Šefica momčadi Saubera, Monisha Kaltenborn, obrušila se na izjave velikih momčadi Formule 1 da bi provođenje ograničenja troškova bilo teško.
Prošlog mjeseca je predsjednik FIA-e, Jean Todt, izjavio da je predloženo ograničenje izašlo iz razmatranja nakon što je Strateška Skupina odbila nastaviti s tim. Jedan od citiranih razloga je nemogućnost praćenja svih momčadi. Odbijanje je uzrokovalo krizni sastanak, a sve su se momčadi sastale kako bi razgovarali o smanjenju troškova. Kaltenborn je također prisustvovala sastanku iako se već izjasnila što misli o argumentu Starteške Skupine.
“Taj argument stvarno ne mogu razumjeti. Koliko ja znam, u Engleskoj imate vođenje knjiga, a oni su bazirani u Engleskoj, a također morate prijaviti rezultate. Mislim da znaju voditi knjige i kako tamo staviti brojke i pretpostavljam da se tamo svi drže zakona kad dobijete takve brojke. Tako da smo već stvorili dobru bazu sa pretvaranje pozicija u brojeve te ustanovili kakva su načela. Težak dio toga je što napravite s transakcijama unutar tvrtke, ali to nije ništa novo za Formulu 1, ništa novo u svijetu i postoje druga područja i drugi sportovi gdje se to radi. Ono stvarno bitno nije dobar sustav, koji nije težak, nego kažnjavanje. Trebate, naravno, autoritet koji to kontrolira, ali ne morate pretpostavljati da će svi varati i da ćete uvijek trebati kontrolu. Koliko često se provjeravaju tvrtke i knjige? Nakon nekoliko godina imate revizije, zašto bi bilo drukčije? Svaki put dobijem osjećaj da ljudi misle da će se momčadi stalno provjeravati, no koliko puta smo to učinili pod Sporazumom o ograničavanju resursa? Niti jednom. Tako da ne morate uvijek gledati najgori slučaj i pretpostavljati da će biti stalnih provjera.”
Kalterborn je ipak dodala da bi, ako bi bilo koja momčad prekršila pravila, oštra kazna trebala biti izvršena, uz više mogućih kazni, ovisno o prekršaju.
“Kad bi imali taj sustav, trebate oštre kazne. Kao kad prebrzo vozite na cesti, ako je kazna 92 kune to ćete vjerojatno napraviti, ali ako znate da je kazna 92 tisuće kuna vjerojatno nećete. Trebate imati ne drakonske, već prave kazne. Tada morate imati određenu prirodnu cirkulaciju ljudi među momčadima, tako da, ako netko griješi, a netko drugi ga vidi, da ode i to kaže negdje drugdje, da bude i takvog zviždanja. Tako da je apsolutno izvedivo, i ne smijete uvijek doći iz pozicije “Ne možete to i to”, jer zapravo možete.”
“Pogledajte trenutni sustav kazni, možda ga za uvođenje ograničenja troškova ne moramo toliko mijenjati. Ako bi imali financijska pravila, bila bi kao sportska i tehnička pravila. Možda bi ih čak mogli tretirati na isti način. Možda bi imali katalog kazni od kojih bi svaki sudac mogao birati. Kao u stvarnom svijetu. Ljudi nekad pokušavaju toliko zakomplicirati, ali situacije su jako slične stvarnom svijetu.”
Mogu se male ekipe bunit i trazit promjene i smanjenje troskova ali veliki igraci
(Red Bull, Ferrari,Mclaren,Mercedes)su ti koji odreduju pravila igre i oni na takvo sto nece nikad pristat tako da Monisha mti praznu slamu.
a mlada, ti izgleda ne živiš u realnom svijetu. misliš stvarno da će Ferrari, Mercedes i Red Bull pristati na kresanje troškova? a u realnom svijetu, oni se pitaju u F1. dovoljno je da zaprjete da će izaći iz natjecanja i opet će im biti dozvoljeno trošenje tolikog broja novca da 90% ljudi ne znaju ni pročitati(broj).
boriš se sa vjetrenjačama.
dobro priča monisha ali ko će to “čut” ? oni koji figurativno rečeno imaju 4 asa u rukama ? čisto sumljam jer ko ima 4 asa u rukama ne traži da se karte ponovno dile 😉 po velikanima F 1 bi provođenje ograničenja troškova bilo teško ..a zašto ? pa dobro žena kaže …svi vide knjige , a osim toga gro momčadi je stacionirano u engleskoj . ako su u EU mogli “pucat” kazne microsoftu zbog monopolizma onda se može “puknit” kazna i npr ferariu , TR ili sauberu koji nemaju sjedišta u engleskoj . naravno ako uvid revizora u… Read more »
Uvijek viče onaj kome je voda do grla došla. Pravila su dvosjekli mač, htjeli bi sigurnost, brzinu, atrakciju, inovacije za sitnu lovu, ne znam, baš…
Tesko bi se to moglo kontrolirat jer je u Formuli 1 veliki priljev novca i tesko je to sve pratit a i top ekipe bi uvijek nasle neku rupu u zakonu naprimjer necemo trosit svoj novac za place vozaca nego ce ih platit sponzori itd, a tko ce to sve kontrolirat.
Ograničenje troškova u F1??? Nikad bilo nikada niti neće biti. Svaka promjena recimo ova zadnja iz V8 u V6 sa svim glupostima koji idu uz njega, je takav trošak da su mogli minimalno deset godina voziti V8 da bi došli na nulu.
“Možda bi imali katalog kazni od kojih bi svaki sudac mogao birati. Kao u stvarnom svijetu. ”
O majko mila, kao da si u autosalonu pa biraš dodatnu opremu.
“Taj argument stvarno ne mogu razumjeti. Koliko ja znam, u Engleskoj imate vođenje knjiga, a oni su bazirani u Engleskoj, a također morate prijaviti rezultate.”
To se ne odnosi na ferrari, tr i sauber ? Oni ne moraju voditi knjige?
MOANINGsha opet prodaje fore.
….
Ajde da je netko drugi al ovako ne isplati se ni čitati.
..žali bože tko je ovo morao prevoditi i tipkati xD
Odrasti malo, i davaj manje šovinističke nadimke
tvoji pusti snovi… Znaš kako se kaže, svatko priča o onome što mu fali… Tebi očito fali stenjanje žena… :facepalm:
tko vam je kriv šta imate šporke misli,ima više značenja FYI 😛
ma baš, ajde da vidimo što to piše u Oxford dictionary za Moaning – ajmo englez, pa da vidimo što mi to pokvareno mislimo…
1.A long, low sound made by a person expressing physical or mental suffering or sexual pleasure
2. • informal A complaint which is perceived as trivial and not taken seriously by others-u prijevodu ono šta ti radiš kme kme kme
Broj dva, nešto kao: https://www.youtube.com/watch?v=qTvq5aX9VYQ ili, volim minuse 😀
frend došao i objasnio…,al voliš minuse,aaaa i ja obožavam,samo je zajeb šta mi ovaj qrac niš ne registrira,inače bi ti išao plus za ovo,sad ću i ja malo kmeeee kmeeee 😀