčadi u kvalifikacijama rano izaći na stazu kako bi ostvarili vrijeme, a onda vratiti se u boks i čekati jer nemamo više guma nego prije. Prema tome, nećemo voziti više nego prije. Gume mogu odraditi jedan krug i to je to, znamo tu stvar. Sa stazom koja se suši ili u težim uvjetima bi se to moglo promijeniti i donijeti iznenađenja”, rekao je Romain.

“Ako je ideja da se više vozi, trebat ćemo više guma u kvalifikacijama. Budući da trebate postaviti vrijeme u prvih pet minuta i da nakon toga najsporiji ispada svakih 90 sekundi, vremena će biti postavljena u prve tri minute. Osim ako koristite nove gume za još jednu vožnju pri kraju, ali što to znači za Q2?”

Čini se da Međunarodna automobilistička federacija luta bez ikakve jasne predodžbe što, kako i kada napraviti da se poboljša situacija u Formuli 1. Felipe Nasr je nedavno također rekao kako mu nije jasno zašto se kvalifikacijski format mijenja jer s postojećim ništa nije bilo loše. Njegov sunarodnjak Felipe Massa je nastavio u istom tonu:

“Ne znam sviđa li mi se. Mislim da moram sjeti i razumjeti pravila i promjenu. Jedina stvar koju znam je da žele stvoriti nekakav kaos, a to će se sigurno dogoditi.

“Siguran sam da će doći do kaosa – bolidi koji se trebaju kvalificirati na bolje pozicije mogu imati probleme pa moraju startati iza. To je nešto što može biti zanimljivo vama medijima, ali je li bolje ili ne, ne znam još.”

5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
modesto

ovi što lupaju minuse neka uživaju još 1 sezonu s umjetnim procesijama…..ako misle da je lijepo gledat kako 1 dominira onda ok,no 90 postoljudi misle drukčije.

modesto

gubite navijače diljem svijeta. bolje gledat rally.moto gp,nascar.

Dani

Da…….? U reliju ne dominira jedan proizvođač?

joshuazg04

sve ovo ide lagano u k…c….. Trebat će nam za svaku utrku knjigica sa pravilima ……. u kojoj ću ruci onda držati pivo……. U jednoj je daljinski…
AARGHHHHHHHHHHHHH

override667

Beer bong

Related Posts