McLarenov vozač Jenson Button je, baš poput svog timskog kolege Fernanda Alonsa, uvjeren da u njegovoj momčadi nema razloga za zabrinutost nakon još jednog problematičnog dana u Jerezu. Britanac je kompletirao samo šest krugova, identično kao Alonso u nedjelju.
“Očekivali smo da će ovaj test biti nezgodan – sljedeća dva dana vjerojatno neće biti ništa bolja. Međutim, ljudi imaju kratko pamćenje. Pogledajte prošlu zimu – prvi test u 2014. bio je veoma težak za sve momčadi. Zbog toga trenutno nema nekih velikih briga. Nadamo se samo da smo riješili naš problem – čini se da je zadnja vožnja danas otklonila probleme pa se nadam da će sutra biti malo lakše. Bilo bi lijepo napraviti malo kilometraže, a i saznati gdje smo što se tiče voznih osobina i razvoja bolida.”
“Ovo je veoma komplicirana pogonska jedinica, ali njeno pakiranje je nevjerojatno, veoma usko te nismo imali nikakve probleme s pregrijavanjem. To je veliki plus za nas, stoga svaka čast Hondi za to.”
Sutra će za upravljačem McLaren Honde MP4-30 ponovno biti Fernando Alonso, a u srijedu će ga zamijeniti Jenson Button.
imaju slicnih problema kao i renoult prošle sezone ali tada je renoultov pu. prvi puta bio u bolidima i to u cetri bolida! na kraju su strucnjaci iz red bulla riješili softerski dio..honda je vec prošle sezone imala dva neuspješna dana testiranja mislim da su imali i jedan filmski dan imali su dva mjeseca da riješe probleme ali nisu uspjeli riješit..za sada izgleda dosta loše jer imaju samo jedan bolid za testiranje i taj bolid je vecinom u garaži.
Neću ništa unaprijed da prognoziram, nit sam andjeo da znam čitav život unaprijed,ali ću reći jedno, Honda je pametno postupila odmah na prvu tačku gledišta i usesredila motor bez poteškoća sa temperaturom,hvala im. Ali kako čitah na SkySports-u, ovo je samo probni Honda motor za McLaren i do Melbourne-a će se donijeti uz čitav upgrade još 2 motora,tako je iznio Ron Dennis. Spremaju se novi podovi,nova 2 Bodywork-a,prednje i zadnje krilo novo,novi difuzor..pa ćemo vidjeti šta će biti…Ne očekujem ja od Hereza pretjerano,neka ima problema sada,bolje je sada nego u Australiji,za ovo i jesu testovi da se detektuju svi problemi… Read more »
Njihovi problemi nisu mali i biti će ih očito i nakon testiranja. A tek poslije toga dolaze saznanja o brzini i performansama. Dakle, čeka ih još mnogo razvoja i iskustva koje ostale ekipe uglavnom već imaju.
Kad sve to prođe lako je moguće da navodno revolucionarna tehnička rješenja dođu na sam vrh, ali ove godine…
Kao što rekoh našao sam na netu (a sad ne mogu naći ponovno) da je Honda našla neka revolucionarna rješenja sa hlađenjem, pa su zato omogućili takvu konstrukciju bolida. Ono što posebno zeza McLaren i Hondu je veza između ICE i elektro dijela. Mislim da je glavni problem baterija, tj. njeno punjenje i iskorištavanje pohranjene energije. Barem se to moglo zaključiti po izjavama tehničkih eksperata…
Meclaren treba stisnuti i napraviti svoj motor , jer ako honda bude uspjesna počeće kao i mercedes odkupljivati dijonice i postajaće većinski vlasnici ..
Cisto sumnjam u takav razvoj
Pa ako budemo iskreni, Honda može samo kupiti Marussiju ili Caterham. Ne mora otkupljivati dionice McLarena… Tako da tvoja teza pada u vodu. Mislim da im to ne bi bila glupa ideja ~ kupe Marussiju i imaju uvid u Ferrarijev motor pa mogu kopirati, kupe Caterham pa imaju uvid u Renaultov motor pa mogu kopirati…. Mercedesov su ionako iskopirali. Zamislite da satave sva 3 motora u svoju PU, koji bi to stroj bio! ~~~~
Barem tako tvrde neki forumaši, samo treba iskopirati…
Honda se več okušala kao samostalna momčad ponesena svojim prijašnjim uspjesima, tako da smatram da im tako nešto neće pasti na pamet.
A i priča se kako je Mcl napravio šasiju i airodinamiku vrijednu divljenja, a kako se to zna (a nisu ni 10 min proveli na stazi kako treba) pojma nemam.
Honda je već kompletirala svoju ekipu koju je prodala Brownu, a ta je u prvoj godini osvojila naslov i to baš dotični gospodin iz naslova. Pa je Brown sve zajedno prodao Mercedesu koji je nakon godina muka došao do apsolutne dominacije.
Toliko o tome koliko je samo ime Honde jamstvo uspjeha. A 88. iz prošlog stoljeća sad je već jaaako daleko.
Iako u tom desetljeću nije McLaren rasturao samo s Hondinim motorom, svi zaboravili onaj Porsche-TAG…?