Red Bullov šef Christian Horner je tijekom trkaćeg vikenda u Australiji rekao kako bi FIA trebala reagirati i učiniti nešto kada je u pitanju Mercedesova dominacija u Formuli 1. Toto Wolff je jučer uzvratio svom kolegi iz Red Bulla, a sada se na taj prijedlog osvrnuo i Bernie Ecclestone koji tvrdi da FIA može reagirati jer pravila dopuštaju promjene ako bude smatrala da jedna momčad, u ovom slučaju Mercedes, ima preveliku prednost:
“100% su u pravu”, rekao je Ecclestone za Reuters oko potrebe za izjednačavanjem performansi. “Postoji pravilo koje je čini mi se uveo bivši FIA-in predsjednik Max Mosley, a koje kaže da u slučaju kada određena momčad ili dobavljač motora napravi nešto čarobno – kao što je Mercedes sada napravio – FIA može poravnati stvari. Trebali smo zamrznuti Mercedesov motor, a sve ostale ostaviti da rade što žele kako bi se približili.”
Osim ove izjave, Bernie je negirao glasinu da Red Bullov vlasnik Dieter Mateschitz želi napustiti Formulu 1.
“Tko zna hoće li to napraviti? Dieter je sportski tip i mislim da neće prestati jer ga pobjeđuju. Veće su šanse da će prestati kada bude pobjeđivao.”
Koja glupost. Kad je RB bio prvi 4 godine onda im nije smetala dominacija, hm dvostruka mjerila. Kako je Ferrari mogao od svih momčadi napraviti iskorak u motoru, a ostale ekipe nemaju znanja. Sad kad Mercedes dominira onda se javljaju instant momčadi kao RB koji kad ne pobjeđuju onda bi mijenjali pravila…
ja nerazumijem te (***) ljude sami sebi kompliciraju stvari a samo trebaju uklonit ovo zamrzavanje motora, dakle dat svima slobodne ruke a ne taj jadni motor ograničavat s brojem okretaja i doziranjem goriva
Imam ja rjesenje!!! Raspustit SVE!!!! Naoravit reality show tipa 3,2,1 kuhaj, samo sa mehanicarima i inginjerima “amaterima” i da imaju par majstora tipa Neweya, Brawna i Todta da ih vode i nadgledaju oko dizajna, setupa i taktika. I dovest koju zensku u svaku momcad tako da bude drame i suza pred kamerama…
nisam siguran za tekst, al’ slika je za 10 😉
Zasto je Mercedws od svih prije starta sezone potrosia najvise tokena na razvoj motora, a ruku na srce nisu trebali niti jedan potrosit i bili bi ispred svih?
Mozda da smanje prosjek tokena koji ce dobit Honda jer ih se mozda boje? Mozda ipak taj dizajn motora nije toliki rubbish ka sta se cini nego stvarno neko remek djelo u fazi brusenja… Zivi bili pa vidili
Zašto bi se Mercedes bojao Honde. Ako Honda i napravi motor da li su u McL sigurni da negdje nisu fulali na bolidu. To ne možemo znati sve dok Honda ne napravi motor bolji nego sad.
Ovo sto radi Honda je status: “rejected”. Ron Denis je lud zbog ovakve Honde i samo prica price za medije a definitivno McLaren nije team da bude predmet sprdnje. Oni nisu ni usli u ovu sezonu s namjerom da budu zadnji, s namjerom da im ovo bude “testna” sezona, imali su sigurno ocekivanja biti konkurencija Ferrariju, Williamsu i RB. Ovako ce biti happy ako stignu Torro Rosso koji ima odlicna 2 vozaca a i jako su tehnicki spremni ove sezone. Mislim da ce uskoro Ron Denis eksplodirati jer mi se cini da dosta dugo stajati 0 na kontu McLaren Honde.
Mora da si u dobrim odnosima sa njim kad ti je to sve povjeria
Fino je dolje napisao:
Hurin
#41 | 16.03.2015., 21:35
Koja je poruka ovdje? Budite genijalni, napravite nešto briljantno i mi ćemo vas kazniti.
__________
Vrijedilo to za nekadašnje dominacije, ili za nedavne RB, ili sadašnje Mercedesove!
Bilo je pogrešno “kažnjavati” RB i oduzimati im prednost, kao što je i sada pogrešno raditi to isto za Mercedese !!! I točka.
Ali u to su se sami uvalili.
Sada im jedino “igra” da se posipaju pepelom, riskiraju i vrate: slobodu razvoja.
Nikakvo izjednačavanje – tek to će ubiti F1.
Nema druge, u protivnom će sve po starom.
Tako je! Nikakvo izjednačavanje ni ograničavanje. Najgore bi bilo sad Mercedesu zamrznut razvoj a drugima isto dozvolit dok ga ne dostignu. Treba ukinut ova ograničenja po tokenima i dozvolit normalan razvoj . U igri za proizvodnju PU su moćne autoindustrije koje imaju znanja, resurse i financije, pa neka izvole oni koji mogu i hoće. Druga priča su siromašne momčadi i to je sasvim druga tema za komentirat.
Uvijek je bilo dominacija neke momčadi i biti će ih i ubuduće. Unazad se sjećamo era Red bulla, Ferrarija, Mclarena, Williamsa i to je tako. Međutim sad ja vidim kao problem to što su Renault, Honda, Ferrari prepoznali svoje pogrješke i u stanju su to popravit ali su pravilima onemogućeni. Ti određeni tokeni su sasvim nešto bez veze i nepravedno. Ako se tako misle smanjit troškovi, paradoks je da oni postaju još veći kad se ulaže u to kako izigrati ili zaobići ta pravila. Mislim da bi bilo bolje i jeftinije dozvoliti nesmetan razvoj PU ovim velikim i moćnim auto… Read more »
svezi ovog bernijevog ‘postoji pravilo’, adam cooper kaže: It’s not clear what rule Ecclestone is referring to. However it may be Article 2.5 of the Tehcnical Regulations: “New systems or technologies : Any new system, procedure or technology not specifically covered by these regulations, but which is deemed permissible by the FIA Formula One Technical Department, will only be admitted until the end of the Championship during which it is introduced. Following this the Formula One Commission will be asked to review the technology concerned and, if they feel it adds no value to Formula One in general, it will… Read more »
Aplauz za Gospona Bernia koji se sjetio da VALJDA i navijači postoje 🙂
Kako je RBR dominirao tolike sezone,sad je došlo vrijeme Mercedesa …imaju što pokazat pa nek pokažu kao što su i ovi…vjerujem da neće dominirat do kraja sami,samo oni (makar..)
Jedino kome je to drago gledat je navijačima Mercedesa,a nama ostalima ostaje da se nadamo da će ih ipak netko sustići. (Al što jest jest kapa dole)
Koja je poruka ovdje? Budite genijalni, napravite nešto briljantno i mi ćemo vas kazniti.
licemjeran i jedan i drugi. tocka.
Zanima me zasto to nije pricao dok je Ferrari zario i palio pistama,kao i za vrijeme Red Bulla,odjednom sad neke floskule i gluposti lupeta,ovi su se trudili i svoj rad naplatili,tako je uvjek bili i bit ce,tko radi-zaradi,doci ce vrijeme kad neka druga momcd bude superiorna a druge ce biti iza,neki vise neki manje,to je jednostavno tako,oni su ovo zapoceli a sad kada nema neke uzbudljivosti ajmo mijenjati,trebali su prije razmisljati koje su posljedice odredenih pravila,ovaj oronuli senilni prdavac vec je daaavno trebao biti uklonjen iz F1,on je sve ovo i zakuhao,nema vise one istinske formule u F1 natjecanju!!!!!
Najgore od svega barem meni je kad se poredak u utrci promijeni odlaskom u box,a ne u direktnom obračunu na stazi uh kako me to raspizdi.
DRS ukinuti ili dati da se može koristiti tijekom cijelog kruga a ne ovako umijetno gdje je vozač koji se obilazi zakinut,pravo utrkivanje bi bilo da i on može koristiti DRS mislim da bi onda puno više vozačko umiječe i hrabrost dolazili do izražaja a ne ovako na mišiće.
Kakvog bi smisla imao DRS ako ga koristi i ko pretiče i koga se pretiče… u tom slučaju ne treba nikako..
Bilo bi najbolje da Pireli radi motore za sve
Bilo bi klipova na sve strane xD
Dopustiti razvoj bolida i šasije pod hitno !!!
Da su to dopustili prošle godine uvjeren sam da mercedes nebi bi tako nadmočan.
Kako se se utrkivat kad nemožeš radit na motoru ,treba dopustiti slobodu inžinjerima i mehaničarima da rade i nabriju motore i izvuku što više snage
Vjerujem da bi bilo puno zanimljivije i više iznenađenja.
Mali Hobit lupeta !!!
Alonso nevozi,Botas leđa neznam kad usporedim s motogp ili SBK gdje ljudi voze polomljeni i zagipsani mjenjaju mjenjač s ljeva na desno da bi mogli vozit ,formula 1 je zaista na dobrom putu da izgubi dio gledatelja ,a svaki sport se igra radi gledatelja.
Nadam se da će se nešto promijeniti na bolje.
Pozdrav !
Najbolji odgovor za starog prdonju je usporedba Ferraria proslu i ovu sezonu. Ko je kriv Red Bulshitu sto mu je Renault napravio korak unazad. Ovo sta pricate kako je i RB sprjecavan tj. kaznjavan okacite macku o rep,ta ekipa je stalno plesala po rubu pravila,a ponekad i preko njega,te od tud privid usporavanja. Sto puta sam ovo napisao i pokupio hrpu minusa,al evo opet cu. Sta je falilo sezoni,tj pravilima do 2009 godine,znam nije vam pasala dominacija Brawn Gp,nije ni meni,al ne zaboravite da su pred kraj sezone mnogi ih dostigli, a da ne govorim da bi u sljedecoj 2010… Read more »
@dakako,
velika razlika od prijašnjih dominacija je , da NIJE BILO zabrane razvoja.
A ta zabrana sada postoji.
Sto puta sam ovo napisao i pokupio hrpu minusa,al evo opet cu.
Sta je falilo sezoni,tj pravilima do 2009 godine,znam nije vam pasala dominacija Brawn Gp,nije ni meni,al ne zaboravite da su pred kraj sezone mnogi ih dostigli, a da ne govorim da bi u sljedecoj 2010 stvari bile bitno izjednacene da nije bilo radikalne promjene pravila.
P.s. obe tvoje replike mozemo sabiti u ovo ovdje
Lol…meni nije ništa falilo. & što se mene tiće baš mi se je dopadalo kako “mali” Brawn pere cijeli grid velikana.
Jedino što iz cijele priče izostavljaš činjenicu da u to vrijeme nije bilo zabrane razvoja. Niko ti nije branio da kroz sezonu izmišljaš poboljšanja, “nadmudriš” protivnika, ili ga stigneš ili prestigneš boljim tehnikalijama.
Što se u biti i jest dogodilo te godine, Brawn je dostignut, ali prekasno, i Jenson je odnio titulu.
Je, Ferrari je dominirao, i Brawn je dominirao, I bili dostignuti. Dominirao je i Red Bull, no oni su prvo bili “kažnjeni” mijenjanjnem pravila, ali su se ipak izvulki kroz sezonu nekako. Razlika je velika – ovi prvi su bili dostignuti, jer ti niko nije branio kroz sezonu da razvijaš svoj potencijal, motor, aerodinamiku… Sada Mečke dominiraju, ali ih niko nemože stiči kad je sve i sva zabranjeno, razvoja nikakvog nema. I onda dođe “Mali Hobbit” kako ga je nazvao @ZX10R, sa “briljantnom” idejom da izjednači snagu motora. Mora da je totalno pobenavio od svih kemija koje uzima da bude… Read more »
Obzirom kako si me opisao u rubrici pohvale i kritike ,pravo sam iznenadjen da si me zamjetio!
A kako si ti krenuo u post, još sam bio “dobar”.
A da si kroz ovih par godina, stavio koji link, sliku, video, komentar sa ekipom, umjesto samo stalnog gunjđanja, nebi te mogao tako ni opisati.
Ne izostavljam ja nista ,jedini problem je sto ti ni nakon ponovnog citanja toga gore ne kuzis da ja upravo hvalim ta vremena,al sta reci za nekoga kome je mjerilo kvalitete korisnika to koliko je linkova zaljepio.
Po tome Hatrick je savrsen za tebe.
sva sreca da si mi “dobar” sad bi dobro lego jedan :facepalm: ,al nemre jerbo sam ja gundjalo a stranica je unaprjedjena do savrsenstva
Miješaš kruške i jabuke, motori su i ove sezone praktički zamrznuti, ostalo je tokena Ferrariju i Renaultu, koliko? Kozmetika, koliko se troši tokena na izmjene. Prije su motori bili svi tu negdjje, na bolidima se prednost dobijala, šta je Brawn imao 100 ks jači motor ili su imali na bolidu prednosti koje su te iste momčadi što ih spominješ kopirali i tako ih stigli u drugom dijelu sezone? Sad napiši i peti put što se mene tiče, s ovom koncepcijom pravila o PJ-ama i tolikoj prednosti Mercedesa, nema jednostavno vremena ni načina za konkurenciju da ih stigne. Sve su ograničili,… Read more »
Prakticki je kljucna rijec u tvome postu,jer ona upravo tvrdi da nesto nije i apsolutno. A koliko je to kako ti kazes samo kozmetika demantira te Ferrari!
dakako, sad ga cjepidlačiš, napisao sam i ovdje i na drugome mjestu “praktički” jer je to kozmetika bez prave mogućnosti kvalitetnog testiranja na stazi jer u sl. treninzima još i za to nema dovoljno vremena.Ferrari me ne demantira jer su oni svoj posao završili za ovu sezonu, šta će sa 10 tokena? Stići Mercedes do kraja sezone? Koja je razlika u vremenima? Daj… Da, praktički su zamrznuti i ovu sezonu.
Razumijem ja tebe, ti braniš svoje, njima ne treba pola ovih jadnih slobodnih treninga da rasture grid. 😉
Eto, nebi me čudilo da pravila promijene usred sezone. Zbog veće gledanosti.
Nisam navijač Mercedesa ali mislim da nije korektno sad kad je sezona počela mijenjat pravila sve su ovo zakuhali ljudi koji vode F1 jer su prerano zamrznuli motora, pemda mislim da nije samo do motora kako govoe iz Red Bulla jer i druge ekipe imaju Mercedesove motore pa zaostaju preko sekunde za Mercedesom, tipa Wiliams .Lotus ,tako da su ljudi iz mercedesa napravili odličan cijeli paket.Ovo nije dobro za gledanost ali ako počnu mijenjat sad pravila onda i Mercedes može zaprijetit odlaskom.Tako da neka se Horner i ekipa ako misle da ne mogu stignut mercedes do kraja godine okrenu već… Read more »
Isti tako mislim da bit f1 nije samo aerodinamika nego i razvoj motora tako da tih ogrničenja nebi trbalo ni bit
Ako se budu mijenjala pravila Formula postaje teška lakrdija. Sezona je počela i sad su se sjetili mijenjati nešto jer je to rekao proizvođač pića. Možemo vidjeti da od svih momčadi iz prošle sezone jedino je Ferrari najviše napredovao. Neke momčadi stagniraju, a neke su u padu kao što to imamo sa RB..
Ko zna,mozda je mecka popila jedan red bull pa dobila krila..
Jadno da jadnije nemože više biti. A uvlače se jedni drugima da se više nemože. NAJVEĆI GAF u povijesti je krenuo onog momenta kada su počeli sa ograničavanjima. Prvenstveno ograničavanje razvoja. Zadiranje u slobodu je najgore što se može učiniti u nekom sportu. Nakon toga UMJETNO oduzimanje nečije prednosti ! S te strane je Horner u pravu, praktički su bili sankcionirani i kažnjeni što su uspjeli steči prednost. Ali, “the Big of the Big” će biti ovo ako prođe, totalka… UMJETNO izjednačiti snagu motora! Luzerski da nemože više. VRATITE slobodu razvoja – i vratiti ćete zanimanje za F1 ! Progledajte… Read more »
Na kraju ispada da je svemu kriv Ferrari tj. svojedobno njegovo anemicno vodstvo, šta nisu lupili šakom o stol i rekli stop V6..istina prijetnje nekih proizvođača motora da će se povuci iz F1 su bile ocigledno prejake ali nekako sumnjam da bi se povukle, našli bi oni svi zajednicki jezik..sad se dogada kontra, poceti ce se povlaciti konstruktorske momcadi..
Zajebali su kaj su odamh zamrzli motore umjesto da se cijelu sezonu (2014) moglo radit na njima bez restrikcija, ovak je mečka odmah napravila prevelik odmak i sad ju ni dragi Bog ne stigne..bljak
to je prava istina čak je trebalo još 2-3 god pustit razvoj i onda zamrznut motore
Full dobro rečeno @Chik.
A nisu ni trebali zamrzavat, bilo bi interesantnije nego ovo sada.
“Trebali smo zamrznuti Mercedesov motor, a sve ostale ostaviti da rade što žele kako bi se približili.” Mene je ova rečenica doslovno šokirala. Kao da slušam 9-godišnjaka, a ne glavnog čovjeka ovog sporta. Slažem se, Mercedesova prednost je ogromna ALI za to su oni svojim napornim radom još od 2012-te godine zaslužili. Toto im je lijepo objasnio, sezona je duga, to je tek prva od 20 utrka. Nemože ni Mercedes imati +30 sekundi prednosti na svakoj utrci. Također slažem se s njime, Ferrari je sve bliže i bliže. Imaju prave ljude, prave vozaće te posao koji su napravili preko zime… Read more »
Ja fakat ne razumjem mećku u ćemu je fol da se trkaju sami sa sobom zar nije normalnije ko u stara vremena 3 ,4 ekipe se bore za prvenstvo pa ćak da oni predloze da se nesto uradi po tom pitanju i nije ćudo sto tako reaguju iz garaze Red Bula
Pa nitko neće kukati ako je prvi, naravno da je gušt gledati kako se bore 3-4 momčadi za vrh, ali njima to nije zabavno jer ovako sigurno imaju 1-2, reklamu, dobiju pare, i osječaju se ko najljepša djevojka na plesu, svi ih gledaju i svi su ljubomorni.
ma nije kriva mecka,svako tezi da bude najbrzi na stazi,zar mislis da ferrari nebi volio imati prednost od sek i pol nad ostalima?? Svaki tim to zeli i tome tezi,mislis da njih briga za dominaciju? Sve je kriva FIA za cesto mijenjanje pravila,pogledajte samo GP2 seriju,ja sam gledao par utrka i uzivao,nemoze niko da odbjegne u toku utrke,cijelu utrku borbe na stazi jer su bolidi slicnih performansi..
Ovak im je lakše …
FIA je sama kriva,cestim promjenama pravila su i napravili ovo sto imamo danas,uvijek neka momcad iskoci daleko ispred svih,ono sto trebaju uraditi jeste uskladiti pravila tako da sanse za napredak budu veoma male,ograniciti sve tako usko da znas da je nemoguce napraviti prednost vecu od pola sekunde recimo i onda ta pravila vise ne mijenjati nikada.Ovako nema smisla,kome se gleda utrka na kojoj se dva vozaca ispale na startu i vise ih niko ne vidi do zadnjeg kruga kada voze pocasni krug… Sdruge strane mercedes nije kriv i zamrznuti njima motor a ostalima dati otvorene ruke mi se bas ne… Read more »
Cijela F1 je otišla u krivom smjeru….čemu KERS,DRS i ostale gluposti??……ovo je dvadeset treća sezona kako pratim formulu1 (propustio sam samo jednu utrku i qualije..)…ali ovaj sport nikada nije bio dosadniji…..:-(
nebi se slozio da je otisla u krivom smjeru …. dolaze nova vremena u obicnom zivotu, hibridi su sve popularniji i imalo je smisla prebaciti F1 u tom smjeru …. ali su predvidjanja bila pogresna i dogodila se brutalna dominacija jedne momcadi …. e sad, trebalo se na kraju prosle sezone reagirati, za bitne promjene je prekasno …. po meni je trebalo MGU izdvojiti iz sustava i standardizirati ga … nesto slicno kao i sa gumama, jedan je dobavljac guma, niti jedna momcad ne proizvodi svoje gume …. u tom slucaju razlike u snazi vise nebi bile toliko velike
Hibridi neka idu u prototipove i utrke 24sata a ne u F1.
…po meni nije F1 otišla u krivom smjeru, ja recimo podržavam ove V6 hibride iako sam ispočetka bio skeptičan što se toga tiče, jedino mi ovaj DRS nije sjeo niti mislim da hoće jer je notorna glupost, ali dobro…mislim da je ovo logičan slijed kojom F1 mora ići, ali ne po ovim pravilima i s ovim ljudima koji je vode…maknuti ograničenje protoka goriva, dovesti još jednog proizvođača guma, uvesti testiranja tijekom sezone i omogućiti razvoj motora barem do neke razine pa onda zamrznuti razvoj (slično kao i sa V8) i mislim da bi nam show bio zagarantiran… 😉
Prvi dio…tak tak.
Al drugi dio si mi iz glave izvadio 🙂
Bernija nije potrebno komentirati, ali po mom misljenju su u pravu i Wolff i Horner. Wolff sa strane natjecanja u inzenjerstvu, a Horner sa strane natjecanja kao spektakla. Rjesenje se mora pod hitno pronaci jer ce sve manje gledatelja gledati procesiju. Sto ce Wolffu vrijediti zasluzeni naslov ako ih u Brazilu nitko nece doci pozdraviti.
…evo ga, stari prdonja i njegove fiks ideje…dominacije u F1 je uvijek bilo i uvijek će biti jer će se uvijek naći netko tko će napraviti bolji posao od onog drugog bez obzira na pravila…prije je to bio RB, a sad Mercedes, a sutra netko treći…jbg, ni meni nije baš neki gušt gledat ovo gdje nitko ne može prismrdit Mercedesu, ali ljudi ubiru plodove svog rada, napravili su zvjer od PU i bolida i to im se mora priznat…i sad bi Bernie i FIA zamrznuli razvoj Mercedesovog motora, kako bi se ostali mogli približiti?!…debilizam žešći, nisam navijač Mercedesa, ali biti… Read more »
ispravka prijatelju nebi fia zamrznula nego berni ali nema brige za njega ne odlucije on ovo je samo laprdanje hornera i prdonje starog, sam todt je rekao da ovi motori ne idu nigdje i da pravila ostaju ista,jedino ce ih nabiti vjerojatno do 1000ks i to je to nema brige za ove fix ideje prdonje,htio je on prosle godine to napraviti kao i sto je htio da se zadnje 3 utrke djele dupli bodovi ali nece ici prodnja stari,da ima pravde bio bi on vec godinu dana u zatvoru i tamo bi otegao papke a ne ode govorio sto je… Read more »
Od 1990. 28 timova se povuklo iz Formule 1 početak 90′ – uvedena “tehnologija” u motore traction control system(sustav proklizavanja ili tako nešto) i nisu je imali svi bolidi krajem 90′ početkom 2000 “uvedena pravila o štednji” (velika četvorka to nije poštovala) 2005-the mass damper ili amortizer samo u Renault R25 sezona 2005. donijela više pravila odnosno na gume, gdje gume moraju izdržati cijeli vikend i nema mijenjanja guma tijekom utrke, 2007- uveden kers, opet ga nisu sve ekipe imale (tek od 2009) 2008- Ferrarijeva aerodinamika 2009-dupli difuzor Brawn BGP001 2011- uveden DRS pa navodno pomično prednje krilo kod Red… Read more »
Ferrari je dokazao da se i uz ova ogranicenja moze napraviti paket koji ce se pribliziti Mercedesu samo je problem taj sto su u Mercedesu jako rano prije svih krenuli s radom na sadasnjoj pogonskoj jedinici Pat Fry je rekao da su negdje od 2010 vec krenuli raditi na tome.Ja kao i neki za potpuno odmrzavanje razvoja motora i testiranje unutar sezone.Zanimljiva mi je izjava Jensona Buttona koji je rekao da ce Mclaren Honda u buducnosti biti paket koji ce konkurirati Mercedesu da je ovogodisnji bolid jako vazan za buducnost Formule 1.U auto motor und sportu sam procitao da su… Read more »
koje gluposti! sad im je Mercedes kriv sta su nesposobni
To misli na sve motore ili samo na ove u F1?
hehe ja vam kazem ferrari je sve zakuhao samo da se igomeljaju barem do 2 poz.u konstrkutorskim.sad husska potajno ostale da se pravila promjene.slicno onoj situaciji kad su zabranili mapiranje motora.u pola sezone
Potpuno si u pravu , sve to kuhaju Talijani i uvijek se voda navodi na njihov mlin a posebno Berni i u doba onog starog perverznjaka Max Mosley kojima Ferrari moze zahvaliti dominaciju 2000 godina.U ovoj cijeloj prici Red Bull je samo inicijatorska kapisla a stvarni cilj je kako pomoci Ferrariju jer kad Ferrari pobjedjuje i gledanost raste a zarada se gomila i Berni trlja rucice .Dobro je rekao Niko Pulic u nedjelju prije trke da se itekako gleda tko s Bernijem pije kavu i tko je s njim dobar a mislio je na Vettela a u tom slucaju i… Read more »
ma ja ba ferrari je kriv i za lose stanje u drzavi…a jbt
Mislis na Bosnu ba!?
Znači ako je netko napravio dobar posao treba ga nagradit…….kaznom. Sjajan sustav u bernijevoj glavi
Kažnjavali su i RB kaj se toga tiče i to više puta.
Što isto tako nije u redu
Dok je redbull vladao ostalima nije bio zabranjen razvoj
lauda je rekao da mercedes neće bit kao lani,pila naopako,bernie se opet boji prošlogodišnje sezone, ,gledatelji okreću leđa f1 ,stalno mijenjanje pravila,nitko zadovoljan, horner nije plakao od 2010 do 2013 . svatko želi kako on hoće, f1 treba maknuti berniea jer je ovo sve njegovo maslo.
Zamrznuti Mercedes, nikako. Treba više prostora dati za razvoj i testiranja u sezoni. kažu, povećat će se troškovi, pa ko voli nek izvoli. Pravo povećanje troškova će doći ako se nastavi pad gledanosti i otkazi prijenosa. To povlači i sponzore dalje od F1. Ali cijenu tog razvoja ne bi trebali kupci plaćati, ionako su paprene cijene ovih PJ. Ovaj sistem sa tokenima bi bio idealan da su svi bili tu negdje na početku prošle sezone. Tako su računali, a obično ispada uvijek obrnuto od onoga što kreiraju umovi u FIA-i. “Kad znaš da se ne može skoro ništa učiniti u… Read more »
pa mercedes je od nekad imao dobar , jak, cak i preagresivan motor sto je rezultiralo preveliku potrosnju guma. a aerodinamika im je bila najslabija tocka.
smatram da nijednu momcad nebi trebalo ogranicavat zbog predobrih rezultata.
“Trebali smo zamrznuti Mercedesov motor, a sve ostale ostaviti da rade što žele kako bi se približili.”
pa ovo nemože misliti ozbiljno..? ironija ?
htio je to on napraviti i prosle godine ali na srecu njega se ne pita
Nemojte pljuvat po RedBull-u oni se bore za sebe.Ne znam tko je napravio ilegalno testiranje i vozačima dao crne kacige a da Mercedes 2013g. i to im je prošlo samo tako jer su isto prijetili izlaskom iz natjecanja ako ne budu konkurentni.Kratko rečeno CIRKUS Bernia Ecelstona.I podsjećam RB nije uhvaćen s prstima u pekmezu dok ovi jesu …i oprošteno im je a Luka Di Montezemolo se jako ljutio na tu odluku jer je Ferrari te godine da nisu gume promjenjene u pol sezone mogao biti prvak.
Zašto minusi, covek 100% u pravu.
Zašto minusi?Zato jer je čovjek napisao jedan od pametnjih komentara na portalu, kojeg potpisujem u cjelosti!
Kad je RB vladao onda ni trebalo ništa minjati a pomeli su konkurenciju .
Koju si ti F1 pratio????
Nisam mercedesov navijač, ali kaj nije malo glupo da se nakon samo jedne godine njihove dominacije (a vrlo vjerojatno bude ovo druga) mijenjaju pravila da bi se ista spriječila ili ublažila, a red bullu se dozvolilo da dominira četiri godine za redom. I od svih momčadi se baš red bull našao da se žali na mercedes. Definitivno sam za to da su sve momčadi tu negdje, a ne da je jedna cijelu godinu na vrhu, a ostale da skoro pa svoje prvenstvo voze, ali di ih baš red bull proziva.
Opa evo nam i midgeta dok je on sklapao ugovore po Indiji, Sjevernoj, Južnoj Koreji, očigledno je zaboravio pripaziti što se događa u samom sportu. Sada kad je naravno kasno ovaj mali isprdak ima nekaj za reči. Neki ljudi previše vole moć, a Bernie je jedan od takvih, a pored te moći koja mu magli i ovako zamagljen vid teško je donositi ispravne odluke. Uostalom čovjek je trebao biti u prdekani još prošle godine, al ga je ista ta moć spasila.. Poštujem Bernija lik je bio faca, ali svatko ima rok trajanja, a on više ne prati tempo koji f1… Read more »
Zašto bi se zamarao zadovoljavanjem na sve strane,kad mu je bilo profitabilnije zadovoljiti Mercedes i kraj priče!
Pravila vrijede za sve ili za nikoga. Krajnje nepošteno bi bilo zamrznuti razvoj motora jednoj momčadi, a drugima dozvoliti da rade na svom motoru. Kada je bilo ranijih promjena odnosilo se na sve momčadi, jest da neke nisu koristile sve prednosti koje su bile na raspolaganju ali mogli su. Ako nisu u stanju razviti motor kao mercedes neka kopiraju njihova rješenja ili jednostavno nađu svoja. Pravila vrijede za sve, a dominacija jedne momčadi u par sezona se već dešavala. Danas je to Mercedes, sutra možda već netko drugi. Tek je počela sezona i ima puno posla, ako neka od momčadi… Read more »
I kad izjednace motore RB opet nece biti prvak kakve vozace dovodi.
Nadam se da neće ovo napraviti, pa to bi bilo krajnje ne pošteno. Kad je Rbr bio najbrži nitko nije tolike poteze povlačiti i ćak timovi poput Williamsa su šutjeli i radili koliko su god znali i mogli za napredak, a vidi ovo danas jedan loš vikend i Red Bull odmah cvili
Vatra se opet gasi prekasno..razdor na gridu je neminovan a najvise pate gledatelji..nije fer sad unazaditi merc. ali nije bilo fer ni zadnjih godina prema RB kad su ih isto tako ogranicavali..neznam sve u svemu dosla su teska vremena za F1 a sad treba izvuci najbolje sta se moze a da su svi zadovoljni..zvuci nemoguce.
stara prdonjo ne seri ,pitam se ja zasto je prosle sezone nekim cudom izbacen fric koji je bio legalan 6g prije toga,a glavni krivac zasto pada gledanost f1 je ovaj stari gmizavac koji je izbacio legendarne staze i nabio cijene prijenosa i sad se cudi sto gledanost pada pa nije nitko lud placati dadatne pakete za f1 kad ima stream na internetu,i nabio cijene ulaznica i onda on oce da mu netko dođe,mrs prdonjo stara
ovi nisu normalni zasto nitko nije reagirao kad je rb dominirao
JESU jesu im skinuli blou difuzor ,pa mapiranje da u auspuhu rade raketni pogon i tako dalje
Kako nisu reagovali?2011 su ukinute F-Cevi,dupli difuzor i jos toga,2012. je ukinut produvani difuzor i pod te sistem kasnog paljenja smese odnosno paljenje smese u ispusima (to je proizvodilo ono krkljanje kod downshifta). Te dve promene su uradjene zbog RBa koji je bio neverovatan po pitanju aerodinamike. Ovo sa Mercedesom je jos gore od RBa zato sto Mercedes dominira na polju PJ a bi znacilo gadne promene pravila zbog usporavanja Mercine PJ i to bi moglo usporiti bolide u buducnosti. FIA bi morala dobro promisliti pa odabrati podeoke pravila za dodatne izmene koje bi sigurno usporili Mercedes.Huh,pa to bi usporilo… Read more »
ovako 2011 su ukinute samo jednu utrku u silverstonu i nisu ih potpuno ukinuli nego samom jednim djelom,sto se tice fleksibilnih krila jasno je u pravilu pisalo da se to ne smije imati ali naravno oni su to imali, pa pogledaj proslu godinu zadnju utrku isto to su napravli samo sto su ovog puta bili kaznjeni,sjetimo se malo 2012 njemacke opet su imali ilegalan bolid a nista im sudci nisu napravili red bull je smecarska momcad puna varalica i sve su radili na rubu pravila i preko, i sramota za f1 je da jedna tvornica pica domirala f1 4g,umjesto ferrarija… Read more »
brendovi*
Ma joj od kad oni ne dominiraju ni jednom stazom od tada prigovaraju,kad su dominirali i kad je vettel bio sec i pol brzi od timskog kolege u jednakom bolidu tada su šutili,a uvijek su kršili pravila,zato mi se taj rb nikako ne sviđa,ali imaju najljepši bolid,to priznajem