U Mercedesu razumiju problem koji ih je koštao pobjede u Kanadi. Vodeći čovjek prvenstva Nico Rosberg u Montrealu je završio na drugom mjestu iza Daniela Ricciarda dok drugi W05, onaj Lewisa Hamiltona, nije uspio završiti utrku. Izvještaji ovog tjedna govorili su kako su se tehnički problemi na oba bolida pojavili gotovo u isto vrijeme kada su se sustavi za povrat energije pregrijali.
“Probali smo novi sustav hlađenja po prvi puta. Čini se da novi softver nije bio dobar”, rekao je šef momčadi Toto Wolff za Bild ranije ovog tjedna.
U četvrtak je Wolff u tvornici u Brackleyu rekao da Mercedesovi inženjeri sada znaju što je pošlo po zlu.
“Prekoračili smo određene temperature zbog loše procjene”, rekao je Wolff za austrijsku novinsku agenciju. “Znamo točno što je to bilo i neće se više ponoviti.”
Wolff tvrdi da će se novi sustav hlađenja koristiti opet i to već na VN Austrije idućeg tjedna.
“Problem nije bio u samom hlađenju. Temperature nismo ocijenili kao kritične. Sada znamo granice”, dodao je Wolff.
Unatoč pobjedi Red Bulla u Kanadi, bivši vozač Gerhard Berger smatra da će Mercedes nastaviti s dominacijom u 2014. te da će Hamilton i Rosberg imati neizvjesnu borbu za naslov prvaka.
“Mislim da nitko ne može ozbiljnije ugroziti Mercedes osim kada imaju tehničke probleme. Lewis je ovoga trenutka vjerojatno najbrži vozač u Formuli 1 ali također računam na Nicu zbog njegove bolje konzistentnosti, inteligencije i detaljnijeg rada”, rekao je 54-godišnji Austrijanac.
Gledam ovu sliku svi bolidi idu sto vise vrhu a Ferrarija nigdje nema :facepalm:
realno gledano, sta je Nico ako ne kopira Lewisov setup i telemetriju… sto se konzistentnosti tice, Merc sa brojem 6 je konzistentniji i pouzdaniji, ne vozac koji vozi taj bolid, jer je bilo ocito da je Lewis brzi od Rosberga na zadnje 2 trke, samo je stvar u tome sto su bile staze na kojima je tesko preticati i sto su kvale bile izgubljene, jer u sezoni je nemoguce odvoziti svake kvale savrseno 🙂
Ali vjerovatno ima i toga da treba znati voziti konzistentno, nije lako biti brz, odnosno najbrži a da ne polomiš nešto u paketu.
Ako se možda sjećaš 2005 godine kad je Kimi bio najbrži sa Mp4-20, a naslov je otišao Alonsu u ruke.
Zašto?
Upravo zbog ovih kvaliteta koje je Berger nabrojio, plus poneki kvar koji se sad događaju Lewisu i ode naslov pa pa.
Sjećam se.. Kimi je letio tad stazom a i bolid se kvario.. Tu je Kimi i pokazao o kakvom je bolidu bilo riječ “brz-nepouzdan”. Dok Alonso to sve rutinski pratio i odnio naslov.. Tad nisam Alonsa gotivio , al kako vrijeme prolazi samo se potvrdilo koliko je tad Alonso bio zreo.. I sad sto radi to je sigurni maksimum Ferarija.
Sennad i Mp4/4…pa sad bas da se kvario…imao je samo jedno odustajanje vise od alonsa…
Ali sve ostalo stoji 😉
jedno je da voze isti bolid pa možeš uspoređivati ( a i na istim bolidim može doći neka greška na drugome), a drugo je kad voze različite bolide. Kimijev bolid se kvario i prije kvalifikacija pa je često morao startati 10 mjesta iza zbog zamjene nekog dijela bolida, zato ga je morao i “gaziti” da bi došao do što bolje pozicije. To je bila više stvar bolida nego vozača, čak su i stručnjaci u Mclarenu to priznali ali dobro da se vi “sjećate”… s tim da je te godine drugo mjesto samo 2 boda manje nosilo nego prvo i to… Read more »
Jesus, Džizus!!! pa svi su dobivali za drugo mjesto 8 bodova, ili samo Alonso? Kimi je sve to propušteno i vožnju do daske, dobro proučio kasnije, te uzeo naslov na sličan način.
Zaslužio ga je kao i svi prvaci.
Vettel 2013. sve savršene kvale… Pa misli
nije tacno, Kinu nije odvozio ni “s” od savrseno, a nisu savrsene bile ni Abu Dhabi i Mađarska 🙂
Startao je Abu 2. i Mađarsku , Kinu 9 tako da ne kenjaj za ove dvije
Realno su imali drukčiji set-up, Lewis je imao manje prednjeg krila nego Rosberg, u kvalama si je dodao za 3.kval. rundu još malo više, pobijedio je u kvalama svojim set-upom.
da, setup je pogodio, al’ Lewis je o5 bio desetinku brzi, dok nije zafrko krug na u drugom sektoru i na hairpinu… onolike greske a samo 70 hiljadinki… al’ jasno je da se nmg sve kvale odvozit’ savrseno 🙂
mozda covjek mislio konzistentno drugi ,sa iznimkama kad se lewisu pokvari bolid..
Merđa je previše jaka za sve ostale…nitko je nece dostići do kraja sezone
ako Renault bude izljecio astmu i ako bude diso punim plucima, mozda RBR stigne, barem u kvalama, ali tempo Mercedesa tesko da dostigne iko 🙂
Vratite V8 ovo je bez veze.
Hoču V9 i točka!
Još
3
trke
tako
i
neka
Marussia
Pobijedi
barem
1
trku 😀
Zato sto kad bi stali na onom sto imaju ostali bi ih pretekli.Svi rade na poboljsanjima,neko brze neko sporije.
Neznam zašto nešto mijenjati, ako je staro dobro radilo.
Zbog želje za boljim, znaš. Zbog takvih ljudi koji su neprestano pokušavali nešto bolje (iako je staro bilo dobro) danas i imamo ovo što imamo, npr. internet. Razmisli.
Ma da, istina, ali do montreala nije bilo problema dok su koristili onaj sustav, a sad kad su uveli ovaj novi dobro prvi puta nije uspjelo, ali nigdje ne piše da neće.
To su tzv. dječje bolesti. Sve novotarije to prolaze, a kada se rješe dječjih bolesti onda je proizvod sazrio.