Mercedes ne odobrava Vettelov napad na Pirelli

U tijeku su istrage koje bi trebale pronaći uzrok pucanja Vettelove gume na VN Belgije jer momčadi i Pirelli žele shvatiti zašto je ona eksplodirala bez ikakvih upozorenja, koje momčadi obično prime prije takvih scena. Iako Pirelli tvrdi da je problem potrošenost gume na kojoj je odvoženo 28 krugova, postoje znakovi koji tu teoriju bacaju u vodu. Vettel je u tom trenutku vozio koliko-toliko konkurentna vremena, odnosno nije došlo do naglog pada performansi, Ferrarijevi podaci nisu pokazivali razlike u temperaturi i pritisku gume koji bi sugerirali na mogući problem, a postoje i sugestije da je početna analiza ostataka gume pokazala da nije bilo tragova iskorištenosti. Osim toga, istrošiti bi se najprije trebala ona guma koja je na stazi Spa-Francorchamps najviše opterećena, a to je prednja lijeva – koja se nalazi najdalje od stražnje desne.

Ferrari i Vettel su bili frustrirani nakon utrke u Belgiji, a Nijemac se kasnije navodno našao nasamo s Hemberyjem kako bi raspravio o događajima u kojima su bez stražnje desne gume ostali Nico Rosberg i on. Iako je priznao da je strategija jednog ulaska u boks bila agresivna, Ferrarijev šef Maurizio Arrivabene odbacuje tvrdnje da je bila riskantna:

“Imamo inženjera iz Pirellija, što mislite da on radi? Nije ovdje da žvače gumu, nego da prati sve krugove. Nismo imali nikakvo upozorenje. Mogu vam pokazati papir.”

Međutim, Mercedesov šef Toto Wolff ne odobrava Vettelovo kritiziranje talijanskog dobavljača guma:

“Razumljivo je da je Ferrari pokušao s tom strategijom i da je Vettel nezadovoljan, ali moram obraniti Pirelli. Ferrari je svjesno išao riskirati. Mi smo poduzeli mjere nakon našeg puknuća u petak te smo čak razmišljali o trećem ulasku u boks.”

Podršku je dobio i od neizvršnog predsjednika Nikija Laude:

“Ferrari se ne bi trebao žaliti ako riskantna strategija ne funkcionira. Ono što je Vettel rekao o svom dobavljaču guma nije u redu i ne bih to prihvatio od jednog od naših vozača.”

Međutim, zabrinuti su i ostali timovi, a Lotusov voditelj trkaćih operacija Alan Permane je za Auto Motor und Sport rekao:

“Ako nam Pirelli kaže da guma traje 40 krugova, onda ne bi trebala puknuti nakon 28.”

18 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
The Best F1 Driver

Jako zanimljivo da su Lauda i Toto iste sekunde stali na stranu Pirellia…
Specijalno kad znamo da je jedini način da se pobjedi Mercedes upravo taj da netko (Williams/Ferrari/RB) u utrci obavi jedan pitstop manje od njih, a znamo da je baš kod Mečke trajnost guma ahilova peta…

A i zanimljivo da Rosberg sad odjednom ima drugačije izjave po ovom pitanju, očito je bio na ribanju kod Laude 😀

bmw.s85

Toto i Lauda par excellence ljigavci

avalon

kako se sad bez ikakve kritike prihvata sebova “paljba” po pirelliu … koliko je ono bilo “bipova” dok je novinarki BBC -a one komentira pucanje gume ? 2 – 3 ? sad je u redu i poneka prosta rič od njega , a sitite se dragi forumaši kako ste reagirali kad je karthikeyana nazva krastavcem ? bilo je masovno virtualno “razapinjanje” … sad može ( valjda je i poželjna ) neka prostota … jer se radi o mnogima “omiljenom” pirelliu ? 😉

mclaren tooned

Jako igra ulogu gdje vozi, isto tako da Alonso nesto napravi bilo bi pljuvanje po njemu. A do prije godinu dana totalno druga prica.

The Best F1 Driver

Pa sad što se tiče bipova pitanje je jel to uopće prostota 😀
Rekao je par puta da su Pirellieva objašnjenja “bullshit”, sad da je to nekaj silno prosto i nije, a bogme ni ne znam koji izraz bi bio bolji…
Jer kad nakon toga Hembrey krene mudrovat o tome kak su rekli da gume drže otprilike 40 krugova, pa onda odmah nakon toga kak je 28 krugova punooooo previše, onda i nemaš kaj pametnije reč na to…

avalon

The Best F1 Driver … u odnosu na krastavac kad su seba zbog toga danima pljuvali na portalu bullshit je skoro pa grozna prostota . naravno ravnam se prema forumašima mada je krastavac upućeno narainu za mene bilo smišno isto ka šta ni bullshit nije prostota . bi li moga neki citat , link iz kojeg se može vidit da je hembrey prvo izjavija da gume drže otprilike 40 krugova ili je to samo naklapanje ? jer to bi značilo da bi na na svim drugim stazama svi sa kombinacijom soft ili supersoft i medium mogli odvozit sa jednim ulaskom… Read more »

mig 21

Da je Hamiltonu pukla guma recimo u zadnjem krugu prije cilja digli bi cijeli svijet na noge i popljuvali Pirelli…ajde Toto ne srackaj…

tarik123456

ne, nego kad bi hamiltonu i rozbergu pukla guma u zadnjem krugu, a oni na prve dvije pozicije. naravno da će se vuk naljutit i zatražit da ukinu pireli.

F1 fan

Pa normalno da ih branis, stari lisac, pokvareni vuk.. Tajno testiranje mercedesa 2013. He he

MJ512

A da se to dogodilo Hamiltonu na utrci 3 mjeseca bi slušali kako Pirelli ne valja.

west

A ovako ćemo slusat dok se nepromjeni dobavljac guma!

MJ512

Ne treba promjena nego treba kokurencija, tj. Pirelli i Michelin u isto vrijeme u F1 pa da vidiš kako bi Pirelli napravio dobre gume.

avalon

1. teško da će u doglednoj budučnosti ( bar kako sad stvari stoje ) u F 1 bit 2 “gumara” i 2. ako je michelin odlučija konkurirat za novog “gumara” znači da je prihvatija uvjete koji se pred proizvođaća guma postavljaju i po kojima sada ( i ovih proteklih sezona ) “igra pirelli šta znači da će i michelinove gume bit istih karakteristika ka taljanske . michelin je u početku nastupija čvrsto pričajući kako oni ne žele proizvodit gume koje recimo ne traju jer se ne žele igrat svojim ugledom no kako su poprilični novčići u igri ubrzo su “olabavili”… Read more »

otto

Teško da ovakvo stanje može opstati.S jedne strane postoji pravilo o najmanje jednoj promjeni guma,dok s druge strane postoje gume zbog kojih to pravilo nije moguće konzumirati.MC i Spa su definitivno različite staze,ali pravilo ostaje isto,u MC-u jedna promjena dođe pod normalno,dok se to u Spa naziva kockanjem,rizičnom taktikom ili čak glupošču,ovaj put Ferrarija.Dakle ili mjenjaj pravila ili napravi gume koje odgovaraju postoječem pravilniku a taktiku prepustiti timovima i problem rješen.

avalon

pirelli je ipak brine o sigurnosti vozača i igra poprilično pošteno jer na portalu je pisalo i ovo ” U studenome 2013., Pirelli je zatražio da bi trebala postojati pravila koja reguliraju maksimalni broj krugova koji se može voziti na istom setu guma, među ostalim parametrima vezanim za ispravno korištenje guma. Taj zahtjev nije bio prihvaćen.” znači za svoj razboriti prijedlog pirelli je od FIA dobija odje*enicu . da je prijedlog prihvaćen u spa bi se vozilo 50% udaljenosti grand prixa za prime gumu ( 22 kruga ) i 30% za opciju ( 13ak krugova ) i do ovoga ne… Read more »

Hammersmith

Navijam za Mercedes, ali da oprostite jedu g…

senna66

Arivabenne, Kimi i Seb će bez problema reći što misle, popljuvati nekog, čak i reči pokoju prostu riječ. Što mi se sviđa, treba više drskosti u ovom sportu. Barem malo podsjeti na old school formulu. Lauda je licemjer kakvog nema njega neću ni komentirat, što se tiće Mercedesa, ova izjava je potpuno očekivana. Ako me pamćenje služi neko je testirao njihove gume u tajnosti 🙂

The Best F1 Driver

Ma da naravno, kaj zmišlja taj Vettel…
Mogel je fino negdi u tajnosti par dana testirat Pirellieve gume pa nebi imal nikih problema 🙂

Related Posts