Tjedan dana prije početka testiranja u Sepangu su vožene automobilske utrke što je rezultiralo mnoštvom prljavštine na stazi, pa su vozači imali mnogo primjedbi prvi dan. Najbolje moguće u toj situaciji snašao se Alvaro Bautista vremenom 2:00.848, dok su braća Espargaro zauzela drugu i treću poziciju. Stvari za Pedrosu su se posložile već drugi dan, drastično je smanjio najbolje vrijeme na samo 2:00.039 i pokazao momčadi Honde da još uvijek mogu računati na njegovu brzinu. Sve ono što smo htjeli vidjeti dogodilo se posljednjeg dana kada je Valentino Rossi postavio najbolje vrijeme i spustio se na 1:59.999. Valentinu trenutno sa novim glavnim mehaničarom Silvanom Galbusera uspijeve sve što izluđuje Lorenza. Do kraja dana Pedrosa je uspio izjednačiti Rossijevo vrijeme dok je iz Ducatijevog boksa stigla vijest da se ove godine natječu u “Open” klasi što je, kako kažu, najbolje za budućnost.
Related Posts
Losail ponovo pod svjetlima
Kao i proteklih godina nova 2015. sezona počinje uz neopisiv ugođaj noćne utrke u Losailu, te se nadamo…
27.03.2015.
Marc Marquez: mladić kojem pripada cijeli svijet
Ako je u bilo kojem trenu bilo upitno da li je Marc prošle godine uzeo naslov zbog ozljeda…
14.10.2014.
Bautista ostaje u Gresiniju do kraja 2016.
Alvaro Bautista produžio je svoj ugovor s Gresini Racingom te će voziti novu Apriliu iduće sezone. Podsjetimo da…
16.09.2014.
Rossi pobijedio u Misanu, Marquez petnaesti
Valentino Rossi uzeo prvu pobjedu u ovogodišnjoj sezoni za sebe i za Yamahu na stazi u Misanu, dok…
14.09.2014.
Rossi moj sad ili nikad. 😀
Lorenzo najbrži u Australiji na zadnjem testiranju.
http://eurosport.yahoo.com/news/motorcycling-lorenzo-leads-phillip-island-testing-081223392–spt.html
http://www.motogp.com/en/photos/season/2014/Other/#Valentino-Rossi—Phillip-Island-Test-Copyright-RedGhostOnline-Vikki-Robinson-MOTOLINEMagazine-com–566510
praksa i samo praksa
http://www.motogp.com/en/photos/season/2014/Other/#Valentino-Rossi—Phillip-Island-Test-Copyright-RedGhostOnline-Vikki-Robinson-MOTOLINEMagazine-com–566469
agaghahahah, koji bog.
ulgavnom, vozači imaju točan program i raspored kojeg se moraju držati u australiji, ko zna ko je na kakvim gumama vozio i u koje vrijeme.
bilo kako bilo, predosjećam da će sezona biti svakakva 😀
Okrenuo dizajn na kacigi :D.
Australija je samo testiranje guma dok ovi ostali ce u kataru se pripremat.
Kako je Rossi rekao prosle sezone -brzi vozaci moraju doci na testiranje guma na ovu stazu i novu podlogu inace je beskorisno.
http://i225.photobucket.com/albums/dd206/Rek3030/rossi-mugello-helmet2.jpg
ali ipak je ovo najveća vrištalica :’D
dap, ima pravo. ne želim da bude ko prošle godine, skraćena utrka i onaj pit stop. ili još gore da neko padne zbog toga što se gume raspadaju.
Jesi vidio gume dok su dolazili u pit nakon 10 krugova.. to ne da je potrgana kako normalno bude nego istopljeno onako u krugovima cijeli komad otpadne.
pa da vidio sam, fale komadi gume, doslovno rupe
http://i.imgur.com/bsZhEhU.jpg
Evo ga najbrzi na današnjem testu Lorenro u Philip Island-u,Cal C 2,Rossi 3 🙂
Odlicno, dobre vijesti. P.s. Ducatiji odlicno stoje ali ipak je to na kraju utrke +20 sec zaostatka 7 – 8. Mijesto …;)
to je testiranje guma svako radi na svom programu i drukcijim gumama.
Sepang testiranje rossi napravi par dobrih vremena:
“To doktor se vratio, on je prvak, Lorenzo nemoze nis ove godine itd”
“Honda prebrza”
Bas me zanima sad kau u Au Rossi nebude prvi vec npr Lorenzo po vremenima testiranja komentari na gp:
“Lorenzo je rijesio probleme s gumama”
“yamaha je opet bolja”
“Lorenzo ce bit prvak”
hahaaha
Ljudi to su samo testiranja, poslje utrka dijelite prave komentare. bar za one koji ne prate toliko puno.
Ja ovdje idem samo komentirat,
Ovako se pada u stilu ko Mika Kallio a ne samo rucke ogrebat.
Evo ljudi samo za vas i one koji nisu gledali http://www.youtube.com/watch?v=IWiM2EAux0o Valetova prva pobijeda u 500cc
Koliko promijena na prvoj poziciji barem 15 :).
Crutchlow je komentirao da su svi prerano krenuli na startu hehe
To su bile utrke, kad bi bar danas bilo tako zanimljivo. Ma to je nista, da vidis prije kako se je startalo svjetla jos upaljena a svi lagano krecu i nikakav penalty za jump start.
Da @RussaX slažem se ovi su motori bili bez tc-a i ostale elektronike bolji bili od ovi današnji.Zanima me kako bi se mladi Marquez ovdje snašao bez tc-a,a vjerujem da mu tadašnji njegov stil nebi prošao na ovim motorima iz 2000g.
Ja mislim da bi se dobro snasao jer na svakom motoru je dobar nije bezveze prvak na sve 3 klase 2 su bez elektronike, a isto je izvan sezone skoro pobijedio prvaka bradly Bart na dirt track. 😉
Samo iskoristava maksimum iz motora.
Da na dvotaktnima je zeznuta stvar bila prije.
Mislio sam na njegov stil koji nebi bio toliko jak kao u ovoj eri pogotovo kad su na gasu(ovi iz 2000g) bili malo divlji a i nebi ni on onako silovao zadnji kotač na izlasku iz zavoja.
Naravno da nije bez veze prvak u ostale 2 klase i sad u ovoj.Ali on mi je meni umjetan na neki način,ali eto onda se nije bez razloga rodio 93g pa da sada drma motogp-om
Burgees je izjavio nešto tipa da Rossi ove sezone neće stvarat nove obožavatelje, da je došlo vrijeme kad tinejđeri lijepe marquezove postere na zid itd…. ne znam šta je toliko ogorčen na njega, mislim jasno mi je da nakon toliko godina zajedničkog rada i ispisivanjem povijesti, je on razočaran, al jbg, neke stvari su potrebne mijenjat, Vale zna šta je najbolje za njega, po testovima se nadzire da je to bila ispravna odluka. Galbusera se zakleo da će radit i mučit se iz petnih žila, danonoćno kako bi priuštio motor kakav zadovoljava Rossija, jer moramo biti iskreni, Rossi je u… Read more »
Ja mislim da on zeli raditi za Marqueza 😉
Ode on igrat golf i koji komentar o motogpu dat. ko bi u tim godinama radio otpocetka s nekim. 13 titula je osvojio s Gradnerom, Doohanom i Rossijem.
http://www.riotengine.in/riotengineV1/wp-content/uploads/2012/04/Valentino+Rossi+Middle+Finger.jpg
da je zimska pauza neka osoba, ovako bi joj pokazo
Ajmo im natuc vise komentara nego u f1
Nemogu se do čekat da gledam gp cirkus koji to doslovno i je ,sve neki midgeti vozaci pedrosa 160cm Marquez 168cm Bautista 167cm Lorenzo 172cm, smijesno 😀 muda imaju velika al nikad od njih muskarcina 😀 eto da se malo i posalimo dok cekamo Qatar Dohu 1 race of season
Mislim da će sezona biti mnogo bolja po svemu od prošle.Nove klase motocikla,nove gume,nadamo se Starom Rossiju itd.Go Vale 🙂
Dani je presmješan na startu kad vršcima jedne noge je oslonjen na asfalt xD
Rossi je najviši tam, on tabanima obje noge dira stazu.
baš me sad zanima test u australiji, dali bridgestone je našo dobro rješenje za tu abrazivnu stazu, ono neočekivano raspadanje guma je ful opasno.
Također me zanima hoće li se marquez pojavito dolje 🙂
najviši tamo su redding ( 184 ) , hernandez ( 183 ) tek onda rossi ( 182 ) , petrucci i abraham ( 181 ) pa a. espargaro ( 180 ) . interesantno da u dalmaciji taljane smatraju “čepinarima” ( niskima ) ,a od 4 taljana na gridu samo se dovizioso ( 168 ) “uklapa” u tu sliku . iannone je 178 cm . pristojne visine su edwards i smith ( 179 ) . zapravo samo je nekoliko vozača recimo “sitno” …ispod 170 ….. perdosa , aoyama , bautista , crutchlow , marquez i već prije spomenuti dovizioso . znači… Read more »
A barem je odlican starter zbog te (visine) i kilaze, dok Rossi i par visih i tezih izgube 3-4 pozicije na startu :/
Nadam se da ce Australia biti bolja za Yamahu.. Barem su ostavili gumu na asvaltu proslog tjedna se vozio superbike tamo 🙂
@MM33 Tu su svi po kilazi nema bas velike razlike. Da je 20 kg razlike to nista ne znaci za start. Nisu to skuteri pa da je brzi ko je laksi. Dani vec ima puno vise problema zbog toga jer je mal te mora jako puno pokreta radit na motoru.
@RussaX Aha, a neznam na BBC-u komentatori tako govore.
Govore da je Danijeva boljka izlazsci iz zavoja da najbrze podigne motor i torpedira se na ravnicu 🙂
Mah bbc komentatori, ove godine ce Loris bit jedan od komentatora za sky. samo neki komentatori s dobri.
Znam ovo da ima puno problema jer ja sam u intervjuu pricao o svom stilu voznje.
Ehh da izlaz iz zavoja nemozes odoljet da sto prije otvoris gas a pritom je visok rizik od high side 🙂
pedrosa ima 51 kg na 160 cm . s obzirom da je rossi 182 67 kg nije puno iako je 16 kg teži od pedrose . meni su npr s obzirom na visinu teški crutchlow i dovizioso…. 168 cm i 66 kg … 8 cm su viši od dania i čak 15 kg teži . rossi je 14 cm viši od cala i andree , a samo je kg teži . najteži na gridu su petrucci 76 kg ( 181 cm ) i redding 74 kg ( 184 cm ) . koliko je težina ( možda i visina ? )… Read more »
Prednost na tezinu i visinu je nikakva. tj jedino u visini mozda je najbolje bit u prosjecnim granicama.
Težina ima itekako utjecaja. Pa niste sa kruške pali. Utječe na potrošnju goriva koja je ove godine boljka Yamahe.
Nije to formula1 Dani.
Ja se slazem sa Daniem da tezina igra ulogu. Bio je problem za Simoncellia koji je bio mnogo tezi I kretao sa krcatim tankom I imao vecu potrosnju goriva …
na 110km 10kg + – na tim motorima nece utjecat puno odnosno na svakoj stazi se motori prilagodjavaju elektronikom jer sta ce ti na nekim stazama pun rezervar ako ti ostane na kraju goriva vec se regulira potrosnja tako da imaju tocno goriva da zavrse utrku i vrate se u pit.
Tezina i visina vozaca vise igra u manjim klasama.
Sic je imao probleme iste kao sto imaju i neki drugi satelit vozaci s punim rezervarom.
A isto tako vidis koliko je bio visok pa bas i niej utjecalo previse na njega vec je imao super rezultate.
svaka čast simoncelliu na srčanosti , talentu ali pričat o nekim super rezultatima .. u 125 je odvozija 50 trka ostvarija 2 pobjede i 7 podija , 1 najbrži krug i 0 titula . u 250 64 trke . 12 pobjeda 22 podija , 8 najbržih krugova i titula . u GP-u 34 trke , 2 podija i to je to . marco je istina bija srčan , talentiran , a šta bi napravija u karijeri nažalost nikad nečemo saznat ali opet pričat o super rezultatima ??? jer u karijeri je odvozija 148 trka u 14 pobjedija , ostvarija 29… Read more »
@avalon rezultati i brojke nisu mjeritelj talenta (vecinom jesu) ali kod Sica nisu bile, da nije toliko pritiskao i riskirao i imao pravi motor tijekom karijere bio bi imao bolje rezultate od Pedrose (kojeg ne omalovazavam) nego smatram medu top 5 vozaca na Motogp gridu 😉
avalon, Sic je bio veoma karizmatican vozac, brojcano u nizim klasama nije postigao neke velike rezultate kao neki ali definitivno u motogpu je s vremenom postizao rezultate.
Neznam kako vi ali uvijek se sjetim onjih njegovih intervjua i komentara o nacinu voznje i njegovim kontakt bitkama.
Pogotovo s Bautistom, Barberom pa i u motogp-u uvijek bi se borio za poziciju odnosno uzivao je u utrkama s borbom.
RussaX… pa nisam ni negira sica , spomenija sam njegovu srčanost , talent jer laga bi kad bi tvrdija da toga nije ima i viška . da i karizmatičan je bija …. kad pogledaš i sam kažeš da nije postiga neke rezultate u nižim klasma ( ipak je , titula u 250 sa gilerom nije šala ali u 125 i ne baš ) u GP njegovi rezultati nisu ništa bolji od rezultata crutchlowa , a vrlo blizu sicomim rezultatima su rezultati bradla ili bautiste . svaki vozač naročito oni među prvih 10 – pa i 15 ( bore se i… Read more »
MM33….možda nisi dobro pročita početak moga komentara koji glasi “svaka čast simoncelliu na srčanosti , talentu …” I možda bi se treba odlučit jesu li brojke mjerilo ičega jer kažeš da nisu pa u zagradama da večinom jesu ali da to ne vridi za sica . a zašto za njega to nije vridilo ? u nižim kategorijama nije vozija “smeća” od motora . u 125 je vozija apriliu ( a svi znamo kakva je aprilia bila u 125 I 250 ) , a u 250 gileru sa kojom je I osvojia titulu . da nije bila dobra ne bi je… Read more »
Je ali uci ce u legende jer je bio veoma karizmatican po borbama u zadnjem krugu, svi vozaci su se stalno zalili kako ih dodiruje s motorom pogotovo u tim zadnjim krugovima gdje se bori za poziciju. Zbog toga je veoma popularan. Nikad nije rivalstvo imao i sva svima je dobar ali na stazi svi su protivnici. Zbog te karizmatike je poseban bio i zasluzio mjesto na listi a ne zbog rezultata. Imas Dania, Lorenza ,Rossia, Marc-a , Stoner je usao na listu bude i Rossi ali nema mjesta za sve vec samo za one koji su urezali se po… Read more »
@avalon pa napisao sam da Jesu brojke mjerilo Ali kod Sica nisu I kada laik pogleda brojke kaze da su dobre a onaj koji ga je gledao na TV ili stazi zna o kojem se talent radio. A za Gileru si upravu bio je odlican motor 🙂
A hHHEBATE??? NIKO NE SPOMINJE LOIRENZA???
veli lorenzo da bi mogao postat opet agresivan kao sto je bio i u 250
Ako bude kao u Valenciji i Britaniji agresivn bit ce odlicno 😀
na to se najvise odnosi sepang i australija od prosle godine gdje je poceo malo gurat marca. Isto ce bit i ove godine specijalno s njim.
Sepang pre even press conference je predobro. Kako se marc moze tako i on zeli vratit mu xD
Samo se bojim da ce biti padova kao 2008 kada je vozio agresivno. Nadam se da nece od antipatika mi je postao sve drazi Lorenzo 🙂
onda je bio rookie kao sta i marc je prosle godine imao jako puno padova na prakticiranju.
Znam a i mislim da ova testiranja pokazuju puno ali ne sve.. Nadam se da ce yamaha rijesit te probleme sa gumama i da ce imati neki race pace jer ne bi htjeo da se ponovi 2011 i da Honde izdominiraju prvenstvo…
budemo vidjeli ali za sad imaju prednost nad yamahom
Lorenzo se ukakio malo,ajmo Vale namazi tog neandertalca pokvarenog do srzi
možda je lorenzo neandertalac ali u prvom dilu njihovog “zajedničkog života” nije taj “neandertalac” zatražija da se podigne zid između njihova 2 boxa nego uvaženi rossi . btw i na stranicama ovog portala je mislim bila njegova izjava prilikom ponovnog povratka u yamahu da više neče tražit podizanje zida između njega i lorenza 😉
Naravno da je trazio zid kad je znao da ce taj vozac ga pobijedit jednog dana.
Mislim da je bilo logično,jer se jedino s njim borio za naslov.Vjerujem da bi ga Rossi 2010 sezone stigao do polovice sezone po bodovima jer ipak je prije te ozlijede kasnio za Lorenzom u prvenstvu.Ali sve će se vidjeti u katru ove sezone tko je di 🙂
A to je stvar kod tijesnih borbi neko padne i neko se ozljedi, 2009 lorenzo je pao nekoliko puta jer su tad imali bitke. 2010 opet bilo bi jos tijesnije te je na kraju rossi slomio nogu. velik pritisak. Tako i ove sezone, bitka bi trebala bit dobra dok ne dodje do padova ili ozljeda.
Nebih rekao da je tad bio pritisak nad Rossijem jer se on nije ozlijedio na utrci,meni se čini da je čak bio slobodni trening ili se varam.Al eto takva je sudbina valjda morala i da se njemu desi
bila je cetvrta utrka i gubio je za lorenzom 2 za redom i jos je imao ozljedu na ramenu od motocrossa. Bio je pod pritiskom i jos je i napravio specijalnu kacigu za mugello jocker karta. kao vrijeme je za iskoristit jocker i mora pobijedit tu utrku te je na prakticiranju pao jer je guma bila hladna.
Dok ne prođu prve dvije trke nečemo znati ništa!U svemu ovome još uvijek postoje raznorazna taktiziranja,jako sam sretan zbog Valea ali dok Glavni mačak kolo ne povede nečemo znati koliko je Honda zaista dobra.Čestitam familiji Espargaro na zaista izvanrednim rezultatima,a u isto vrijeme sam malo,ali samo malo razočaran Ducatijevim bijegom na magarca ali tko zna,znade i magare dobro opizdit nogom!Sve u svemu za sada ima ugodnih iznenađenja ali i nekih promašaja poput Haydena i Abrahama,ali još uvijek je prerano za neke ozbiljnije prognoze kao i o tome hoće li Jorge u Hondu?
PS.HOČE LI,HA???
Pa nisu promašaj Hayden i Abraham vec moraju pronac neki balans ipak je drugi proizvodjac isto i za reddinga i aoyamu. A Abraham ima jos problema od ozljede. Uostalom je dobar potez jer imaju vozace s razlicitih proizvodjaca sto moze dodatno pomoc s informacijama. Isto tako open potez za ducati je najbolji izbor i mislim da ce napravit napredak sljedecih sezona te napredovat. Dovi kaze da ima napretka ove sezone sto znaci da zbilja ima jer prosle za svaki intervju je govorio isto kako je svaka utrka samo mucenje s problemima Ja sam siguran da Jorge nece prec ali budemo… Read more »
Honda je poznata po tome da ne plača previše svoje pilote Moto GPa ali je poznata i po tome da če vrlo rado i pohlepno ugrabiti sve najbolje što postoji u Moto GPu jer zato ima i podlogu u najboljim Prototipovima Moto GPa i jako joj puno znaći da podijum bude zauzet njenim tvorničkim vozačima tako da sam vjerovanja da če Lorenzu MOŽDA? iskeširati nešto extra samo da dokažu svoju Supremaciju nad ostalima!
Naravno, da bi dobio super ponudu jer s tih top 3 vozaca mogu dominirat.
Mnogi dobivaju dobre novcane ponude ali novac ne odlucuje vec vozaci sami odlucuju sto je najbolje za njih i kakvu karijeru zele. Ipak tesko je preci na drugi tim nakon toliko rada s jednim te toliko godina prilagodjavanju jednom motoru i samog motora prilagodjavanju sebi.
Zbog toga sam siguran da nece prec osim da se nesto veliko ne dogodi da izgube kompetitivnost izazova za pobjede nad protivnicima.
HVALA BOGU,NEKO PAMETAN!Drago mi JAKO MI JE DRAGO da naiđem na osobu(čovjeka) sa kpjim mpgu uspostaviti liniju u cowersation!DRAGO MI JE!
CARRY ON!
sve pratim 🙂
HE-HE-HE!Stari upravo san plesnija jedan lipi cici i mogu ti reč da večeras neznan kad ču leč!
Steta sta nemaju vise kamera na videima. Ja kad sam se prvi put regao mislio bit ce sirok spektar kamera itd jer na motorima imaju preko 6 kamera kad ono nis, a i slabi su sa starim utrkama lose kvalitete i puno toga fali..
stari!!! NEZNAM ŠTO SE DOGAĐA ALI.ali ovde mi smrdi na neku podvalui!
PS.Ova rečenica izjavljena poviše nema veze sa mozgom!!!
EVOodgovorija san!
kako u f1 odma svi po minusima. u kojem su oni svijetu
ZNAŠ,ZNAŠ KAKO ONI KAŽU? MINUS IS MY MIDLLE NAME!”
Šta to trabunjate o Ducatiju? Ducati corse je i dalje tvornička momčad, samo su izabrali Open klasu u Moto GP. To podrazumijeva da koriste elektroniku Magneti Marelli propisanu od Dorne ali i mogućnost stalnog rada i tehničkog usavršavanja na motociklu.
Administratori stranice jedino formulu prate a ovo prepisuju iz nekih sporednih novina i to jos krivo prepisuju. 🙂
Rossi kad sredi race pace onda ćemo vidjeti dali ova trojka može biti mirna kao lani.Itekako zna Lorenzo ako ne riješi problem s gumana da će bit u govnima ima i Rossi kao on ali ovaj zadnji test je pokazatelj da je Rossi bliže pronalasku riješena od Lorenza a da nije tako ne bih ovaj bio još frustriran tojest zadnja dva testa.A da se nešto kuha kod Rossija je to da je dosad na svim testiranjima bio brži od Lorenza a itekako me zanima kako će bit stanje u philip islandu 🙂
a opet uzmi u obzir da mu je to najdraza staza i utrka prosle godine gdje je uspio ostat s njima u grupi jedva 5 krugova. pogledaj jucerasnji intervju Lorenza. Stvar je u tome kad bi Rossi imao njihov pace tj kad bi mogao bit u grupi cijelu utrku onda bi mogao i pobijedit jer u svim bivsim utrkama i bitkama do zadnjih krugova je obicno on pobijedio. 2013 sezone koliko je puta pretjecao bautistu crutchlowa u zadnjem krugu odnosno nijednom nije zavrsio iza njih kad su u grupi bili. Ocekujem napredak ali opet ova 3 imaju jeben pace cijelu… Read more »
savaka čast rossiu ali treba uzet u obzir da je on vozija za tvorničku yamahu , bautista za hondu gresini i crutchlow za monster yamahu Tech 3 ….satelitske timove . ipak je valjda nekakva prednost kad voziš za tvornički tim mada ni gresini ni monster nisu bili za podcjenit šta su pokazali i lani zauzimanjem 6. i 6. mista u generalnom plasmanu …odma iza valentina .
To ti nitko ne može garantirati,jedino može napredovanje na motociklu kroz sezonu,da je tako onda bi se lani borio Dukati koja je tvorniča momdađ za top pozicije a ne na sredini oko 7-10 mjesta.Naravno da je Rossi bio u prednosti nad njima ali očito su onda performanse bile iste na nekim trkama tako da je onda sasvim svejedno šta ko je ko vozio
Narvano da je imao prednost s obzirom da je na tvornickom motoru samo pricam generalno kako je uvijek fokusiran za pobjedu pod svaku cijenu. Ali opet moze se uzet u obzir da je prva godina na drugom proizvodjacu i da su imali dosta problema pogotovo kocenje je bio najveci problem. A isto tako je Rossi imao dosta drugih problema na prednjem dijelu zato jer je motor prilagodjen za Lorenza a Rossiju je kocenje jaka strana.
Ove godine bi trebalo bit bolje ali opet nece biti dovoljno bolje da se natjece za prve pozicije.
@RussaX ovaj moj zadnji je post bio upućen @avalonu a ne tebi.Slažem s tobom u vezi svega napisana ali danas sam pogledao motogp classic video na motogp kanalu na youtube.Bila je utrka iz 2003 sezone,le mans staza i bilo kiše nakon par krugova pa je bio restart.A to kočenje me fascinira kod našeg Valea on na kisnom djelu kao da plese sambu iz Barosa i Gibernaua prilikom kočenja,stvarno mi fali kombinacija Valeta i Honde i ne u Repsol izdanju nego onom Nastro Azzurro
Jacques Villeneuve… sad bija tebi ka iskusnom treba objašnjavat nešto o dukatiu pošto se ti “iščuđavaš” zašto se dukati ka tvornički tim nije borija za top pozicije , a ne za 7. – 10. mista . pa dukati je samo 2007. bija top tim djelom zahvaljujući i stoneru kad su osvojili titulu . sve posli toga je u vltrinama yamahe i honde , a dukati je sasvim out . zašto savaki komentar koji nije 100 % naklonjen valentinu doživi kritike ? jesam li negdje napisa da je loš ? ako napišem “ipak je valjda nekakva prednost kad voziš za tvornički… Read more »
Ne avalon krivo si shvatio moj post upućen tebi,ti si napisao treba uzeti u obzir da je vozio za tvorničku momčad ok ali da je to uvijek prednost nije jer ako si gledao lani u nekim utrkama se CRT koji je za klasu niži borio za pozicije upravo s tim tvorničkim Dukatijem i šta ti to dokazuje?ista stvar s Rossijem u nekim utrkama su satelitske momčadi bile bliže po performansa njegovoj tvorničkoj yamahai.Nisam doživio nikakve kritike na njegov račun niti se opravdavam niti isčuđavam ti si jednostavno krivo shvatio moj post.Ti si gore napisao ipak ima nekakva prednost što vozis… Read more »
Ja kad vidim da se neko prepucava oko toga ko je bolji uopce ne komentiram jer znam odmah da ni ne prate motogp. Jedna od stvari koje je Rossi rekao u untervjuu je to da danas se trose milijuni za prilagodjavanje motora gumama te da je prije bilo obrnuto. sto je i istina prije su imali 4 razlicite tvrdoce guma te kisne i inter. i sve su gume bile dobre da bi prosle sezone samo mekana bila dobra te su se mucili sa potrosnjom guma jer tvrda nevalja uopce ni za jednu stazu ni temparaturu. U australiji prosle godine dobili… Read more »
Jacques Villeneuve…da se puno ne prepucajemo … treba pažljivo pisat komentare i pažljivo čitat prije odgovora , primjetit navodnike katkad isto zna bit korisno . zamjeraju mi da pišem duge komentare ali to je zbog toga šta gotovo “crtam” da bi me neki razumili . evo i u komentaru No 7.1.5 sam ti “crta” ali jbga 🙁 ako sam se citira pišući “ipak je VALJDA NEKAKVA PREDNOST kad voziš za tvornički tim…” onda si možda treba shvatit da nigdi nisam napisa da je to APSOLUTNA prednost nego NEKAKVA pa je izlišno objašnjavat mi “ali da je to uvijek prednost nije… Read more »
Ma sve 5,nisam pomislio da se s ikim prepucavao niti svađao.Samo sam hito ukazati da ako si tvornička momčad to ne garantira da treba biti brz ili uspješan motocikl kao jedna cjelina.Evo lani se gonja Alex Espargaro s nekim od Dukatijevih vozača I na pravcu bi stalno gubio od duaktijevih vozača ali zato bih to nadoknadio s zavojima shvaćaš?.Evo vidjeti ćemo kakva će biti situacija s Suzukijem?.Ja se samo nadam da će ova sezona biti bolja nego prošla 🙂
čudnih nekoliko dana ovde… 55 komentara ( do sada ) i normalna razmjena komentara bez napetosti , pljuvanja itd . sve je za debelu 5 . da bar potraje i po broju komentara i korektnosti…mala zezanja se ne uzimaju za zlo 😉 🙂
@JaquesVilleneuve odlicna ta utrka iz 2003.. p.s nevazno ali jako me zanima koliko se drukcije Norick Abe naginje u zavojima od drugih, kao na starij 500-ici
Da @MM33 taj(Abe) vozač zaista ima poseban stil ali mislim da upravi s tim stilom nije nešto brz.Naravno on zna kako mu je najbolje voziti.Ali po meni dobar vozač i kao osoba je bio vedar duh motogp-a
@jaquesvilleneuve Da defiitivno agresivan na stazi i fan favorite je bio 🙂
A dali gledaš wsbc gdje Melandri nastupa?.Meni je Melandri bio veoma brz vozač dok je bio u motogp šteta što nije dobio bolji motocikl.Imao je par pobijedia koje nisu bile loše.
@JaquesVilleneuve Pa nick na forumu MM33 je zbog Melandrija naravno da gledam 😉 Imao je odlicne sezone do Ducatija i nije se oporavio nazalost. Ali u superbikeu je bio odlican na Bmw-u a sada bi mogao nesto u osvojiti ako Aprilia rijesi pouzdanost zbog koje precesto crkne motor pa dobiju penalti 🙁 Bas mi je drago da jos netko prati superbike 😉
Forza Valeeeeeeee!
Oboje imaju problema sa gumama, jedan Dan Lorenzo vise drugi Valentino, nadam se da ce izdrzavat i kada se vrati Marquez bit CE je na Honda vise a I Espargaro ce I’m puhat za vratom 🙁
amo rossi legendo po 8.naslov <3<3 THE DOCTOR <3<3
Lorenzo nije frustriran uspjehom Rossija i nije nista posebno napredniji od Lorenza kad su na istom motoru s istim problemom oko guma gdje su se hondine masine bolje uklopile.
To je samo testiranje a isto tako to je Rossiu jedna od najdrazih staza. Sto se tice situacije prva 4 tvornicka vozaca situacija se nece puno promijenit vec ocekujem borbu prva 3 cijelu sezonu dok god nebude ozljeda i padova. Ne vjerujem da ce Valentino bit s njima u grupi kao sto je Jeremy rekao, mozda 2-3 utrke i to na određenim stazama na kojima je dobar.
upravo vidjeh predstavljanje team sky vr46.
capirossi je unutra isto, samo neznam koja mu je uloga.
kul 🙂
http://www.sportbikedecals.com/images/race_decals_valentino_rossi_doctor.jpg
mogo bi doktor lorenzu postavit dijagnozu 😀
samo naprijed rossi, super funkcionira sa galbuserom, ove testove je bio uvijek u top 3!! jedva čekam qatar ajmeeee 😀
Iskreno u proslogodisnjim testovim je uvijek bio brz i nekoliko puta na top poziciji ali to su testiranja a ne time attack. na zadnji dan su radili simulaciju utrke. Utrka u kataru ce rec kakvo je stanje isto tako open masine ce biti dobre za lap time i kvalifikaciju ali ce imat los pace u pocetku zbog tezine goriva i onda kasnije zbog guma jer vecina kazu da je osjetni drop vec nakom 10 krugova u sepangu tako da mislim da ce factory masine se bolje snaci u oba dijela utrke.