Button: Red Bull je nevjerojatno brz kroz zavoje

Dok se Red Bull muči s pouzdanošću zbog čega su bili prisiljeni voziti s manjom snagom, njihove brzine kroz zavoje nije nešto čemu se treba smijati, kaže Jenson Button koji je tijekom testova svjedočio prednosti u downforceu koji stvara Red Bullov bolid. Iako smatra da je njihova brzina upitna na pravcu, za njega nema sumnje da RB10 ima potencijala.

“Vozio sam se uz Ricciarda i nije me mogao prestići na ravnom. Ali umjesto na ravnom, prestigao me je s vanjske strane brzog lijevog zavoja, broj 11. Nikada prije nisam vidio nešto slično,” objasnio je McLarenov vozač.

Siguran je da će aktualni prvaci biti naprijed ako budu radili s Renaultom i otklonili svoje probleme.

“To je lijep bolid. Izgleda kao da bi trebao funkcionirati s aerodinamičkog stajališta i mislim kada riješe pouzdanost, ako ju riješe, da će biti vrlo kompetitivni. Ako mogu odvoziti kilometražu utrke, bit će blizu vodećih,” predviđa Button.

59 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ProkletiGad

Jedva cekam taj dan kad ce RB prodelat..bit ce to pravi fajt mercedesovih masina protiv RBla

Bexx

nacekat ces se! ja cekam dan kad ce williams obilaziti RB za cijeli krug, a blizu je taj dan.

ProkletiGad

Pa vjerojatno i hocu..tam iza barce ce sve sjest na svoje..

oreo

bitno je samo da ne gledamo opet film “prvi sam od kvala u melburnu do postolja u brazilu” ili “prvenstvo je riješeno prije ljeta” ili “ako ne ide milom – promijenit ćemo pravila”, i druge slične filmove…

u tim filmovima ne želim gledati nijednu momčad, posebno ne rb.

wilson

Procitaao sam intervju sa Helmut Markom koji kaže da je RB u zaostatku 2 mjeseca. Razloga je više. Prvo je pogriješio Renult koji je motor ispitivao bez mjenjača. Podcijenili su temperature i vibracije koje nastaju i konstrukcija samog bolida nije prilagođena tome. Zato dolazi do termičkih problema,problema sa pregrijavanjem baterija. Imaju i problem sa turbo rupom a sve je to začinjeno i sa poteškoćama u softveru. Kaže da im je brzina u brzim zavojima najveća u odnosu na ostale. Suma sumarum,kad posluže sve kockice,opet budu izuzetno brzi. Bojim se da im za to neće trebati puno vremena. No, ni ostali… Read more »

FW

ma upravo to čitam … sada mislim da oni svi muljaju za Marka stoji ta izjava, Lauda predviđa da pola grida neće završiti prvu utrku , Auto Motor und Sport navodi ,izuzetno pouzdan izvor sa staze kaže kako Red Bull na stazi izgleda jako loše ništa ne izgleda usklađeno i ima puno proklizavanja i zanošenja dok Williams prolazi kao na šinama, Bottas pak kaže da priče o gorivu nisu realne jer je odvezao dvije pune simulacije utrke i nije morao uopće štedjeti gorivo ,pa ti sada budi pametan…

Igor Jere

Eto, mnogi su prognozirali a gle sad…..

Ima još vremena i puno vremena za napredak kao i razna razočaranja, no s moje strane ako red bull opet kao prošle godine, mislim da ovaj sport više nije za nas oldschool fanove, ova promjena s motorima je veliki šamar.

t - 41F

Ako je brz u krvinama onda ce biti konkurentni na VN Monaka

adrian sutil

Pa više mislim za VN Mađarske. A i Monaco je uska staza pa …

Zoran Forza

E da mi je doživjeti da u utrci Ferrari prekoči i sa vanjske strane obiđe RB u Parabolici pa da umrem sretan… 🙂

Formulas

i onda kraj njega prođe brzi vlak na ravnom…..

Mike-ferrari

Fali im kako kazu i 120 ks pa je siggurno lakse kontroliratii bolid jer je i moment sigurno manji prilikom dodavanja gasa
tak da nemora biti da su toliko dominantniji u zavojima

F1-138

Slazem se sa tobom.

Mike-ferrari

To je moje misljenje i neslazem se snjim he,he

Ferrariforever

.ne sumnjam kako će RBR skockati bolid da bi u utrkama barem bili konkurentni, međutim, ovo što nam Daniel prpričava jednostavno nije relevantno. Zapravo temelji se na doživljaju u jednom zavoju u kojeg je on isto tako mogao ući nešto sporije nego inaće.
Ja osobno mislim da će na startu sezone biti dosta iznenađenja, i to čak neočekivanih pa iako postoje pokazatelji, forma pojedinih ekipa niti izdaleka nije vidljiva. Moramo računati i na to da će ekipe pravo stanje stvari držati za sebe do samog početka…
Još malo…desetak dana.

oreo

to je samo engleska kurtoazija.

_marko_
dino_sa

a jos jedno, isto ako se sjecate prije par god. zadnja utrka je bila abudabi i testiranje mladih vozaca, mislim da je ricardo tad testirao za rbr,i dan poslije utrke skinuo je sekundu vetelov qvalifikacioni krug, i sam Marko je izjavio kad bi vozili punom snagom kolko bolid moze ici gume bi im trajale 5-8 krugova

Just Alonso

Mislim da RB polako ali sigurno napreduje s bolidom.. do 3-4 utrke mislim da e rjesot svee probleme pa lagano.. 😛

dino_sa

pozz..eh ovo sam ocekivao da potvrdi neki od vozaca sto se tice RBR i brzine u krivinama jer isto prije su tvrdili vozaci da rbr prodje kroz neke zavoje sa otvorenim drs dok drugi mogu sanjat o tome ipak taj adrijan je vrhunski majstor za tu aerodinamiku samo ako se sjecate utrke falilo je pola bolida kod vetela pa je podero pola grida sa takvim ostecenjima i pored toga je imao nevjerovatna vremena pratio sam cijelo vrijeme live timing samo jedno je sigurno da renault ima problem u rbr pregrijavanje tu su se malko zeznuli u rbr u tom odvodjenu… Read more »

Jester

Daj mi reci tko ti je uvalio tipkovnicu bez točke i zareza?

raca

Možeš širom BiH kupit takove tipkovnice i to na svakom ćošku, a jako su jeftine.

scuderia1715

Kako može rbr proč kroz zavoj sa otvorenim drs-om kad drs može biti otvoren samo unutar određene zone???

Renault_F1_team

ma ovaj mali prdi, pojma on nema o čemu piše, a brat bratu, nezna ni pisat, baš pratim njegove komentare zadnjih dana i dajem ruku u vatru da nema preko 15 godina

avalon

prije 8 sati sam napisa komentar koji vam se uglavnom nije svidija ..možda jer gledate navijački ili se naslađujete …u jednom dilu sam napisa “možda je vama promaklo ali meni je upalo u oko da je šestog dana testiranja ricciardo odvozija 66 krugova i ostvarija 3. vrime 0.173 sec sporije od najbržeg pereza i 0,109 sec od alonsa ostavivši iza sebe massu u williamsu koji je svih dana testiranja bija odličan , buttona , lewisa . šta ako se tako nastavi u prvenstvu ? možda ne od australie , malezije ili bahreina ali posli toga ? pa ne sede u… Read more »

kimi car

Pišeš jako korektne komentare,ako se nekome ne sviđaju,do njega je 🙂

mclaren tooned

nije to do RB10 vec do dania, vozacina je i dobiva vetela ove godine 🙂 ( salu na stranu). on je odvezo to vrijeme i 66 krugova uz koliko ulazaka u bok u uz cijeli dan testiranja. kad trebaa odvesti 70 krugova u komadu mislim da nece ici. pitanje je samo koliko ce izgubiti na aerodinamici da bi motor ohladili i izdrzali cijelu utrku.

Leo

Sve to stoji al od kuda Newey to sve izvlači nije mi jasno i druge momčadi imaju inžinjere i novaca al ovaj tip je nenadjebiv.Ukinuli su 2012 blown difusore ,pa su postrožili pravila sa flex. krilima, pa su sad skroz prebacili auspuh u sredinu da se ne mogu više iskorištavati izlazi dimnih plinova u čemu je on bio najjači, pa su ukinuli DRS u kvalama di je njihov bolid mogao zbog odlične aerodinamike kod njih je mogao biti otvoren u zavojima gdje drugima nije,ima tu još stvari al ovo sam se sjetio ovako na brzinu.Jednom rječju GENIJE FORMULE 1 već… Read more »

raca

Debelo si u pravu ma ko šta mislio. Jedina moja zamjerka Ronu Dennisu je ta što nije sve učinio da ga zadrži. Newey nije ni car, ni kralj, on je Bog. Tri različita tima je okitio naslovima. Svojedobno sam rekao da bi i starog Trabanta doveo barem do bodova

Charly

Slazem se, i sve mi se cini da ova preseravanja sa pravilima pored svih ostalih “mazalica” ekologija, smanjenje troskova i sl.. zapravo hoce da dohakaju jednom geniju koji ne zna napraviti los bolid… Imam osjecaj, kad bi napravio kakav belaj, kao sto je to uradio Silvio Briatore i Ron Denis, da bi jedva docekali i smjestili mu dozivotnu zabranu rada u F1 😀

Larry Laffer

Charly, Newey ne zna napraviti los bolid? Kako se zvao onaj McL iz 2003. koji nije ni jednu utrku odvozio? Mp4-18? A Williams iz ’94 u kojem je poginuo Senna?

raca

;; Briatore, koji???

avalon

silVIO , flaVIO …ajde znamo šta i na koga je forumaš Charly mislija . ne treba sad sitničarit 🙂

raca

Onda je dovoljno bilo napisat Briatore i sva mudrost je izrečena. Da je napisao samo Silvio, ne bi mi ni na kraj pameti palo o komu se radi. Ovako razmišljam da li je Flavio u ekipi imao kakvog brata ili rođaka za kojega nisam čuo

aprenrecaj

ja samo znam da šta god napišem dobijem hrpu minusa ….,to stvarno nije u redu!!!!
što ako RBR proradi kako treba tek u drugoj polovici sezone i onda zbog dvostrukog bodovanja opet postanu prvaci …. ja mislim da će si neki jaja odgristi

ciki-f1

Ako RBR zahvaljujući dvostrukim bodovima dobije prvenstvo,odmah če biti teorije zavjere kako je to pravilo uvedeno zbog njih,kako je sve namješteno za RBR,u dr dijelu sezone su uvijek bolji pa ako budu zaostajali s tim bodovima će imati priliku i sl gluposti.

_marko_

to bi bila prava ironija, da zbog pravila koje je uvedeno da se pomogne drugima da stignu RB, na kraju omogući RBu da pobijedi druge.

sex.breakfast.of.champions

Sta vas diraju tolko ti minusi, pises svoje misljenje, neki ce se slozit neki nece, sta te briga imo ti 20 pluseva ili minusa, pises komentare zbog svog misljenja i stavova, a ne zato da te cijenjeni ziri gp1 foruma ocjenjuje. Evo ti plus ak ce se tak osjecat bolje 😉

SilverArrow

Nekome trebaju plusevi da se ego podiže.

mix2mix

dvostruki bodovi su potvrđeni samo za zadnju utrku

_marko_

to je clanak jos od jucer samo s jednog drugog portala.
ja vec jedno vreme govorim da je RB10 odlican auto po pitanju aerodinamike i Neweyevog dijela posla.
problem je Renault.
nadam se da budu i to riješili da nam prvenstvo bude zanimljivije.
veseli me i Massino vreme u Williamsu.

wilson

Nije Button jedini koji tvrdi daa će RB biti brz kad riješe svoje probleme. I Hamilton je to već potvrdio. Nadam se samo da nece biti ona, tko je jamio, jamio je bodove na početku sezone a u nastavku da bude stara i viđena priča proteklih godina.

Formulas

opa sad je već i brz…do melburna će dominirat…..

kimi car

Sve ekipe ove sezone ulaze u nepoznato,testiranja nisu sigurno apsolutni pokazatelj stanja.Bilo bi epohalno da netko uoči sezone već ima gotovu priču za sezonu,pogotovu ako znamo da red bull uvijek u drugom dijelu sezone pokazuje pravo stanje stvari.Nadam se da su neki “giganti” f1 naučili lekciju zadnjih godina i da su u ovu ušli sa dugoročnijom strategijom od samog početka sezone (sjetimo se prošlogodišnjeg lotusa i fenomenalnog starta).U suprotnom bi se moglo desiti da imamo utrke u kojima brzi neće završavati a spori hoće 🙂

_marko_

da ali se isto tka nadam su u RBu shvatili da guranje bolida do zadnje utrke nosi probleme s novim.
nisu imali potrebe za 7 pobjeda u nizu. zato sad i imaju probleme.

Luka Tunjić

Da,ali downforce više i nije tako važan ,ako će bolidi za stvarno ići 370 km/h u Monzi RB bi tamo mogao malo više zaostajati…

_marko_

to su jedna ili dve utrke, ali ako na ravnicui RB gubi 20 km/h koje nadoknadi u zavoju onda je opet u igri.
bitan je downforce to je još 60ih colin chapman shvatil kad je sa slabijim motorima pokazal zube ferrariju.

ciki-f1

Pogledaš koliko km staze je u zavojima a koliko u ravnicama, malo matematike,odnosno koliko se izgubi po ravnom a koliko dobije po svim zavojima. Nama zvuči komplicirano ali njima je svakodnevica takve računice.

mix2mix

downforce je itekako važan jer ako ti npr. spori zavoj prođeš sa 120 km/h, a ovaj drugi sa 100 km/h ti taj dio staze prolaziš 20% brže, a ujedno na ravnici ubrzavaš od 120 km/h pa do max, a ne od 100km/h pa do max, a krajnja brzina se postiže većinom na zadnjih 10% ravnice i ako ona iznosi npr. 340 km/h, a ovom sa većim downforceom 320km/h to je povećanje od 5%, ali samo na zadnjih 10% ravnog dijela staze

Renault_F1_team

hahhaha ovaj tvoj komentar mi je vrh, izgubio sam se negdje u njemu i još se tražim 😀

mix2mix

moram malo detaljnije opisati nekome, jer da mu samo napišem da je downforce jako bitan, taj bi odgovorio da nije, he,he, malo je zbunjujuće na prvi pogled, ali ako se pozorno pročita sa razumjevanjem ukratko je objašnjena važnost downforca, s time da nisam još dodao prednost u brzini kada se dolazi sa ravnoga dijela ponovo u zavoj, odnosno da bolidi sa većim downforcom kasnije koče, itd he,he 😉

avalon

mix2mix…nije ovo objašnjenje uopće komplicirano . površno gledam ali vidim neku logiku napisanoga koja donekle objašnjava pobjede RB/seba . njihov bolid skoro nikad ili nikad nije bija najbrži , a često su najbrže završavali trku 🙂 npr australia …16 zavoja , 58 krugova = 928 prolazaka kroz zavoje za vrime trke . dobar downforce ali ne samo on nego i aero paket + trakcija na izlasku iz zavoja te “pogođeni” set up omogučuju bolidu koji briljira u ovome da iako nije najbrži gubitke u brzini na pravcima nadoknađuje u zavojima i to 928 X uzastopno 🙂 samo …ove sezone će… Read more »

hf t

ESC=ESP=DSC

Ficom

Što se sve skriva?
Tko će biti na pole positionu u Australiji?
Ima li Ferrari asa u rukavu?
Da li je Mercedes uistinu najbrži?
Što li je s Red Bullom?
Postoje mnogi odgovori, ali Button je već dugo u F1 i vjerojatno zna o čemu priča.

damir76

Jensone, riječi ti se pozlatile…

Ana Vettel

dok ne crkne, juri 300 s mista..

ferkim

Sad je samo pitanje koliki kompromis ce RB morati napraviti naustrp snage motora i opce aerodinamike bolida! Ako tu uspiju dovoljno rano (negdje oko 3, 4 utrke) bit ce vrlo uzbudljiva sezona! A opet puno toga ovisi i o Renaultu!

perodeformero

Dakle opet stara priča. Ako im ne izdrže gume bit će show i traženje krivca znate već gdje.

mika

Živi bili pa vidjeli 🙂

Related Posts