Toro Rosso je danas u pit laneu staze Circuito de Jerez predstavio ovogodišnji STR10. Samo ime bolida govori da je ovo 10. sezona u Formuli 1 za Red Bullovu sestrinsku momčad. Za ekipu iz Faenze će ove godine voziti dva debitanta, ujedno najmlađi vozački par u 2015., 20-godišnji Carlos Sainz i 17-godišnji Max Verstappen, a bolid će i ove godine pokretati Renaultove pogonske jedinice.
I Toro Rossov bolid ima uži nos koji tako udovoljava blago izmijenjenim pravilima za 2015., a vizualni identitet bolida ostaje sličan njegovim prethodnim verzijama. Šef momčadi Franz Tost je optimističan uoči nove sezone:
“Uložili smo puno truda pri stvaranju STR10 i uvjereni smo da ćemo imati uspješnu godinu. Naš cilj je peto mjesto u konstruktorskom poretku te smo spremni učiniti sve kako bi to ostvarili. Naš partner Renault je također naporno radio kako bi na vrijeme uveo preinake te sam siguran da će nam zajednički pothvat dati paket koji će biti konkurentan. Sve u svemu, imamo snažniji tim kao i vrlo konkurentan STR10, a tu su i brzi vozači: odlična kombinacija.”
“Još jedna stvar koja me veseli je vješta i mlada vozačka postava što ovu sezonu čini još uzbudljivijom. Obojica su pokazali fantastične performanse tijekom svojih karijera, osvajajući utrke i prvenstva, a Red Bull ih je zbog vozačkih vještina odlučio dovesti u Scuderiju Toro Rosso. Siguran sam da su dobro pripremljeni za ovaj izazov, kao i ostatak tima.”
Galerija fotografija – 137 fotki ▼
https://www.flickr.com/photos/127050575@N06/sets/72157650571373981/show
Sakupio sam slike sa raznih izvora te uploadao na Flickr.Uživajte 🙂
Prelijep bolid… Ali sve nas “bocka” kako ce se sutra pokazati Honda. Ima li prijenos na skysports? Ako nista, u koliko pocinju testiranja?
Bogami, lijep bolid!
Normalno da je lijep…isti SF15T 🙂
dobar!
ajmo max, začepi usta skepticima!
zašto jedino ferrari ima pull rod i u cem je fora?
Pruza nizu tocku tezista, ali tesko ga je ustelat. Ima je i Mclaren, ali su odustali od njega
kad bi to ustelali kaj bi dobili na brzini u zavoju?
Kako strucni ljudi kazu, pull rod pruza mogucnost boljeg aerodinamickog paketa, omogucuje nize teziste bolida a time i veci balans, dok je njegov nedostatak manjak mehanickog gripa i tesko postelavanje. Bas je cudno da je ferrari osto na pull rodu jer ljudi koji znaju i imaju vise informacija od nas kazu da su i kimi i seb dosta ovisni o preciznom prednjem kraju (sto pruza push rod)…eto toliko ti ja znam rec
hvala na odgovoru
Tolko znas kopirat tex lol 😉 sa formulina
Antonio f1, ja sam o tim ovjesima citao i istrazivao dok jos formulino nije postojao, a to sto su i oni napisali te prednosti/nedostatke (cinjenice koje samo i mozes kopirat) ne znaci da sam ja kopirao od njih. Postoji jako puno izvora koji u prvi plan stavljaju bas ove prednosti i nedostatke, jer ostale prednosti i nedostatke se ne isplati tu ispisivat jer ih 99% ljudi na ovom portalu nebi razumjelo (ukljucujuci mene), jer su jednostavno razumljive samo onima sa iznimnim poznavanjem mehanike. Samo zelim reci da nije korektno da me odma optuzujes jer se negdje drugdje nalaze te iste… Read more »
Kriv je Fernando Alonso. On im nije dopustio da mijenjaju ovjes. Pa zar nisi čitao sve one silne komentare… cccc…
Kao sto sam i rekao ove godine ce bolidi izgledat skoro jednako.
Meni je bolid vrlo lijep.
Dosad najljepši! Barem meni…
Evo RENAULT V6 da nema zvuka …http://youtu.be/SXB8w1pmMcg
Odi u, znaš gdje 😀 već sam se ponado…dobro si me shebo 😉
Fin!
Među ljepšim. Samo da su stavili zlatnu umjesto smeđe boje.
Lijep.
Poznati Autosportov novinar Pablo Elizalde vozio je s Verstappenom neku egzibicijsku utrku i kaže da je mladić – ZVIJER.
Jedva čekam novu sezonu.
sviđaju mi se ti ”špic” dugi nosevi na bolidima ove godine 😀
bit će i polomljenih u prvom zavoju