Vijesti o pojačanoj pogonskoj jedinici, koju Honda priprema za VN Belgije, prvo su prenijeli španjolska Marca i talijanski Omnicorse, koji su u svojim navodima spominjali brojke od 45, odnosno 15 konjskih snaga. Ove navode je konačno potvrdio sam Yasuhisa Arai, ali nije precizirao o kolikom se povećanju snage zaista radi.
Hondin šef F1 programa je potvrdio da će Japanci uoči VN Belgije iskoristiti neke od svojih preostalih tokena za novu specifikaciju motora. Na ovaj potez su se odlučili tek sada kada su navodno otklonjeni svi problemi s pouzdanosti pa se više fokusa može prebaciti na performanse pogonske jedinice za naredne utrke.
“Uvjeren sam da su problemi s pouzdanosti sada iza nas, što znači da pažnju možemo skrenuti na povećanje snage”, objasnio je Arai. “Nakon ljetne pauze, naš plan je uvesti novu specifikaciju motora korištenjem nekih od naših preostalih sedam tokena.”
“Najviše se moramo koncentrirati na izgaranje. Trenutni pravilnik zahtijeva vrlo efikasno izgaranje pa želimo promijeniti ta svojstva mijenjanjem dizajna komore za izgaranje i izvedbe usisnog i ispušnog sustava. Druga stvar na koju ćemo obratiti pažnju je smanjenje trenja mijenjanjem sustava zupčanika.”
“Sve nadogradnje neće biti spremne za VN Belgije; neki dijelovi će biti uvedeni za Spa, a ostatak u tjednima koji slijede. Naš plan je da se ostatak sezone nastavimo poboljšavati utrku po utrku.”
Hahaha da i ja na konju u Belgiju.Šala.
Misljenja sam da Honda sa motorom ima isti problem kao i Ferrari u sezoni 2014. Dakle, prošle godine su inžinjeri iz Maranella morali motor uklapati u već gotov zadnji kraj bolida te praviti razne ustupke zbog šasije. Ove godine, kao što znamo, McLaren ima daleko najuži zadnji kraj.