Lotus će testirati novi nos tijekom slobodnih treninga za VN SAD-a. Ove godine momčad iz Enstonea na svom bolidu ima neobičnu izvedbu, tzv. dvostruki nos koji nije ispunio očekivanja Lotusovih inženjera. FIA je odlučila modificirati pravila koja se tiču tog dijela bolida pa ćemo sljedeće godine, za razliku od neuglednih izvedbi koje ima većina momčadi, gledati noseve koji su veoma slični onima na Ferrarijevom F14 T i Mercedesovom W05. Lotus je potvrdio testiranje novog nosa na Circuit of the Americas ali će se prije utrke vratiti na aktualni, asimetrični dvostruki nos.
Što se tiče vozačke postave za sljedeću godinu, Lotus je potvrdio Pastora Maldonada dok Romain Grosjean još uvijek nije siguran. Međutim, nakon posljednjih događaja na tržištu vozača i Lotusovog prelaska na Mercedesove motore, Francuz se ipak predomislio te tvrdi kako ostanak u Lotusu i nije tako loša opcija.
“Nisam mislio da će Vettel napustiti Red Bull. To mijenja dosta toga. Stvari sada idu vrlo brzo ali ja i dalje vjerujem da o Alonsu ovisi dosta toga. Pitanje je hoće li on otići u McLaren ili će napraviti jednu godinu pauze pa se vratiti. Ne znam, ovdje u Lotusu se rade velike promjene za sljedeću godinu pa ovo i nije tako loše mjesto za biti. Ovdje neću postati svjetski prvak sljedeće godine ali mislim da možemo osvojiti bodove i biti na postolju nekoliko puta. Ako se to dogodi onda možemo raditi na 2016.”
“Pomaže nam i suradnja s Mercedesom. Znamo da imaju najjaču pogonsku jedinicu i da će vjerojatno zadržati dobar dio te prednosti i sljedeće godine a to nam puno pomaže.”
Međutim, problem bi mogao biti Grosjeanov sponzor, francuska naftna kompanija Total. S Mercedesovim motorima Lotus će sljedeće godine koristiti Petronasovo gorivo i maziva. Romain ipak vjeruje da to neće biti problem.
“Mislim da razumiju, naravno da trenutno razgovaramo o tome ali naš odnos je puno više od naljepnice, vozača i sponzora. Dugo surađujemo i želimo nastaviti s time. Iako nećemo koristiti Totalovo gorivo to ne znači da neću biti Totalov vozač.”
Lotus je zapravo nastavak Renaulta u kojem je Alonso osvajal naviše. Možda Alonso ipak prelazi u Lotus? U Mercedes ne može, a u McL nije funkcioniralo kak si je on zamislil.
Možda zato Grosjeanov ugovor nije potvrđen.
vjerojatno čeka rasplet oko McL, ne bih se čudio da ga vidimo tamo iduće sezone
Da stvarno svi brzamo s zakljuckom da je Vettel vec u Ferrariu…. Iako mislim da je to najvjerovatnoja opcija… Vjerovatno se toliko postuje Alonso u Ferrariu da cekaju njegovu odluku pa da onda sluzbeno promoviraju Vettela… Zamislite samo vozacki tandem Vettel i Kimi…. Citao sam negdje da je kimi izjavio da se jedino s vettelom i privatno druzi…. Dakle dva druga zajednickim snagama vracaju Ferrari u vrh….. Go, go, go, Vettel…. Ali vec sam pisao jos uvijek ova sezona traje Hamilton i Rosberg u egalu a ja jedva cekam kao vjerujem i mnogi drugi ljubitelji F1 slijedecu sezonu…. I pustite… Read more »
Zanima me dali FIA ima pravila i ograničenja oko sastava goriva ili proizvođači mogu biti neograničeno kreativni glede toga?
http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulations/technical_regulations/8700/fia.html
Hvala Vedrane!