Toro Rossovi vozači su se na kraju današnje utrke našli u zanimljivoj situaciji; Max Verstappen s osme pozicije nije uspio proći Sergija Pereza pa je momčad mladom Nizozemcu javila da propusti timskog kolegu Carlosa Sainza na svježijim gumama kako bi Španjolac pokušao napasti Force Indijinog vozača. Ekipa je preko timskog radija dva puta izdala momčadsku odredbu, a Verstappen je oba puta odbio učiniti ono što je momčad od njega u tim trenucima tražila.
Vozači su nakon utrke imali različita gledišta, a Toro Rosso je ipak stao na Verstappenovu stranu.
“Cijelu utrku sam imao odličan tempo, lovio sam dečke koji su bili ispred pa nije bilo razloga da ga propustim. Da je kojim slučajem bilo obrnuto, mislim da bi bila ista stvar”, rekao je Verstappen.
Međutim, Sainz tvrdi da bi on u obrnutoj situaciji postupio drugačije.
“Naravno, nema sumnje. Učinio bih to, ja sam pošten čovjek. Vidio sam što je Red Bull napravio u Monaku (kada su Ricciardo i Kvjat zamijenili i potom vratili pozicije) te sam rekao ‘ovo je najbolja stvar koju možete učiniti’ – igrati timsku igru i omogućiti dečku na novijim gumama, tj. meni, da pokuša, barem jednom. Ako ne mogu prestići Pereza, Max završava osmi, a ja deveti, nije problem. Samo sam želio jedan pokušaj, a on mi ga nikada nije dao”, rekao je Sainz.
Na pitanje postoji li povjerenje između timskog kolege i njega, Sainz kaže:
“Pitajte njega, ja nemam pojma. Dobro se slažemo pa meni to ne predstavlja problem. Kada stavimo kacige, mi smo rivali, ali ponekada morate misliti i na momčad, a ne samo na sebe.”
Šef momčadi Franz Tost je zadovoljan ishodom utrke i reakcijom Maxa Verstappena jer Sainz nije imao potrebnu brzinu.
“Carlos je imao novije gume pa je pitao mogu li zamijeniti pozicije, a mi smo mislili da bi to bio ispravan potez. Međutim, Carlos je bio prespor, bio je previše daleko i onda smo rekli ne. Max je u pravu jer je vidio da ga Carlos ne sustiže i da ne bi mogao uhvatiti Pereza. Ne bi imalo smisla da zamijene pozicije pa smo ih pustili. Osim toga, Carlos je bio tri do pet desetinki iza Verstappena; morao je biti bliže kako bi zamijenili pozicije.”
Austrijanac se osvrnuo i na Verstappenov iznenadni problem s motorom na startu utrke.
“Motor uopće nije trebao stati jer imamo anti-stall. Moramo saznati što se dogodilo. Ne postoje izlike.”
“Kasnije smo imali sreće sa sigurnosnim automobilom i moram reći da su i Max i Carlos odvozili fantastičnu utrku. Imali smo stvarno dobar i konkurentan bolid i na kraju smo osvojili nešto bodova, ali sve je to moglo biti i bolje.”
Sainz pokazi mu na “pisti” ko pije a ko vodu nosu..
Pokazati će vrime kakav je Max a i Sainz .Živi bili pa vidili .
Nije problem što ga nije propustio. Samo onda neka očekuje istu reakciju od Sainza kad budu na različitim strategijama. Fer play je ako te netko pusti naprijed da napadnes i trku završavaš mjesto ispred kolege da mu vratiš mijesto. To su činile puno veće face od Maxa pa može i on.
Nije vezano za temu
Maldonado ostaje u lotusu 2016.
Sainz nesmije da se oslanja na ekipu,trebao je biti agresivan pokusati 2-3 napada i onda bi sama ekipa razmislila da li treba proci naprijed ili ne,mislim da ni sainz nebi uspio proci pereza,ova staza ostavlja veoma malo prostora za preticanje a perez ipak nije imao toliko lose gume da bi dopustio da ga predju…
max zaista ima karakter za biti prvakom, podsjeca me malo na alonsa
ali sainz ima pravo biti razočaran jer živi za ekipu, i čini mi se puno kvalitetnijim čovijekom, vjerujem da bi vratio mjesto ako nebi prošo pereza
ali činjenica da nije jahao maxu za vratom, a trebao je da bi ga ovaj pustio!!
Alonso je u maleziji pustio batona naprijed bez borbe jer su bili na drukčijim strategijama. pa evo, samo da znaš.
Haha, Alonso ima 15 sezona iza sebe i to propuštanjem Buttona nije ništa ni izgubio niti dobio jer se bore za proći kroz cilj a ne za naslov.
Max ima potencijala za biti top vozač jednoga dana, a Sainzu ovo treba biti škola inače bi mogao završiti kao Rosberg, Massa, Webber, Barrichello i ostali vječni brojevi 2. Frank Williams je to lijepo objasnio: “All the top drivers are difficult people with complex personalities. I wouldn’t go so far as to say nice guys finish last; but the best Formula 1 drivers are driven, motivated, pushy, won’t-accept-second-best, immensely competitive people. That’s what makes them so good – because they’re bastards.” 🙂
Znači, šef Toro Rossa priznaje da je Verstappen ipak bio u pravu što nije propustio Sainza (koji je bio prespor).
Max – em si vozačina, em si totalna faca!