Lotusov šef Gerard Lopez priznao je pogrešku u dizajnu E22 s kojim ekipa iz Enstonea proživljava teške trenutke u 2014. U zadnjim godinama Lotus je bio jedna od vodećih momčadi ali ove godine Romain Grosjean je osvojio samo 8 bodova što su ujedno i jedini bodovi za ekipu koja je prošle godine osvojila čak 315 bodova na kraju sezone. Njihov E22 unikat je na gridu s tzv. dvostrukim nosom a Lopez priznaje da je momčad ove godine napravila pogrešku u dizajnu.
“Napravili smo jednu dizajnersku pogrešku. Nalazimo se u istoj situaciji kao i prije tri godine kada smo napravili specifični ispuh s ‘prednjih strana’ i imali užasnu sezonu. Ista situacija je i sada: odlučili smo se za to ali se ne isplaćuje – zapravo potpuno suprotno. To je bio loš izbor koji uzrokuje lošu sezonu – bez obzira na motor. A činjenica da Renault sada službeno ima ekipu broj jedan (Red Bull) nam ne ide u prilog.”
Lopez je uvjeren da Lotus istu grešku neće ponoviti sljedeće godine.
“Nismo trebali biti u ovoj poziciji. Imamo oko 470 ljudi u tvornici tako da smo još uvijek velika momčad. Imamo dvije godine star zračni tunel i dvije godine star CFD – sve stvari koje trebate da se možete natjecati. To je bila pogreška sa šasijom zbog koje smo sada tu gdje jesmo i definitivno ju ne želimo napraviti opet. Ne kažem da ćemo se iduće godine boriti za svjetsko prvenstvo ali trebali bi biti tamo gdje smo bili prethodne dvije godine.”
Pastor Mladonado. najveći pehista u povijesti F1. Prošle sezone Lotus se bori za pobjede, a on se muči i prducka straga u prelošem Williamsu. Da bi popravio situaciju, napravio je genijalan potez. Prešao je u Lotus. hehehehe Usput, pošto mi je momak simpatičan i pratim ga pažljivije od ostalih, on uopće ne zaslužuije titulu lošeg vozača kako ga prikazuju. Grosjanovi bodovi su Lotusova sreća nastala njegovom dobrom vožnjom i odustajanjem hrpetine vozača iz prvih redova. Maldonadu se tada pokvario bolid. Nakon što su sve momčadi sredile pouzdanost bolida, ne mogu niti teoretski primirisati 10. mjesto. Jednostavno im je 1-2 sekunde… Read more »
Massa je puno veći pehist
Massa je imao više vremena, a i bolje bolide.
.Massa nije pehist..on je luzer…hebi ga.
Maldonado radi sr*nja ko i svake godine, sam od sebe se zabija u zid, zabija u druge… Da nema para ne bi njega više bilo u f1. (a on sam govori kako je prelazak u lotus bio najbolja odluka, pa nek uživa)
Kao navijaču Renault F1 Teama momčad iz Enstona mi je uvijek pored srca. Posebno su mi dragi jer imaju hrabrosti (ili ludosti) da izbace nešto novo, da riskiraju. To volim vidjeti iako se (nažalost) ne isplati svaki put. Ovakve optimistične izjave za budućnost su mi puno draže od onih o bankrotima i sl. Stvarno je žalosno sada gledati kako se bore sa najsporijima. Nadam se da se to više neće ponoviti.
dogodine maldonado prvak u lotusu you have heard it here first 😉
nadam se da ce se legendarni lotus ubrzo vratiti u vrh,prošle sezone su bili dobri.
hoće ne boj se imaju dva najbolja vozača dobru ekipu i samo da se oporave financijski i odje bu ovaj šugavi renault eto njih u vrhu
.nije im za zamjeriti. sve su ekipe na početku sezone sa novim tehničkim pravilnikom koji je uključivao i novi specifikacije gabarita, bile na kliskom tlu. Neki su se tu dobro snašli a neki malo manje. Mislim da novac ovdje nije odigrao presudnu ulogu več čisto interpretacija pravila.
Ovo je pokusna sezona za sve i tek sljedeće godine možemo očekivati približavanje najboljim performansama bolide unutar novih pravila.
Glavni problem su novci, a odmah potom i loš ovogodišnji renaultov motor.
ajde,vidit cemo za 6 mjeseci,ali neznam odakle im ideja uopce za ovakav “sjajan” dizajn,ali sumnjam da je samo tu problem
Ključna ova rečenica da Renault sad službeno ima ekipu broj jedan.A neslužbeno već par godina.Slažem se da će opet biti pri vrhu,ali najvažnije je zadržati Grosjeana.
Asimetrija se nije isplatila.
Bome nije….ako je greška bila samo u nosu.
Ispuh im je bio asimetrican…za nos ne znam
Otvori za prolaz zraka kraj ispuha su asimetrični, kako će ispuh biti asimetričan?
Kraj ispušne grane je pomaknut prema desno. Evo i slika iz Belgije gdje se odlično vidi to “genijalno” rješenje.
http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?p=530568&f=12&%3Bsid=2867f0df73deafc0e57e9afb05259344&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Formula1-Integrated-Feeds+(Formula+1+Integrated+Feeds)
Isplatila bi im se da su je pametno postavili,dizajn im je preagresivan.Svidja mi se radikalnost E22 ali to nedonosi rezutate,nazalost.Cekamo zver zvanu E23 🙂