Renault pojasnio probleme s kojima su se suočili prošle sezone

Renault je prošle zime napravio nekoliko promjena na svojoj pogonskoj jedinici kako bi smanjili zaostatak za vodećom Mercedesovom. Spominjale su se brojke od 900 konjskih snaga i vrlo dobra pouzdanost, no rezultati su izostali čim su se Red Bullovi i Toro Rossovi bolidi pojavili na predsezonskim testiranjima. Francuzi su priznali da im je trebalo previše vremena kako bi identificirali i otklonili novonastale probleme.

“Predugo nam je trebalo da ih riješimo”, rekao je Renaultov šef trkaćih operacija Remi Taffin. “Trebalo je biti sređeno za prvu utrku, ali u konačnici je to bila peta utrka. Radilo se o nekim hardverskim promjenama koje smo odabrali za 2015. Postojalo je jedno područje na kojem nismo riješili problem, a to su vozne karakteristike na oko 8000-9000 okretaja u minuti. To je bio pravi problem na zimskim testiranjima. Mislili smo da stvar možemo popraviti bez previše hardverskih modifikacija, ali stvar se pokazala dosta težom. Možda smo bili preoptimistični kod rješavanja ovog problema.”

Taffin uvjerava da je Renault odabrao pravi put iako je priznao da promjena hardvera nije bila najbolja odluka.

“Odlučili se na drugačiju hardversku inačicu, a to nije bila najbolja odluka. Međutim, na kraju smo osigurali da ovo rješenje funkcionira i to je dobra stvar jer smo izvukli neke performanse iz toga. Druga stvar je naš problem s klipom koji smo imali od početka godine, a koji nismo predvidjeli. Promijeniti dizajn ovoga je jako velika stvar pa mislim da je to bio ključ.”

Renaultu će zato trebati neko vrijeme da poboljša performanse svoje pogonske jedinice i sustigne vodeće proizvođače – Mercedes i Ferrari.

“Kada je riječ o performansama, jednostavno trebamo pronaći naš put. Prije nekoliko mjeseci smo stavili prste na taj problem i to traži dosta vremena za implementaciju. Kada promijenite način na koji razmišljate o motoru s unutarnjim izgaranjem i njegovim utjecajem na ostatak paketa, morate proći kroz jako puno stvari kako bi osigurali postojanje pravih solucija”, zaključio je Taffin.

3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Boomerang

8000 – 9000 o/min? To bi trebao biti trenutak kada MGU-H prestaje pogoniti turbo-punjač i motor nastavlja u čistom turbo načinu rada. Drago mi je da su prepoznali problem jer mi se čini da je bilo govora o tome kako su momci u Viriyju jednostavno ostali bez ideja gdje i kako tražiti riješenje. Nadam se da će i exipa iz Ilmora biti od velike pomoći. Ono što najviše obećava je to da su prepoznali problem iako moram priznati da sam to očekivao puno prije. U svakom slučaju: Allez Renault!

iceman258

Pozitivna stvar što znaju u čemu je najveći problem. Bilo bi dobro da to pametno iskoriste i postanu napokon konkurentni, isto mislim i za hondu

Schumi1

Kažu da znaju. Govorili su i prošle godine dosta toga, što na kraju nije držalo vodu… Možda je Illen taj koji zna u čemu je problem? Nadajmo se da znaju i riješenje tog problema.

Related Posts